Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליטל, פספסת את ההודעה שכתבתי שזה ככה בכל מקום בארץ ?

אני יכול להראות לך מים בדרך נמיר בגלל זה (קצת יותר ראשי מאור יהודה ?), ולא ראיתי שם תאונה בחיים שלי בגלל מים.

אני יכול להראות לך מים ברחוב המלאכה בחולון בגלל זה, ולא ראיתי שם בחיים תאונה בגלל המים

אני יכול להראות לך ביפו מים, ולא ראיתי תאונה בכלל

אני יכול להראות לך בעוד המון מקומות.

רק באור יהודה מחליקים ? אני לא יודע, אולי אצלכם הדשא מושקה עם שמן 10/40

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומאיפה אתה יודע בדיוק שאין תאונות?

אתה נמצא שם 24 שעות ביום?

ותאונה, היא לא רק תאונה אשר יש בה נפגעים, תאונה יכולה להיות גם כשרכב מחליק ופוגע במעקה והנזק היחידי הוא לרכב.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני אישית יכול להעיד שהמים האלה מאוד מסוכנים!

נסעתי בצומת הפארק(רעננה) והרמזור היה ירוק הגעתי מכיוון אחוזה ולקחתי שמאלה לכיוון הרצליה, כמובן שבאותה שעה משום מה האורות באיזור היו כבויים\שרופים לא ממש הבנתי למה זה ככה ועם האורות של הרכב לא הצלחתי להבחין בכך שאחרי הפנייה הכביש רטוב נכנסתי לרמזור והרכב פשוט החליק 90 מעלות נגד האי תנועה, ברוך השם שלא קרה שום דבר שלא היו רכבים מסביב והצלחתי להשתלט על הרכב

אגב המהירות הייתה מאוד נמוכה (סביבות 20-30 קמ"ש)

 

וראיתי והרגשתי בעוד צמתים וכבישים באיזור הרבה ממטרות שאני נוסע ברכב ופתאום אני רואה פשוט ממטרה משקה בקשת על מכוניות שנוסעות על הנתיב השמאלית או על הכביש כי העירייה לא יכולה ליישר את הממטרות אם הן מתעקמות, מאוד מסוכן !

 

בברכה,

אבי.

פורסם

אוקיי, אז נכון, אני לא נמצא שם 24 שעות ביממה, ותאונה לא חייבת לכלול נפגעים, אבל לפחות בחולון אני יכול להגיד שזה לא גרם תאונה כי המקום הרטוב הוא סמוך למקום העבודה שלי, משמע, אם הייתה שם תאונה בין השעות 7 בבוקר עד 5 אחרי הצהריים הייתי שומע את זה וגם רואה...

 

תראי, אני לא אומר שצריך להשאיר את המצב כמו שהוא, אבל אני אומר "צרת רבים, נחמת טיפשים", יענו, אל תחשבו את ויוס שזה רק באור יהודה המים בכביש...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ואל תחשוב שהתאונות מתרחשות רק אצלנו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא יודע מה להגיד לך, אוקיי ?

מתרחש לא מתרחש, נסעתי לא פעם ולא פעמיים בתוך מים עם הג'אסטי (כן כן, ג'אסטי), ולא קרה כלום.

 

אגב, זה טיפלה די דבילי לגמרי "מים על הכביש", שיורד גשם לא נוסעים באוטו ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תראה אור נמאס לי להתווכח איתך, כי אני יודע שכלום לא יצא לי מזה. אני לא יודע גם למה אני מתווכח איתך ואתה חושב שאתה יודע הכל.

 

ובקשר ל"מים על הכביש", אתה נוהג בחורף באותה צורה שאתה נוהג בקיץ? מים תמיד יכולים להפתיע. בקיץ כשהכביש יבש אתה יכול להרשות לעצמך להעלות הילוכים ולתת יותר גז. כשהכביש רטוב לעומת זאת אתה נוהג הרבה יותר בזהירות, כי אתה לא יודע איך האוטו יגיב, במיוחד בעיר כשיש לך הרבה צמתים וכיכרות (שלא נדבר על הולכי רגל שיכולים לקפוץ לכביש).

 

אז קורה, שגם בנהיגה זהירה בקיץ בא מישהו כמו כולם פה, שפשוט נסע לו נסיעה רגילה ופתאום איבד שליטה על הרכב כי לא הבחין בכביש הרטוב (נגיד בלילה) או שהוא הבחין אך לא היה לו זמן להגיב, נכנס במכונית חונה, יש בלאגן לחצי שעה ולאחר מכן אין שום סימנים לתאונה.

 

אם אתה לא ראית ולא שמעת על זה זה לא אומר שזה לא קורה!

