Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובדרום אפריקה אם תעצור ברמזור אדום, ביום או בלילה, תמצא את עצמך עומד בדד באמצע הרחוב, בלי ארנק, בלי בגדים ומן הסתם בלי רכב..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לדעת היכן התרחשה התאונה?

 

עצה לחיים (ובבקשה לא להתנפל עליי):

כשנוהגים, להיות עסוקים בנהיגה. לא בפוזות של אני אני הרבה הזמןף אני כבר לא צריך להיות "לחוץ", אני יכול להראות לכולם שאני משועמם מהנסיעה, לא להתעסק ברדיו ולא להעתסק בפלאפון (אם אפשר אז בכלל לא - אם חייבים אז בדיבורית).

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
אפשר לדעת היכן התרחשה התאונה?

 

עצה לחיים (ובבקשה לא להתנפל עליי):

כשנוהגים, להיות עסוקים בנהיגה. לא בפוזות של אני אני הרבה הזמןף אני כבר לא צריך להיות "לחוץ", אני יכול להראות לכולם שאני משועמם מהנסיעה, לא להתעסק ברדיו ולא להעתסק בפלאפון (אם אפשר אז בכלל לא - אם חייבים אז בדיבורית).

כפי שכבר ציינתי, בצומת סביון.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אמרת שהוא נסע לכיוון תל השומר, לכן יש 2 אפשרויות..

1- הוא יצא מאור יהודה לכיוון סביון/קרית אונו

2- הוא בא מכיוון יהוד/צומת הטייסים לכיוון מחלף מסובים

 

באפשרות הראשונה - אכן הרמזור משולב, אם כי יצא לי לראות כבר הרבה פעמים אנשים שיוצאים מאור יהודה

ולא ממש מתחשבים ברמזור, עוצרים לראות שהצומת פנויה - וממשיכים בנסיעה (הן ישר, והן פניה שמאלה!)

 

באפשרות השניה - יש רמזור שונה לרמזור ישר ורמזור פניה שמאלה,

ובןאדם שעומד בנתיב השמאלי של ישר (לא של הפניה שמאלה) - בהחלט עלול להתבלבל בין הרמזורים ולחשוב שהרמזור פניה שמאלה הוא גם הרמזור ישר...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הרכב הגיע מאור יהודה לכיוון סביון. הרמזור מולו הוא רמזור אחד ובו שני חצים ישר לסביון ושמאלה לכיוון תל אביב.

אין אפשרות להתבלב כי זה רמזור אחד, הוא פשוט לא היה מרוכז והחל בנסיעה, גם כאשר סייעתי לו לצאת מהרכב הוא טען שהוא עבר בירוק וחזר על כך מספר פעמים למרות שאף אחד לא שאל אותו על כך....

נראה מבולבל ביותר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ובדרום אפריקה אם תעצור ברמזור אדום, ביום או בלילה, תמצא את עצמך עומד בדד באמצע הרחוב, בלי ארנק, בלי בגדים ומן הסתם בלי רכב..
מזכיר לי סיפור "טרי"...

אחד האנשים אצלי במישרד טס לדרא"פ לעשות איזו עבודה. הוא ממש "מת" מפחד שלא ישדדו אותו, יאנסו אותו או "סתם" יגנבו לו איברים...

בקיצור, מרגע הירידה שלו מהמטוס הוא ממש ניזהר וחשד בכל אחד...

יום אחד, אחרי העבודה הוא נסע לעשות "שופינג"... אחרי ה"שופינג" הממש לא מזהיר הוא רצה לחזור למלון.

כשהוא שאל איזה עובר אורח איך להגיע למלון הוא אמר לו "בוא, תיצטרף אלינו למונית"... מיותר לציין שהאיש שהוא שאל אותו היה שחור... חבר שלי "זכה" לאחת הנסיעות ההזויות ביותר בחייו. מונית בסיגנון פולקווגן טרנספורטר מלאה בשחורים, הוא הלבן היחידי שם, כלום כל הנסיעה מביטים בו במבט משונה...

את האמת, לא קרה לו כלום והיו ממש נחמדים אליו והנה אפילו הוריד אותו בפתח המלון...

כשהוא סיפר לחבר'ה במישרדים המקומיים מה שקרה לו הם לא האמינו לו :wink::shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

לא שמעתי על התאונה הזאת ליטל, אבל את מאור יהודה, אולי שמעת על התאונה שהייתה לא רחוק מהבית שלי?

ג'יפ של מג"ב (מהסגנון של המגנום, אותה צורה) נסע בכביש בסביבות 6 בבוקר והחליק (בגלל המים של הממטרות של האי התנועה המפריד בין הנתיבים) לנתיב הנגדי, ונכנס באיזשהי מסחרית. ראיתי שהיו כמה אמבולנסים וגם מכבי אש. כבר טיפלו באירוע ומיהרתי לעבודה אז לא יצא לי להתעדכן.

 

שמעתי גם משהו בקשר לכביש בית דגן, היתה עוד תאונה? או שכנראה התכוונו למה שתיארת?

