Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים בלי קשר ללאן צריך ללכת וזה לא ממש מעניין אותי אולי גם מכון ליווי יפתור את זה,החבר'ה המעורבים בשרשור הם מהרציניים שבפורום והם באמת חלק מה"מחזיקים" את הפורום הטכני שעוזרים תמיד ומנסים לרדת לשורש הבעיה,אז בלי ללכלך הא! :wink:

 

אני לא ממש מבין בתחום הטכני ואני משתדל ללמוד לאט עם הזמן,אבל דבר אחד אני יודע ששמר,בני וצביקה עזרו לי שהייתה לי בעיה כלשהי והם חבר'ה לעניין.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צביקה ידידי אני מצטער שלא הובנתי.

 

נכון אמרת קרבורטור בהתחלה (וגם אני אמרתי קרבורטור)- אבל לא זו הנקודה.

קרא שוב את מה שבני אומר:

"כי המומחים של הדור החליטו כך..."

 

(בעברית פשוטה מי שלא קוראים לו בני ל הוא המומחים של הדור

והציניות הזו לא במיוחד מצאה חן בעיני)

בברכה

הציוניות של ידינו בני ל., היא כרטיס הביקור שלו, ואנא התיחס אליו בסלחנות, מיומנתו המקצועית,

ותרומתו לפורום.( אני מקווה שאתה לא חולק על כך)מחפה על כך וקבל זאת בהבנה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא רומז. לא מאמין ברמזים.

 

אני גם לא מטיל ספק במיומנותך לגבי קרבורטורים.

 

אני מטיל ספק גדול בכך שכל מכון קרבורטורים אחר אליו עשוי להגיע פותח השרשור יהיה מספיק ישר ומקצועי כדי לא לנקות את הקרבורטור של הבחור ,גם אם אין צורך דחוף בכך.

 

לפיכך נראה לי שכדאי שיגיע קודם למכונאי כללי ,ואם אותו מכונאי יאשר את ההבחנה המלומדת בדבר קרבורטור , אז ייגש למכון אשר בו חפצה נפשו.

 

אגב , איך בעייה בקרב' נעלמת עם העברת הילוך מראשון לשני ?

 

יוסי (JLAVI) , אני חושש שהפעם הציניות שלי ידידנו בני הייתה במקומה.

אבחון כה נחרץ לבן אדם שלא מתמצא במכונאות על סמך כל כך מעט נתונים כפי שנמסר - נראה לי לא מספיק רציני.

פורסם
קצת קשה לי לדעת אם הבעיה נפתרה או לא, כי היא לא הייתה קבועה אלא אקראית,

כלומר - האוטו לא קפץ כל הזמן, בעיקר בתחילת היום בתחילת הנסיעה, הייתי קורא לזה "פירפר" במקום קפץ..

 

בקשר לניקוי לא שילמתי לו על זה, הוא חבר של חבר טוב ככה שהוא עשה לי את זה בחינם,

הוא אמר שאם זה לא יעזור, אגיע אליו מחר בבוקר אולי יש לו קרבורטור בשבילי (מקווה שגם את זה יעשה לי בחינם)

שמר ידידי אנא קרא את הציטוט למעלה,ותאמר לי מה המסקנות המתבקשות בשלב זה , ומה אפשר להקיש מהם?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה ידידי אני מצטער שלא הובנתי.

 

נכון אמרת קרבורטור בהתחלה (וגם אני אמרתי קרבורטור)- אבל לא זו הנקודה.

קרא שוב את מה שבני אומר:

"כי המומחים של הדור החליטו כך..."

 

(בעברית פשוטה מי שלא קוראים לו בני ל הוא המומחים של הדור

והציניות הזו לא במיוחד מצאה חן בעיני)

בברכה

שלום.

אני לא יודע מי הכניס אותך לקטגוריה שאתה מציין אבל בטח לא אני!!!

אגב ביום שאני אפסיק להגיב יכולים להיות הסיבות הבעות. סניליות ,זיקנה, או אהבליות,:-P .

אני לא פוסל אף אחד אבל לפעמים אנשים כותבים שטויות, כך למשל את שיייימר מיודעינו

לדעתי הוא צריך לעבוד בחיי-כף, מי מינה עוף מוזר כזה ל"מנהל" בפורום.

איין ברירה מדינה דמוקרטית (תנו לחיות לחיות) הכול בסטלבט.

לעינינינו! לצערי הרב יש המון מקרים שאנשים שואלים שאלות ואחרים פשוט יורים מהמותן

וזה לא עוזר.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אני לא יודע מי הכניס אותך לקטגוריה שאתה מציין אבל בטח לא אני!!!

