Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואני תוהה לעצמי איך לעזאזל הגענו מדיון שמדבר על תאונה של שני רכבים, בצומת מרומזרת, לבין דיון על השקיית מדשאות.

פשוט ולצערי ישנם כמה אנשים שצריך פשוט לשטוף אותם מהכביש. זוהי כנראה הסיבה שהממטרות מופנות כלפי הכביש ולא כלפי המדשאות. נקודה למחשבה.

 

צר לי לגבי התאונה הזו ותאונות אחרות המתרחשות, אבל טיפה תשומת לב והתעסקות בעינייני נהיגה פרופר, יכולות למנוע עשרות תאונות כדוגמת זו, וכמובן תאונות המתרחשות עקב החלקה (על מי ממטרות או מי גשם או סתם שתן של גמלים).

 

פשוט לנהוג בזהירות ובתשומת לב - זה הפיתרון.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום 9 חודשים לאחר התאונה , ולאחר שמסרתי עדות בפני בוחן התנועה, קיבלתי זימון להעיד במשפט שיערך בתאריך 13-11-06 בבית המשפט לתעבורה בת"א יפו.

שאלתי היא האם לאחר מתן העדות אוזמן פעם נוספת? או שמבחינתי מסירת העדות פוטרת אותי משאר ההליכים?

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

החלמה מהירה לפצועים.

 

גם אני עברתי אתמול תאונה לא עם רכבי.

 

ישבתי ליד הנהגת לקחה סיבוב מהר מאוד ירדה לשוליים שהיו מעפר החליקה על הצד לפחות 30 מטר לכל היותר.

 

עלתה על שני סלעים אחד מתחת לגיר ואחד מתחת לדוד.

 

האוטו לא משלב הילוכים.

 

הנזק מסתכם בכמה אלפי שקלים.

 

ציריות, משולשים, קרטר מפוצץ, צינור הפליטה התנתק, הגיר קיבל מכה מאוד חזקה יש חשד לפגיעה רצינית, מסרק הגה גם הוא נפגע ככל הנראה, ג'אנט שמאלי עקום +צמיג.

ועוד כמה פגיעות קוסמטיות.

 

 

העיקר שכולם יצאו בשלום :-) סעו בזהירות.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
כן, ליטל הגננית שלנו, את רוצה להמציא אולי איזה סטרטפ חדש ? ממטרה שמשקה את הדשא ואין דליפה של מים לכל מה שמסביב ?

 

אז שלא יהיה דשא. נראה לך סביר שבשביל היופי ייצרו גורם לתאונה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לנהגת שודים:

רק אם יזמנו אותך שוב - מה שנשמע לי לא מאוד סביר בהתחשב בעובדה שהעדות שלך די פשוטה.

תקבלי גם תשלום מסויים על הטרחה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...