 

 

ובקשר למה שאמרתי על הממטרות. אני לא מזמן חזרתי מהעבודה, סחוט לגמרי אין לי ממש כוח להרחיב. אבל פשוט רשלנות פושעת של העיריה. שב5 בבוקר מזרימה אינסוף מים לדשא באי התנועה שמפריד בין 2 הנתיבים הנגדיים. קרו לא מעט תאונות בגלל שרכבים החליקו שם. אולי את מכירה את התופעה ואולי תרצי להרחיב.

 

 

בכל מקרה, בצומת סביון יש מצלמות, לא יודע מאיזה כיוון שהרכבים באים הן מצלמות, אך בוא נגיד שרכבים לא ששים לעבור שם באדום, ולו רק בגלל המצלמה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מכירה מאוד טוב את התופעה של המים שאמורים להשקות את הצמחיה אך מאידך משקים את כל הכביש וגורמים לרכבים רבים להחליק, גם כאשר הם אינם נוסעים במהירות רבה.

 

וכן שמעתי לצערי על התאונה שהתרחשה עם הג'יפ.

 

בקשר למצלמות אני חושבת שהן לא פועלות לכיוון שממנו הגיע הרכב שחצה באדום.

בכל אופן אני צריכה לתת עדות בזמן הקרוב לבוחן התנועה על כל מה שהתרחש שם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יוסי, הרשלנות היא של הנהג

בכל ישראל רטובים כבישים בגלל השטות הזאתי, הן בחולון בשעה 7 ואפילו 8 בבוקר, הן ביפו, והן בכל עיר אחרת שביקרתי בה בשעות הבוקר המוקדמות, הנהגים רואים מים ולא נזהרים, אז מה לעשות ?

לא להשקות את המדשאות ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

להשקות את הדשא ולא את הכביש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כן, ליטל הגננית שלנו, את רוצה להמציא אולי איזה סטרטפ חדש ? ממטרה שמשקה את הדשא ואין דליפה של מים לכל מה שמסביב ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ברור שלא להשקות את המדשאות! זה עולה לנו בחיים של אנשים! כל שבוע יש אצלנו תאונה בגלל זה. בגלל זה לא התרגשתי. גם השכנים (שלא לומדים לקח וממשיכים לחנות על הכביש ונפגעים שוב ושוב מהמכוניות שמאבדות שליטה) כבר לא כ"כ מתרגשים, בודקים שהכל בסדר עם הנהג ומחליפים פרטים.

 

אפילו גם שלא יהיו גם מדשאות בין הנתיבים הנגדיים. יש לנו מספיק דאגות לדאוג להן מאשר המדשאות ששתלו לנו שם.

 

אולי אתם חושבים שזו בעיה של מי שנוסע בכביש, לא נזהר ומחליק. אבל אני בעצם מפחד על הולכי הרגל\הנהגים האחרים שנקלעים לתאונה! מי רוצה ג'יפ של מג"ב שפוגע בכם ב60 קמ"ש ולא יכול להשתלט על עצמו בגלל הסחרור שנכנס אליו? שיגיד אני!

 

אבל עזבו שטויות, חבל על המדשאות. לא כדאי להוריד אותן.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
כן, ליטל הגננית שלנו, את רוצה להמציא אולי איזה סטרטפ חדש ? ממטרה שמשקה את הדשא ואין דליפה של מים לכל מה שמסביב ?

אור "הגנן מהמדופלם" אתה מוזמן לבקר אצלי ואצל יוסי ב 5:15 בבוקר כאשר הטפטפות מתחילות להזרים מים לכביש ומשקות אותו ולא את הצמחיה, אבל מה אנחנו מבינים אנחנו גרים באור יהודה רק 27 שנה כנראה שאתה יותר מכיר את העיר מאתנו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אור "הגנן מהמדופלם" אתה מוזמן לבקר אצלי ואצל יוסי ב 5:15 בבוקר כאשר הטפטפות מתחילות להזרים מים לכביש ומשקות אותו ולא את הצמחיה, אבל מה אנחנו מבינים אנחנו גרים באור יהודה רק 27 שנה כנראה שאתה יותר מכיר את העיר מאתנו.

ל'

לא סטרטאפ ולא נעליים...

יש "טפטפות" שתקועות בתוך האדמה, ככה לא יוצאים מים החוצה, האדמה לחה, אין ביזבוז מים וכולם מרוצים... הרי הצמחים שותים לא מהעלים אלא מהשורש...

יש לי חבר שפיתח "טפטפת" כזו. היא עשויה מחרס שדומה לספוג מאוד דחוס.

 

אבל "אין על" האפקט הוויזואלי של "הערייה משקה את הצימחיה" ... :|

 

אגב, עדניות עם שוליים גבוהים בתוספת של טפטפות רגילות שמכוסות בטוף יכולות לעשות את העבודה טוב מאוד... הכל שאלה של רצון... סליחה, מיקצועיות...

אם כבר בעדניות עסקינן, אתם מכירים את "המודה" החדשה שיש, להדביק חלוקי נחל על האיי תנועה? מה לעשות האבנים האילו חלקות ובעלות צורה אלסיפית. הן לא ממש "נידבקות" ולכן הן מטיילות את הכביש... סכנת נפשות לרוכבי הדו"ג... פעם מישהו עלה על אחת כזו עם ה"פינה" של הגלגל והיא "נורתה" ישר אלי... למזלי ולחוסר מזלכם, פיספסה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...