Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אימי רכשה אתמול מאזדה 3, יד ראשונה, שנת 2004.

הצבע האדום של התאורה בלוח מכוונים, במזגן וכל השאר נורא מציק,

האם יש אופציה להחליף צבע לכחול או ירוק (אופציה טכנית באוטו - לא החלפת חלקים או משהו כזה), כי בסקודה נתקלתי שיש אופציה כזאת, פשוט כפתור שהוא בוחר בעזרתו את הצבע של התאורה....

 

במידה ולא מדובר על שינוי על ידי לחיצת כפתור, מישהו יכול לתת הצעת מחיר לגבי כמה דבר כזה יכול לעלות... רק בודק אופציות

 

תודה לעונים

פורסם

הרכב עדיין באחריות.

לכן ההמלצה שלי - לא לגעת.

 

לא מדובר באיזה פיאט אונו (סתם דוגמא, לא כדי לפגוע במועדון פיאט אונו ישראל) , 20 שנה על הכביש, שרוצים לעשות אותה מצועצעת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי בסקודה נתקלתי שיש אופציה כזאת, פשוט כפתור שהוא בוחר בעזרתו את הצבע של התאורה....

 

במידה ולא מדובר על שינוי על ידי לחיצת כפתור, מישהו יכול לתת הצעת מחיר לגבי כמה דבר כזה יכול לעלות... רק בודק אופציות

 

תודה לעונים

ידידי, תחפש שתי גלגלות מצד שמאל להגה.

אחת מהן אחראית על גובה האלומה של הפנסים הראשיים

והשנייה - עמעם לתאורת לוח המחוונים.

 

באיזה שקודה מדובר (פביה, אוקטביה, סופרב)?

אצלנו (וגם באוקטביה ובסופרב) יש עמעם לתאורת לוח המחוונים - לזה התכוונת.

הצבע לא משתנה :roll:, הוא נשאר ירוק

פשוט יש לך אפשרות להחליש/לחזק אותו.

 

זה קיים גם במזדה

חפש איפה שאמרתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • אחראי פורום
פורסם

אני לא בטוח שאפשר כי לדעתי הפלסטיק שדרכו עובר האור הוא בצבע (אדום/שקוף).

אם הנורות היו צבעוניות אז היה קל להחליף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה,

את הכפתורים מצד שמאל אני מכיר, אבל אני התכוונתי לצבע עצמו,

ומזה חששתי, המשתמע מהנאמר, שאי אפשר להחליף...

 

"אייל" - הרעיון הוא לא לצעצע את האוטו, מבחינה הסטטית, זה מפריע לעין הצבע הזה, ובמיוחד שכל האוטו "זוהר" ככה, ואני מאמין שאם אתה נוהג באוטו משלך עדיף שהוא יהיה נוח עד כמה שאפשר...

וסתם בדקתי אופציה, אני לא מתכוון להשקיע אלפי שקלים להחלפת צבע...

 

תודה לעונים

×
×
  • תוכן חדש...