Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אנשים,

חזרתי היום מהמוסך, הוא עשה ניקוי קרבורטור מקווה שזה יחזיק מעמד.

הוא טוען שהקרבורטור גמור וצריך להחליף אותו, או לשלוח אותו לשיפוץ..

מקווה שלא יצא יקר כל העסק :(

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הקרבורטור גמור - לשם מה הוא ניקה אותו ? 300 ומשהו שקל על סתם ?

 

יותר מזה - הרעידות נפתרו ?

 

תרשו לי לחזק את בני (לא צריך מפתח מומנט ,גם ככה ההברגות אצלו גמורות) - בעייה כמו שהבחור תיאר , בצורה שהוא תיאר - ממש לא קשורה בהכרח לקרבורטור. קלאץ' , תושבות , במקרים קיצוניים אפילו ציריות , מערכת חשמל דפוקה - לא חסר.

 

הבעייה נפתרה או לא ?

פורסם
אם הקרבורטור גמור - לשם מה הוא ניקה אותו ? 300 ומשהו שקל על סתם ?

 

יותר מזה - הרעידות נפתרו ?

 

תרשו לי לחזק את בני (לא צריך מפתח מומנט ,גם ככה ההברגות אצלו גמורות) - בעייה כמו שהבחור תיאר , בצורה שהוא תיאר - ממש לא קשורה בהכרח לקרבורטור. קלאץ' , תושבות , במקרים קיצוניים אפילו ציריות , מערכת חשמל דפוקה - לא חסר.

 

הבעייה נפתרה או לא ?

קצת קשה לי לדעת אם הבעיה נפתרה או לא, כי היא לא הייתה קבועה אלא אקראית,

כלומר - האוטו לא קפץ כל הזמן, בעיקר בתחילת היום בתחילת הנסיעה, הייתי קורא לזה "פירפר" במקום קפץ..

 

בקשר לניקוי לא שילמתי לו על זה, הוא חבר של חבר טוב ככה שהוא עשה לי את זה בחינם,

הוא אמר שאם זה לא יעזור, אגיע אליו מחר בבוקר אולי יש לו קרבורטור בשבילי (מקווה שגם את זה יעשה לי בחינם)

פורסם

לאיזה מוסך נסעת? אתה צריך לנסוע למכון קרבורטורים לא לסתם מוסך.

 

סיכוי גדול שה "ניקוי" שהמוסך ביצע לך הוא ריסוס ספריי קרבורטורים אל תוך הקרבורטור. הדבר לא רק שלא יגרום לפיתרון הבעיה אלא יחמיר אותה.

קרבורטור לא מחליפים ככה סתם אלא משפצים אותו קודם.

 

אם אתה רוצה לפעול בשיטת "מצליח" תחליף את הקרבורטור. אם לא יעזור תחליף מנוע. לא יעזור? תחליף את האוטו.

פורסם
קצת קשה לי לדעת אם הבעיה נפתרה או לא, כי היא לא הייתה קבועה אלא אקראית,

כלומר - האוטו לא קפץ כל הזמן, בעיקר בתחילת היום בתחילת הנסיעה, הייתי קורא לזה "פירפר" במקום קפץ..

 

בקשר לניקוי לא שילמתי לו על זה, הוא חבר של חבר טוב ככה שהוא עשה לי את זה בחינם,

הוא אמר שאם זה לא יעזור, אגיע אליו מחר בבוקר אולי יש לו קרבורטור בשבילי (מקווה שגם את זה יעשה לי בחינם)

...למד אין ארוחות חינם!

איכות ביצוע של עבודת חינם שווה בדיוק כמו המחיר ששלמת...0!!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

וואלה איך ביאסתם אותי :(

הוא באמת ריסס עם הספריי, אבל הוא עשה שם עוד דברים שלא ממש הבנתי, לקח לו רבע שעה בערך כל הסיפור.

 

אם ימשיכו הבעיות (ובנתיים הכל תקין, תודה לאל) הוא ישלח את הקרבורטור לשיפוץ,

כמה אתם חושבים אמור לעלות שיפוץ קרבורטור לרכב כזה?

