Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום FEEL.

 

מה קורה למנורת התראת התקלות בניהול מנוע האם היא דולקת קבוע.(ראיתי כאלה)

האם הודבקה מדבקה על הרכב אשר מודיעה על כך שהרכב עבר הסבה לגפ"מ ואסור לו לחנות בחניונים

תת קרקעים.

וכן האם נרשם ברשיון הרכב שהרכב הוסב לגפ"מ, וכן מגבלת החניה בחניונים התת קרקעים.

 

תודה

יעקב

אם למכונית אשר הוסבה נדלקת מנורה,דבר מה אינו תקין!! בדרך כלל ניתוק משאבת הדלק בזמן נסיעה על גפ"ם. דבר אסור , טכנית, לחלוטין. א' מפני והמשאבה, גם מיכנית וגם הזרקה, יכולה להיתייבש ולהינזק. ב' ברכבים מסוימים כמו סונומה, זה יגרום מיידית לבעיות בהתנעה מאחר והמשאבה נמצאת תחת לחץ גם כאשר המנוע דומם.

 

באשר לתערובת הגז ה"מוטורי" : בחו"ל התערובת שונה בין תקופת החורף לקייץ ביחס כמעט הפוך בגלל מעלות החום השונות. בוטן, נדיף יותר אך בעל אוקטן נמוך יותר מהווה כ-70% מהנפח בחורף ולהיפך בקייץ. בשני המיקרים יש נסיגה קלה בכח המנוע תחת גפ"ם , וכן יש עלייה עד 15% בצריכת הדלק.

1 קילו= 1.82 ליטר גז נוזלי. נשאר לדעת אם בארץ יש גז "מוטורי"?

המשך יבוא

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
Feel איפה נמצאת התחנה דלק באשדוד?

 

אני גר באשדוד, ואני חושב על ללכת למתקין שאצלו התקנת ולהתקין את הערכה.

תחנת דלק גל ראשונים

 

דבר איתי בפרטי ואסביר לך במדויק

כמו כן אסביר לך איך לקבל הנחה שם

פורסם
חתיכת דבר בבאגז':wink:

 

אתה יכול להגיד בערך לכמה ק"מ מספיק ליטר גז?

 

תודה.

 

היום תדלקתי שוב , צריכת גז נכון להיום

על ליטר גז רכב נוסע 9.53 ק''מ

 

על ליטר בנזין רכב נוסע 10-10.5 ק''מ

פורסם

רשימת תחנות :



 

http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=20&item=595389

 

איזור מרכז:

 

ראשון לציון: תחנת תידלוק חדשה נפתחה במוסך דולפין - המוביל בגז בראשון לציון. רחוב ספיר 5 ראשל"צ, באיזור תעשיה החדש, בהמשך למפעל אלקטרה. פתוח כל יום עד שעה 18:00 ובימי ו' עד השעה 13:00.

 

חולון: בשעה טובה התקבל אישור הפעלה לתחנת תידלוק בחולון "עידן הגז" הפלד 6 א"ת חולון 03-5595122

 

הרצליה: תחנת גפ"ם פרטית שנמצאת במוסך סוברו - רחוב המנופים 12 - הרצליה פיתוח

 

בית דגן - תחנת דלק אלון, בין שער יפו לבית דגן, לבאים מבית דגן, התחנה מצד שמאל כקילומטר וחצי אחרי הצומת. משאבת הגפ"ם ממוקמת מאחורי התחנה ברציף תידלוק משאיות. התחנה פתוחה 24 שעות, כולל שבתות.... - עידכון חם מהשטח !!!

 

ירושלים: באיזור תעשיה תלפיות תחנה בשם אוטוגז. תחנה מסודרת. התחנה ממוקמת באיזור תעשיה תלפיות בכיכר של המשטרה ושל וולוו פונים לכיוון ולוו ויורדים בירידה בפניה הראשונה שאחרי וולוו פונים ימינה והתחנה אחרי 20 מטר

 

איזור צפון:

גן שמואל:לנוסעים צפונה 1 .תחנת אלון צומת גרנות בגן שמואל 2.צומת מגידו פונים לכיוון גנין תחנת אלון 3.תמרה גז עבוד לא בשבת.

 

עמק חפר: רח גשר העץ 14 התחנה פתוחה יום יום מ7 בבקר עד 19 בערב מוצ"ש מ19 עד 24 בעל התחנה זה רונן והנייד שלו 050-2277802

 

כרמיאל: תחנת ג.פ.מ כרמיאל, הכתובת: א.ת כרמיאל, רח' האופן 11, טל' 04-9589002

 

איזור דרום:

אשדוד:תחנת גפ"ם / דלק - זאת תחנת דלק ותיקה ומוכרת, שהוסיפו עמדה אחת לגז בהמשך למשאבות הבנזין וסולר.איך מגיעים: נוסעים בכביש הגישה לאשדוד עד הכניסה לנמל (לא צומת הנמל, אלה הנמל עצמו), פונים שמאלה, עוברים את הגשר על נחל לכיש, ובכיכר השניה מצד שמאל נמצאת התחנה.

 

 

אשקלון:תחנת גפ"ם / דלק - סולטן אנרגיה - בכניסה הדרומית, באזור תעשיה השני, ימינה וימינה

 

באר שבע:תחנה לתדלוק גפ"ם ומרכז הסבה. המקום בבניין יורוקום מול גלידה מונטנה לשעבר ושכונת נווה נוי רח' הגפן 4 טל 086282263 נייד 0544355098 נחום 05449211221 שולי. בקרוב מאוד תדלוק גז 24 שעות ביממה.

 

באר שבע: רח' המלאכה 31 באר-שבע (מאחורי תחנת הדלק של סונול ,מול השוק הבדואי) טלפון 08-6288835 , 057-7419413 נפתלי, פתוחה 24 שעות ביממה ,עד השעה 17.00 מאוישת ומעבר לשעה זו בצלצול טלפוני בהתראה של 5 דק' מגיע מתדלק.

פורסם

כמה תיקונים אלי אם אפשר....

בכרמיאל שתי תחנות ושני מתקינים. התחנה השניה בשלבי הפעלה.

במגידו התחנה לא פעילה עדיין אין אישורים, ניסיתי לתדלק שם ולא היה אישור.

לפי השמועות התחנה בתמרה לא חוקית ומוכרת גז רגיל.


×
×
  • תוכן חדש...