Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן צביקה,

אם זה זול זה בסדר,????!!! כי זה אמור להיות זול. העיקר שזה לא יקר.

בנתיים ביצועי הרכב בהחלט השתפרו, אני לא מרגיש את הקפיצות האלו שהיו לי בעבר.

אבל!!

קורה משהו לא ברור בכלל, עכשיו יצאתי עם האוטו לנסיעה קצרה וכמעט כל רמזור שאני עוצר המנוע נכבה.

אולי זה קשור לזה שהוא הוריד לי את הטורים במוסך?

לא, זה קשור שניקוי קרבורטור זול, במאתים שקל .מניב תוצאות, שאת תופעות הלוואי שלהם, אתה מקבל כבומרנג, בחזרה תוך זמן קצר( עובדה), ומשמעותו, בלי לחרוץ דין, ומבלי לזלזל שהעבודה שווה בדיוק למחיר ששלמת, ואולי אפילו פחות!

יתכן שהקרבורטור לא פורק לגורמים, אלא נוקה על ידי ספריי קרבורטור כמו שנהוג במחוזותינו,

והתוצאה בהתאם!

חזור למוסך/ מכון רדיאטורים/ מכון קרבורטורים, שבו בצעת את הטיפול בקרבורטור, ותן לו בראש!

פעל ודווח על התוצאות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוזר..

עוד דבר שהבחנתי כבר לפני כן, הנורה של המצבר מהבהבת מידי פעם, בעיקר בתחילת הנסיעה,

אולי יש קשר למצבר?

פורסם
מוזר..

עוד דבר שהבחנתי כבר לפני כן, הנורה של המצבר מהבהבת מידי פעם, בעיקר בתחילת הנסיעה,

אולי יש קשר למצבר?

ההבהוב נובע מסלד סרק נמוך מדי ברגע שהסלד יהיה גבוה ויציב יותר ,ההבהוב סביר להניח יפסק!

חזור למוסך לפתרון הבעייה ודווח בהמשך..!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז הייתי במוסך,

כמו שחשבתי הבעיה הייתה בגלל טורים נמוכים, הוא הגביה לי קצת את הטורים, אבל עדיין הם פחות ממה שהיו לי כשקניתי ת'רכב, הוא טוען שזה מביא לצריכת דלק נמוכה יותר.

בנתיים הכל עובד פיקס, הוא לא מתכבה לי ברמזורים סתם. אבל מה שכן - בעליות הוא פחות סוחב ממה שהיה פעם. אולי זה בגלל הטורים?


×
×
  • תוכן חדש...