Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני,אורן 106 אדומה,RS ועוד כמה בעלי פרופיל 97 וקיבלנו תאריך גיוס 23.07.06. מישהו אולי יודע לאן הגיוס?

מישהו אמר בצו ראשון שלו אמר שהוא לא רוצה לקרבי, וכתבו לו שם על איזה טופס "97-לא קרבי" זה נישמע לי כמו סתם משהו בשביל להשתיק אותו כשבעצם לא אכפת להם מה אתה רוצה, 97 אם אין בעיות אז קרבי, אלא אם עושים עתודה או משהו.

סתם הסקרנות הורגת אותי לאן מתגייסים בתאריך הזה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לצנחנים, גדוד 101, פלוגה מספר 2, מחלקה 1, טירונות בבסיס החדש של הצנחנים, שירות בעזה...

 

 

זה עוד כמעט שנה וככל הנראה זה גיוס קרבי כללי שעוד ישתנה לכל אחד בהתאם למקום שבו הוא ישרת...

פורסם
לצנחנים, גדוד 101, פלוגה מספר 2, מחלקה 1, טירונות בבסיס החדש של הצנחנים, שירות בעזה...

 

 

זה עוד כמעט שנה וככל הנראה זה גיוס קרבי כללי שעוד ישתנה לכל אחד בהתאם למקום שבו הוא ישרת...

:roll: אזעקת מציאות!!!!:roll:

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני,אורן 106 אדומה,RS ועוד כמה בעלי פרופיל 97 וקיבלנו תאריך גיוס 23.07.06. מישהו אולי יודע לאן הגיוס?

מישהו אמר בצו ראשון שלו אמר שהוא לא רוצה לקרבי, וכתבו לו שם על איזה טופס "97-לא קרבי" זה נישמע לי כמו סתם משהו בשביל להשתיק אותו כשבעצם לא אכפת להם מה אתה רוצה, 97 אם אין בעיות אז קרבי, אלא אם עושים עתודה או משהו.

סתם הסקרנות הורגת אותי לאן מתגייסים בתאריך הזה

לצה"ל (צבא הגנה לישראל, ולא צוציק הולך לגן, לצוציקים שביניכם.)

פורסם

נו מה אתם לא מבינים מה אומרים לכם ?

זה תאריך גיוס כללי, הוא ישתנה לרובכם בחודשים הבאים, די, צאו מהסרט שתדעו עכשיו לאן תלכו בצבא, אפילו צה"ל לא יודע.

לבחור שדיבר על זה שצנחנים נמצאים בעזה... הם נמצאים רק באיו"ש לא מתקרבים לעזה, עוד מעט אף אחד לא יתקרב לשם...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
מישהו יודע למה מתגייסים בתאריך 25.11.05?
זה תאריך קרבי , אך באותו מתגייסים כמה חיילות כגון נ"מ וחי"ר ( גולני , גבעתי )

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

די כבר לחשב .

 

אתם לא תדעו בודאות לאן אתם הולכים אלא אם עברתם גיבוש או מיון מחייב ,כמו להקות או עתודאים או קד"צ ,אם אתם לא יודעים מה זה הדברים האלה אז זה כנראה לא אתם.

 

לגבי עזה ,זה נכון שצנחנים לא שם אבל מסביב לרצועה (ולדעתי גם בתוכה ) ישרתו עוד דורות של לוחמי גבעתי ,שריון ,שמשון והנדסה (ועוד).

 

איפה שלא תהיו תזכרו שאם לא מתים זה נגמר בסוף (בגיל 46 בסוף המילואים) .

 

ושלא מחשבים בצבא ,לא מתי ההפסקה ,לא מתי יוצאים הביתה, ולא מתי משתחררים ,ההכזבה לפעמים קשה מנשוא(למשל ריתוק לתוך החפש"ש שחוויתי על בשרי)

שפשוף נעים

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ה 27.9 זה לא סטילים

סטילים זה ב 29.9

ב 27 זה גיוס כלל צהלי כלומר נהגים,טבחים,פקידים ובלה בלה בלה

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...