Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטוטו יהיו מיסים על הגז כך שזה רגעית משתלם אבל לטווח הרחוק, בסימן שאלה גדול.

 

האם ברכב ללא מחשב מתחילת שנות ה 90 גם אפשרי לחבר גז או רק לרכבים ממוחשבים?

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הבנתי שליטר גז עושה 20 קילומטר, זה נכון?

והאם המחיר יעלה משמעותית מ 2.40?

חוצמזה זה לא מסוכן נורא בתאונות ויגרום ליותר הרוגים חס וחליה אם המיכל מתפוצץ?

כי מספיק שנכנסים בך בעוצמה מאחורה כל הבלון של ה 70 ליטר מתפוצץ...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
הגז לא עולה לך יותר מהדלק בחישוב הכללי שעשית?

 

חוץ מזה כבר עלה איזה רעיון של להעלות את מחיר הגז לרכבים

בחישוב שלי 13 חודש עם גז אני נוסע באותה עלות כמו עם דלק

מחודש 14 חיסכון הוא כ

70%

 

לגבי גז - יש התחייבות של ממשלה לא לעלות מחירי גז עד חודש דצמבר 2006

 

ודבר אחרון - אתה בטוח שבעוד שנה דלק יהיה גם 5.9 כמו היום ?

אני בטוח שהוא שוב יעלה

פורסם
אוטוטו יהיו מיסים על הגז כך שזה רגעית משתלם אבל לטווח הרחוק, בסימן שאלה גדול.

 

האם ברכב ללא מחשב מתחילת שנות ה 90 גם אפשרי לחבר גז או רק לרכבים ממוחשבים?

אפשרי להתקין ברכבים משנת 1995

פורסם
אני הבנתי שליטר גז עושה 20 קילומטר, זה נכון?

והאם המחיר יעלה משמעותית מ 2.40?

חוצמזה זה לא מסוכן נורא בתאונות ויגרום ליותר הרוגים חס וחליה אם המיכל מתפוצץ?

כי מספיק שנכנסים בך בעוצמה מאחורה כל הבלון של ה 70 ליטר מתפוצץ...

הרבה שטויות !

 

נניח רכב שלי נוסע 1:10

אז על גז הוא יהיה 1:9

או - אם יהי לי מזל - גם 1:10

 

מערכת הרבה יותר בטוחה מהמערכת דלק , המיכל גז מאוד עמיד בפני נזקים

למעשה רכב מונע גז בטוח פי כמה מרכב מונע דלק

 

כל רכב נבדק במכון התקנים וגם ע''י מומחי מטכניון

פורסם

לFEEL

 

מסקנה , לאחר כשנה וחודש עניין הופך להיות משתלם

החישובים שלך כמעט מדוייקים. אבל במציאות יקח קצת יותר מכיוון שיש להניח

שעקב הפריסה הדלילה של תחנות גפ"מ (כיום ובחדשים הקרובים) תאלץ לתדלק די הרבה בבנזין

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
לFEEL

 

מסקנה , לאחר כשנה וחודש עניין הופך להיות משתלם

החישובים שלך כמעט מדוייקים. אבל במציאות יקח קצת יותר מכיוון שיש להניח

שעקב הפריסה הדלילה של תחנות גפ"מ (כיום ובחדשים הקרובים) תאלץ לתדלק די הרבה בבנזין

עבורי זה לא ככך רלוונטי כי יש לי תחנה קרוב לבית

:grin:

פורסם

יפה מאוד על ההתקנה! תעדכן גם עם נתוני צריכה ברגע שהמצב יתיצב...

שאלה מהצד - מישהו מכיר את השרות התקנה בסובארו ירושלים?

הם אלה שמובילים את העסק בירושלים, אבל לא יודע עד כמה הם טובים...

לא מזמן פתחו שם גם תחנת תדלוק ואני מנסה לשכנע את אמא (אימפרזה שגומעת 25K בשנה...), אז יש סיכוי...

...Carpe Diem

פורסם

נניח והייתה פריסה של 36 תשלומים... כאילו אתה רוכש סלולרי מאורנג' :-P

זה היה משתלם מאוד! כי גם ככה כל חודש במקום שההפרש ילך לדלק ההפרש הולך לתשלום הקיט גז...

מה שכן,9000 לדעתי זה יקר....

אולי זה ירד מתי שהוא ל 5000....

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

לכל אלה שחושבים שאי אפשר להתקין ברכבי טורבו!!

 

אפשר גם אפשר ולפני שאתה מתחילים לספר אגדות אורבניות, אני אישית ראיתי ובחנתי מקרוב וולוו S80 טורבו, כן טורבו, מותקנת באישור והכל תקין והכל עובד אותו דבר, ומי שכתב שהמיכל גז יתפוצץ, תעשה חיפוש ותקרא קצת את מה שכתבו עד היום. במקום לפחד ולספר סיפורים, לכו להתקין כבר, אבל למען השם אלי למה הרכב שלך צורך כל כך הרבה??? אצלי בתוך העיר בלבד, בלי יציאה לכביש בכלל הרכב עומד במחשבון על 12.6... מחוץ לעיר על 1:14.

40 אחוז... אם אני לא טועה.......?

 

ויש פריסה כמה שאתה רוצה.

פורסם

כבר בדקו לך את תא המטען באיזה קניון? "לפתוח בגאז' בקשה...מה זה? :shock: בוריס בוא תראה רוצים להרים לנו קניון באוויר...אל קאידה נוסעים בסיטרואן? :2gunfire: "

 

לפחות תכסה את המיכל עם איזה כיסוי יפה שלא יהיה כל כך בולט...:wink:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
כבר בדקו לך את תא המטען באיזה קניון?

בירושלים לא יתנו לך לחנות בשום חניון תת קרקעי - קניון מלחה וכו..

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

ההתקנה נראית בהחלט יפה.

 

חשוב להראות גם את פתחי האיוורור בחלקו התחתון של הרכב.

לאחר נסיעה של כמה ימים פתח את מכסה הפלסטיק שיש על מיכל הגפ"מ ובדוק האם יש אבק, אם יש ודא איטום בשני המהדקים של כל צינור.

אם ישנו ריח קל של גאז בפיתחת המכסה אל תתרגש - דבר רגיל וזוהי מטרת המכסה - לשמור את הגז רחוק מתא הנוסעים.

לא ניתן לראות אם השתמשו בצינור נחושת 6 או 8 מ"מ.

כמו כן לא ניתן לראות אם צינור הנכושת מצופה בציפוי המתאים לתקן R67 (אמור להיות רשום ע"ג הצינור)

תהנה


×
×
  • תוכן חדש...