 

ולא מזיז לי ת*** שזה קורה גם בעכו! אני לא רוצה את זה ליד הבית שלי, ובסך הכל אנחנו מדברים על דשא שצריך להשקות אותו! לא הזרמת מים לבית חולים ממשלתי! את זה לעומת כל מה שקורה במדינה המטורפת שלנו, אפשר למנוע! (עכשיו אני מדבר אל כולם, לאו דווקא אל אור, אור אף פעם לא היה מחליק והוא יודע הכל).

 

גם מעניין שכל התאונות האלה נגרמות בגלל רכבים שהחליקו באותם שעות ובאותו הזמן כשהכביש היה רטוב! תמיד ב5 6 בבוקר, יש תאונה. הרבה הרבה הרבה יותר מאשר בשעות אחרות.

 

בכל מקרה אור נמאס לי להתווכח איתך כמו שאמרתי. אני מפסיק להגיב לדברים שלך.

 

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסי, התאונות נגרמות רק בגלל מה שאמרת:

אנשים מרשים לעצמם

תתפלא, גם אני החלקתי עם המכוניות שלי, זה קורה לכולם, יש כאלו שמצליחים לצאת, יש כאלו שלא.

ואיך אמרת ? בקיץ אנשים מרשים לעצמם ללחוץ קצת יותר בגז, ופה הטעות...

כביש זה דבר מפתיע ולא צפוי, כי יכול להיות מים, בור שנפער ויתן לרכב מכה, הולך רגל, חתולה, עכברוש, ולא יודע מה עוד.

ולכן בכביש, נוהגים זהיר, כי אתה בעיר, וזה לא משנה חורף קיץ סתיו אביב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור אתה שוכח עובדה חשובה, שבחורף כל הכביש רטוב ולכן האחיזה בכל הגלגלים זהה.

במקרה של ממטרה שמשפריצה על הכביש, או מים שזורמים אליו, לרוב המים מתרכזים רק בחלק מסויים של הכביש,

ואז נוצר מצב, שנגיד ל2 הגלגלים השמאליים יש פחות אחיזה ולגלגלים הימניים יותר אחיזה - וזה גורם עיקרי לאיבוד השליטה, וגרימה להחלקה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אור -אתה פשוט כותב שטויות...

 

1)בין השעות 7 ל 5 אין תאונות רציניות בדרך כלל, רק "נשיקות" קטנות בין רכבים (מכיוון שפשוט אין ממש רווח לנסוע מהר...)

2)איך בדיוק אתה יודע שבכל המקומות שמשקים בהם אין שום תאונה?

כמה יוצא לך לנסוע בדרך נמיר בלילה?..

כמה יוצא לך לנסוע באחד הכבישים האחרים שמושקים בדרך קבע בלילה?..

 

אני נוסע המון (על בסיס כמעט יומי) בדרך נמיר ובדרך ירושלים /רחוב אחוזה ברעננה (ומשקים שם בכמויות מסחריות) - ותמיד יש שם תאונות, אמנם לא כל ערב, אבל כמה פעמים בחודש.

וואלק אתתתתה

פורסם

אור אני חושב שאתה מאבד פה את כל הפואנטה,

"מרשים לעצמם לתת יותר גז" או לא אנחנו מדברים כאן על מצבים שאם הכביש לא היה רטוב הרכב לא היה מחליק! ומכיוון שהכביש כן היה רטוב הרכבים מחליקים בו.

 

כמו כן אפשר להוסיף לעניין הרבה כיכרות בהרצליה עם צמחייה באמצע הכיכר שהוא הטימטום היותר גדול שקיים שכן הם משקים את הצמחים וכמובן שהמים עפים לכל כיוון ומכך שבונים את הכיכר עם עץ באמצע אנשים פשוט לא שמים לב למים נכנסים לכיכר מסובבים את ההגה וממשיכים ישר אל תוך המדרכה.

 

לדוגמא הכיכר למעלה ביד לבנים בהרצליה אתם מוזמנים לנסוע לשם ולהסתכל איך המדרכה כולה סדוקה\שבורה עם סימנים של חיכוך בטמבונים וצמיגים שביקרו בה. אני ראיתי שם לפחות 3-4 החלקות ב"שידור חי" של נהגים מבוגרים.

 

סעו בזהירות

אבי.

פורסם

עדכון:

 

היום נסעתי לתל אביב יפו למדור תנועה על מנת למסור עדות על התאונה שהתרחשה.

ארבעה ימים לאחר התאונה והפצועים עדיין מאושפזים בבית החולים תל השומר.

לנוסעת שבהריון שלום והעובר לא נפגע בתאונה.

סביר להניח שהפצועים ישוחררו בתוך מספר ימים לביתם.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ואני תוהה לעצמי איך לעזאזל הגענו מדיון שמדבר על תאונה של שני רכבים, בצומת מרומזרת, לבין דיון על השקיית מדשאות.

 

בקיץ המים יורדים מהמדשאות לכביש ועם כל השמן והליכלוך זה הופך להיות חלק ויכול לגרום לתאונה?

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...