Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, אהלן אהלן אני חדש בפורום ובכלל בכל הנושא הזה של הרכבים.

מדובר על פיג'ו 205, כשאני מתחיל בנסיעה על הילוך ראשון ישנם מין קפיצות כאלו שנעלמות אחרי שאני מעביר להילוך שני.

אני חושד אולי זה משהו באגזוז אבל לא בטוח, יש למישהו כיוון?

 

ועוד דבר, יש לכם אולי אתר שמסביר מכנית על חלקי הרכב? הייתי רוצה קצת להחכים בתחום, אבל שיהיה בעברית מדוברת.. תודה מראש.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם קרבורטור,משנק אוטומטי ( בעברית מדוברת) קצת תקוע והרכב נחנק כאשר מגבירים לחץ על הדושה והרכב עדיין קר

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אם קרבורטור,משנק אוטומטי ( בעברית מדוברת) קצת תקוע והרכב נחנק כאשר מגבירים לחץ על הדושה והרכב עדיין קר
אם מדובר בפזו 205 קרבורטור, אין בדגם זה ,

צוק אוטומטי , אלא צוק ידני!

יש לגשת למכון קרבורטורים לסידור הבעייה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל, תודה רבה לכולכם על התשובות המהירות :smile:

 

205 מאיזה מודל?

הזרקה או קרבורטור?

 

אם ה205 שלך מוזרקת, יכול להיות שזה חיישן מצערת שרוט.

מדובר על מודל 93, (קניתי אותו לפני שבוע דרך אגב, יד שלישית).

אני חושב שיש לו קרבורטור, כי כשעשיתי לו טיפול 10,000 במוסך, הוא דיבר משהו על כיוון קרבורטור.

ובאותו עניין - הבנתי שגם במודל 93 יש כמה סוגים (משהו כמו GTI וכאלה..) איך אני יכול לדעת מה שלי?

 

 

אם מדובר בפזו 205 קרבורטור, אין בדגם זה ,

צוק אוטומטי , אלא צוק ידני!

יש לגשת למכון קרבורטורים לסידור הבעייה!

אם אני מבין נכון מדבריך, אז המוסך קרוב לביתי לא יעזור? אני צריך להגיע דוקא למכון קרבורטורים?

פורסם

אם אתה שואל איזה סוג של 205 יש לך - כנראה שיש לך GR או 1100 סמ"ק (ואלוהים יסלח לי שאני לא זוכר את שם הדגם כרגע).

 

GTI אין לך. היית יודע אם זה היה GTI. באמת.

 

בכל מקרה, גש למכון קרבורטורים באזור מגוריך.

מאיפה אתה בארץ, אולי נוכל להמליץ לך על מכון טוב?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבעיה במכוניתך היא שהקרבורטור סתום וזקוק לשיפוץ. השיפוץ כולל בין היתר החלפת אטמים וכיוונים שונים.

אם אתה גר באיזור המרכז, אני ממליץ לך על מכון "צביקה קרבורטורים" רחוב זנגביל 16, נתניה.

נייד (אורנג'): 054-4861318

עבודה: 09-8332213

פורסם

שלום.

 

ומי החליט שהבעיה בקרבורטור? כולם שולחים אותו לשיפוץ קרבורטור ואולי הבעיה ביכלל לא משם.

יתכן מצמד לא תקין ואז יש רעידה בזינוק או התחלת נסיעה. כמו כן יתכן שיש תושבות מנוע קרועות.

מסקנה! יש לבדוק את הרכב בצורה מיקצועית ואז להביא דעה.

גש למוסך ושיבדקו את הרכב וא תדע.

 

אם תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני צודק , בנוסף יכול להיות שהבעיה היא מהמפלג .
ממש לא צודק.. ניתן אגב לסגור את הפורום. בעיקר אם כל תשובה היא לך למוסך...

מעבר לכך אם הבעיה במפלג או תושבות מנוע גם מכון קרבורטורים רציני יגלה ששם הבעיה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

עם כל הכבוד , כאשר לא ניתן לאבחן את הבעיה דרך המסך , ללכת למוסך או למכון קרבורטורים יהיה אותו הדבר .

לא אמרנו לך למוסך , אמרנו שיכולות להיות עוד מספר סיבות לבעיה כדי שהבחור ידע עם מה יש לו עסק .

JDM :twisted:

פורסם
ממש לא צודק.. ניתן אגב לסגור את הפורום. בעיקר אם כל תשובה היא לך למוסך...

מעבר לכך אם הבעיה במפלג או תושבות מנוע גם מכון קרבורטורים רציני יגלה ששם הבעיה...

שלום.

מה אתה קופץ???

תאמין לי שאני עונה להרבה שאלות ומשתדל תמיד לעזור.

יש דברים שלא ניתן לעשות בשלט רחוק (כמו ילדים ניסיתה באינטרנט?).

לדעתי הפורום פעיל בזכות אנשים כמוני "בלי שום צניעות" :shock: .

אני לא נוהג בדרך כךך להפנות למוסך וגם לא עושה פירסומת כמו שאחרים נוהגים!!!

אבל לפעמים אין ברירה מה לעשות אני מכונאי "לא קוסם" ולא תמיד ניתן לענות על כול השאלות בפורום.

אז בו נסכם ! את הפורום לא ניסגור, אבל אני מצפה שתיפתור לבחור את הבעיה בפורום...

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לי יש רעידות בתחילת נסיעה כמו שהבחור תיאר, כשאני משחרר את הקלאץ, והבעיה בוודאות מהקלאץ הבלוי !

קרבורטור אחרי ניקוי ותושבות הוחלפו בלי קשר לרעידות, אז בני צודק ויכולות להיות מספר סיבות לבעיה, לאו דווקא קרבורטור.

פורסם

אוקי, המון תודה לכולכם :)

 

כמה דברים לסיום ברצוני לברר:

 

1. מה הדגם של הפיג'ו שלי? (מדובר במודל 93, מנוע 1360, 5 דלתות, כולל מזגן, בצבע לבן)

 

2. האם יש לכם המלצה למכון קרבורטורים באיזור ירושלים?

 

 

ד"א אחלה פורום, דינמי ופעיל - כמו שאני אוהב.


×
×
  • תוכן חדש...