אגב ביום שאני אפסיק להגיב יכולים להיות הסיבות הבעות. סניליות ,זיקנה, או אהבליות,:-P .

אני לא פוסל אף אחד אבל לפעמים אנשים כותבים שטויות, כך למשל את שיייימר מיודעינו

לדעתי הוא צריך לעבוד בחיי-כף, מי מינה עוף מוזר כזה ל"מנהל" בפורום.

איין ברירה מדינה דמוקרטית (תנו לחיות לחיות) הכול בסטלבט.

לעינינינו! לצערי הרב יש המון מקרים שאנשים שואלים שאלות ואחרים פשוט יורים מהמותן

וזה לא עוזר.

 

בברכה בני ל.

לידיעתך בני , שמר הפך להיות מנהל בכיר, והוא הפך להיות מוצהב, במקום ירקרק, לכן תניח לו ותן לו את הכבוד המגיע לו בזכות ולא בחסד!

ולעינינינו, דע לך שרוב חברי הפורום הם בוגרי יחידות מובחרות בצהל ובמרינס, והם מיומנים בלשלוף ולירות מהמותן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני רואה עשיתם ממני ממש אהבל (ויש בזה הרבה מן האמת בכל מה שקשור למוטוריקה).

 

אבל כמדומני שלא הייתי ברור מספיק, אז הנה בקצרה:

הייתי במוסך, המוסכניק נהג על הרכב, אלא שלצערי בדיוק אז לא היה קפיצות,

הוא שיער שהבעיה היא או בקרבורטור, או בחוטים של הפלאגים.

יום למחרת הגעתי והוא ניקה את הקרבורטור, כשהוא ראה את הקרבורטור הוא טען שהוא גמור, ומסתבר שיהיה צריך לשלוח אותו לשיפוץ, או להחליף באחד אחר.

בנתיים - תודה לאל הנהיגה אחלה אין קפיצות, רק מידי פעם ככה.

 

כמדומני שאין מה לחשוש כי זה לא משהו קבוע.

אתם חושבים אחרת?

פורסם
אני רואה עשיתם ממני ממש אהבל (ויש בזה הרבה מן האמת בכל מה שקשור למוטוריקה).

 

אבל כמדומני שלא הייתי ברור מספיק, אז הנה בקצרה:

הייתי במוסך, המוסכניק נהג על הרכב, אלא שלצערי בדיוק אז לא היה קפיצות,

הוא שיער שהבעיה היא או בקרבורטור, או בחוטים של הפלאגים.

יום למחרת הגעתי והוא ניקה את הקרבורטור, כשהוא ראה את הקרבורטור הוא טען שהוא גמור, ומסתבר שיהיה צריך לשלוח אותו לשיפוץ, או להחליף באחד אחר.

בנתיים - תודה לאל הנהיגה אחלה אין קפיצות, רק מידי פעם ככה.

 

כמדומני שאין מה לחשוש כי זה לא משהו קבוע.

אתם חושבים אחרת?

אנחנו חושבים שאם תואיל לעדכן אותנו בנושא, נודה לך מאד, ואנחנו לא חושבים שאתה אהבל,

לא כל בן אדם שנולד בעולם מוצמד לו במוטוריקה המבקשים ללמוד להעשיר ולהרחיב את השכלתם במוטוריקה, לשם טיפול עצמי, או לשם הרחבת הידע, כדי לא להגיע למוסך חסרי אונים וידע,

מבלי לדעת ולהבין אם בעל המקצוע מכניס להם את האלמנט... או מטפל ברכבם בנאמנות!

ולגבי בעייתך אנחנו חושבים שספרי קרבורטורים אינו יכול לפתור את בעייתך לצמיתות, אולי כעזרה ראשונה וזמנית, יחד עם זאת זה נותן ומקל על האבחון ומצביע על בעייה בקרבורטור, שעלולה לשוב, בלי הודעה מראש עם חלוף השפעת ה"אקמול" , לכן עדכן וחזור להקפיץ שרשור זה במקרה של תקלה חוזרת, בתקווה שלא תשוב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אנחנו חושבים שאם תואיל לעדכן אותנו בנושא, נודה לך מאד, ואנחנו לא חושבים שאתה אהבל,

לא כל בן אדם שנולד בעולם מוצמד לו במוטוריקה המבקשים ללמוד להעשיר ולהרחיב את השכלתם במוטוריקה, לשם טיפול עצמי, או לשם הרחבת הידע, כדי לא להגיע למוסך חסרי אונים וידע,

מבלי לדעת ולהבין אם בעל המקצוע מכניס להם את האלמנט... או מטפל ברכבם בנאמנות!

