Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הסחיבה של האוטו ירדה או שנשארה בערך אותו הדבר?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקסנטיה שלי היא ללא ספק! ללא ספק! עלתה, אני רואה את זה במכת גז הראשונה ובעליות לעבודה, ואם קראתם מה שכתבתי על נושא דלק אוקטן 98, הייתם מבינים כמה אני לא מושפע פסיכולוגית.

 

ואלי גם לא בתדלוק השני, בשני זה רק עלה ל1 ל8, אומרים מהרביעי....

אולי בסוף 1 ל28.......:lol:

פורסם
איך הסחיבה של האוטו ירדה או שנשארה בערך אותו הדבר?

אני לא מרגיש שום שינוי , עד כמה שהבנתי כל רכב זה שונה

פורסם
כבר בדקו לך את תא המטען באיזה קניון? "לפתוח בגאז' בקשה...מה זה? :shock: בוריס בוא תראה רוצים להרים לנו קניון באוויר...אל קאידה נוסעים בסיטרואן? :2gunfire: "

זה היה חזק

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון לגבי צריכת גז חודש לאחר התקנה



 

נסיעה משולבת :

בתדלוק אחרון על ליטר גז נסעתי 9.32 ק''מ

 

צריכת דלק היא

1:10

פורסם

אני מחר נכנס לתיקון רציני של המערכת אצלי כי צריכת הדלק שלי עומדת על 7 קילומטר לליטר...

 

מחר חייבים לפתור את זה או שיחליפו מערכת.... איזה חברה המערכת שלך אמרת?

פורסם
אני מחר נכנס לתיקון רציני של המערכת אצלי כי צריכת הדלק שלי עומדת על 7 קילומטר לליטר...

 

מחר חייבים לפתור את זה או שיחליפו מערכת.... איזה חברה המערכת שלך אמרת?

emmegas

פורסם

דרך אגב

 

שתי גרסאות לתכולת הגז....

לפני כשבועיים ישבתי עם מנכ"ל פזגז והוא אמר שהגז ה"אוטומטיבי" לא עובר כל שינוי פרט למסנן הקיים ברכב (שינוי מגז בישול.)

רגע

לפני שבוע, דיברתי עם מנהל (נראה לי) של התחנה בעמק חפר, והוא אמר שההבדל בינהם הוא היחס של המשהו והמשהו שבגז אוטומטיבי זה עומד על

80%-20%, ובגז בישול זה עומד על 70%-30%.

זה הסיפור... מה יהיה? עובדים עלינו? הגז הוא אותו גז?

 

דרך אגב, הייתי אמור לקבל הצעת מחיר למשאבה חשמלית ופית תדלוק לגז, אבל משום עוד לא הגיעה... אני מתכונן לימים קשים בהם ימכרו גז אוטומטיבי במחיר מופקע בעוד שאת אותו הגז ימכרו לקמין שלי ב2 שקל. :evil::bad-word:

פורסם

שלום FEEL.

 

מה קורה למנורת התראת התקלות בניהול מנוע האם היא דולקת קבוע.(ראיתי כאלה)

האם הודבקה מדבקה על הרכב אשר מודיעה על כך שהרכב עבר הסבה לגפ"מ ואסור לו לחנות בחניונים

תת קרקעים.

וכן האם נרשם ברשיון הרכב שהרכב הוסב לגפ"מ, וכן מגבלת החניה בחניונים התת קרקעים.

 

תודה

יעקב

סימל יעקב

מנהל מוסך - מומחה וולוו הונדה

מדריך ירי מעשי בשעות הפנאי.

פורסם
שלום FEEL.

 

מה קורה למנורת התראת התקלות בניהול מנוע האם היא דולקת קבוע.(ראיתי כאלה)

האם הודבקה מדבקה על הרכב אשר מודיעה על כך שהרכב עבר הסבה לגפ"מ ואסור לו לחנות בחניונים

תת קרקעים.

וכן האם נרשם ברשיון הרכב שהרכב הוסב לגפ"מ, וכן מגבלת החניה בחניונים התת קרקעים.

 

תודה

יעקב

מערכת גז , לדעתי , השתלבה מאוד יפה עם מחשב הרכב , שום מנורה לא דולקת ,



הכל עובד חלק ביותר

 

לגבי מדבקות

יש 3 מדבקות

 

  • על שמשה הקדמית - גפ''מ
  • ליד פיית תדלוק
  • מתחת למכסה מנוע

אין מדבקה עם כיתוב שאסור לחנות בחנינים

 

לגבי הרשיון - במקרה שלי הנושא בטיפול , תרם קיבלתי רישיון חדש

עברתי בדיקת מומחה מטכניון - אגב - הוא אחד מחברי הפורום

בסופו של דבר אני צריך לקבל רישיון עם כיתוב שרכב מונע גפ''מ

 

לגבי חניונים - לפי חוק - אסור להיכנס לחניון ללא איוור

נכנסתי לקנינים כבר כמה פעמים עם מיכל גלוי בתוך הבגז'- ממש רואים את המיכל 70 ליטר

אף שומר אפילו לא שאל שאלה !

פורסם
דרך אגב

 

שתי גרסאות לתכולת הגז....

לפני כשבועיים ישבתי עם מנכ"ל פזגז והוא אמר שהגז ה"אוטומטיבי" לא עובר כל שינוי פרט למסנן הקיים ברכב (שינוי מגז בישול.)

רגע

לפני שבוע, דיברתי עם מנהל (נראה לי) של התחנה בעמק חפר, והוא אמר שההבדל בינהם הוא היחס של המשהו והמשהו שבגז אוטומטיבי זה עומד על

80%-20%, ובגז בישול זה עומד על 70%-30%.

זה הסיפור... מה יהיה? עובדים עלינו? הגז הוא אותו גז?

 

גאז הבישול מורכב מפרופן בלבד, התוספים הם תוספי ריח מכיוון שפרופן אינו בעל ריח.

בגאז האוטומוטיבי ישנו שילוב של פרופן ובוטן כאשר היחס נע בין 10% ל 30% בין המדינות השונות.

בארץ עד כמה שידוע לי היחס הוא 20% בוטן ו80% פרופן. כמובן שגם הגאז האוטומוטיבי מקבל תוספי ריח לזיהוי דליפה.

פורסם

את הגז האוטומטיבי מכינים בארץ? או שמייבאים אותו ואם מייבאים, מאיפה?

אם מכינים, איפה? מי מכין? איך מכין? לא הצלחתי להשיג שום מידע,

דרך אגב חברת פז הולכת להקים 60 משאבות תדלוק ברחבי הארץ.

פורסם
למה קודחים את החור מהבגאז'?

אין אפשרות לעשות חור אסטטי ליד פיית התדלוק בבנזין?

לא, אם אתה מתכוון מאחורי מכסה של פיית תדלוק מקורית, הסיבה היא גודלה הפיזי של פיית התדלוק לגפ"מ.

ישנם מתקינים שדוגלים בשיטת פיית תדלוק גפ"מ ליד בנזין, אחרים תמיד יעשו בצד השני ועוד שיטה היא בחלקו התחתון של הפגוש.

בסופו של דבר הכל לפי בקשת הלקוח, לא היצרן ולא משרד התחבורה מונעים כל התקנה מהמפורטות לעיל


×
×
  • תוכן חדש...