ולגבי בעייתך אנחנו חושבים שספרי קרבורטורים אינו יכול לפתור את בעייתך לצמיתות, אולי כעזרה ראשונה וזמנית, יחד עם זאת זה נותן ומקל על האבחון ומצביע על בעייה בקרבורטור, שעלולה לשוב, בלי הודעה מראש עם חלוף השפעת ה"אקמול" , לכן עדכן וחזור להקפיץ שרשור זה במקרה של תקלה חוזרת, בתקווה שלא תשוב!

בברכה

צביקה

קודם כל, המון תודה צביקה על העזרה :)

בנתיים כמו שאמרתי, האוטו נוסע בסדר ואין קפיצות, אם הם יחזרו אעדכן אתכם.

רק דבר אחד שלא ברור לי עדיין - אם הקרבורטור שלי גמור כמו שטוען המוסכניק, אין בעיה להמשיך ליסוע עם האוטו?

כלומר אני אחכה שיהיו בעיות ואז אגיע למוסך, או שעדיף להוציא את הכסף עכשיו ושיעשה לו שיפוץ?

פורסם

אני לא מבין מה משמעות "קרבורטור גמור"...

האם צריכת הדלק שלך גבוהה?

האם הנעת הרכב בבוקר היא סיוט מתמשך?

האם יש עשן שחור המעיד על תערובת עשירה מהאגזוז שלך?

האם אתה נכשל בטסט על זיהום אוויר?

 

אם התשובה לכל השאלות הללו שלילית - הקרבורטור שלך כנראה בסדר גמור.

אם אחד מהסעיפים האלו מקבל חיובי, יש בעיה.. אולי זה אפילו הקרבורטור. מי יודע...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא מבין מה משמעות "קרבורטור גמור"...

האם צריכת הדלק שלך גבוהה?

האם הנעת הרכב בבוקר היא סיוט מתמשך?

האם יש עשן שחור המעיד על תערובת עשירה מהאגזוז שלך?

האם אתה נכשל בטסט על זיהום אוויר?

 

אם התשובה לכל השאלות הללו שלילית - הקרבורטור שלך כנראה בסדר גמור.

 

אני מאשר כל מילה של ידידי צביקה פיק, שהפך להיות מאסטר לפזו 205!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי קבלו עדכון - חזרתי מקודם מהמוסך, הוא טוען שהקרוברטור היה סתום לגמרי, הרדיאטור גם היה סתום כמו שהגענו למסקנה באשכול

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83074

 

מה שהוא עשה זה: א' ניקוי קרבורטור, ב' ניקוי רדיאטור, הוא שם לו מים ירוקים כשהוא סיים.

בנתיים הכל עובד אחלה, אין קפיצות, אין התחממות.

שילמתי לו סה"כ 600, וזה התחלק בערך כך: 200 - ניקוי רדיאטור. 200 - ניקוי קרבורטור. 200 - פירוק והרכבה.

 

האם אתם חושבים שהמחיר הגיוני?

פורסם
אוקי קבלו עדכון - חזרתי מקודם מהמוסך, הוא טוען שהקרוברטור היה סתום לגמרי, הרדיאטור גם היה סתום כמו שהגענו למסקנה באשכול

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83074

 

מה שהוא עשה זה: א' ניקוי קרבורטור, ב' ניקוי רדיאטור, הוא שם לו מים ירוקים כשהוא סיים.

בנתיים הכל עובד אחלה, אין קפיצות, אין התחממות.

שילמתי לו סה"כ 600, וזה התחלק בערך כך: 200 - ניקוי רדיאטור. 200 - ניקוי קרבורטור. 200 - פירוק והרכבה.

 

האם אתם חושבים שהמחיר הגיוני?

המחיר זול מדי ולא הגיוני!!

מה שחשוב זוהי השורה התחתונה, האם בצועי הרכב השתפרו, האם הרכב לא מקרטע כבר, האם המנוע לא מתחמם?

אם תשובתך חיובית, תודה לאל , ברך ברכת הגומל ובא לציון גואל!

חופשת קיץ נעימה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אהלן צביקה,

אם זה זול זה בסדר, כי זה אמור להיות זול. העיקר שזה לא יקר.

בנתיים ביצועי הרכב בהחלט השתפרו, אני לא מרגיש את הקפיצות האלו שהיו לי בעבר.

אבל!!

קורה משהו לא ברור בכלל, עכשיו יצאתי עם האוטו לנסיעה קצרה וכמעט כל רמזור שאני עוצר המנוע נכבה.

אולי זה קשור לזה שהוא הוריד לי את הטורים במוסך?


×
×
  • תוכן חדש...