פורסם
וואלה איך ביאסתם אותי :(

הוא באמת ריסס עם הספריי, אבל הוא עשה שם עוד דברים שלא ממש הבנתי, לקח לו רבע שעה בערך כל הסיפור.

 

אם ימשיכו הבעיות (ובנתיים הכל תקין, תודה לאל) הוא ישלח את הקרבורטור לשיפוץ,

כמה אתם חושבים אמור לעלות שיפוץ קרבורטור לרכב כזה?

למה שהוא ישלח, מה הוא עובד בדואר שליחים, למה שאתה לא תגיע עם הרכב ישירות

למכון קרבורטורים מקצועי, ותחסוך דמי עמלת שווק למוסך שעובד"חינם"!

פרטים נוספים וטלפון להתקשרות נמצא בפרופיל שלי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ולמה החלטתם שהקרבורטור המסכן הוא זה שגורם לכל הצרות?

 

שלום.

כי המומחים של הדור החליטו כך,ואנחנו הזקנים הסנלים סתם מבלבלים את המוח. :-P

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

כי המומחים של הדור החליטו כך,ואנחנו הזקנים הסנלים סתם מבלבלים את המוח. :-P

 

 

בברכה בני ל.

 

בני מכובדי נחש מי כתב

יש לגשת למכון קרבורטורים לסידור הבעייה!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
בני מכובדי נחש מי כתב

יש לגשת למכון קרבורטורים לסידור הבעייה!

אני כתבתי זאת, ואני עדיין עומד על כך, יש לך אינדקציה אחרת כדי לחלוק על קביעתי זאת?!

כל עוד לא הוכח אחרת , וכל עוד פותח השרשור , שהבנתו ברכב לקוייה בחסר( בלשון המעטה),

וכל עוד הוא לא מעדכן את חברי הפורום, מה התגלה עד כה, אני מזמין אותך לקרוא שוב,

את הודועותו הראשונה של פותח השרשור, ותאמר לי אתה לאיזה מסקנות אחרות אתה מגיע, מלבד חשד לבעייה בקרבורטור , ו/או לבעייה בחוטי הצתה,מערכת הצתה, וכל זאת כשאנחנו נאלצים לאבחן דרך מסך המחשב?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום.

כי המומחים של הדור החליטו כך,ואנחנו הזקנים הסנלים סתם מבלבלים את המוח. :-P

 

 

 

בברכה בני ל.

התכוונת , אתה הזקן הסנילי , ואני מבלבל את המוח...:idea:

 

צביקה ,מכיוון שהמידע שניתן לוקה כ"כ בחסר , והועלו כאן 70 השערות , סבורני שמן הראוי לגשת לאבחון במוסך כללי , ולא במכון קרבורטורים.

מכיוון שאינך יודע מה טיבו של בעל המקצוע ולאיזה מכון קרבורטורים יתגלגל הבחור , עדיף מוסך כלשהו שלפחות ייתן כיוון (ברור שהבחור לא חייב לתקן) מאשר מוסך מתמחה בחלק מסויים שעשוי , גם אם יעשה את עבודתו נאמנה - להוציא כסף מבלי לפתור את הבעייה .

פורסם

צביקה ידידי אני מצטער שלא הובנתי.

 

נכון אמרת קרבורטור בהתחלה (וגם אני אמרתי קרבורטור)- אבל לא זו הנקודה.

קרא שוב את מה שבני אומר:

"כי המומחים של הדור החליטו כך..."

 

(בעברית פשוטה מי שלא קוראים לו בני ל הוא המומחים של הדור

והציניות הזו לא במיוחד מצאה חן בעיני)

בברכה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
התכוונת , אתה הזקן הסנילי , ואני מבלבל את המוח...:idea:

 

צביקה ,מכיוון שהמידע שניתן לוקה כ"כ בחסר ,[ מסכים איתך בהחלט] והועלו כאן 70 השערות , סבורני שמן הראוי לגשת לאבחון במוסך כללי , ולא במכון קרבורטורים.

מכיוון שאינך יודע מה טיבו של בעל המקצוע ולאיזה מכון קרבורטורים יתגלגל הבחור , עדיף מוסך כלשהו שלפחות ייתן כיוון (ברור שהבחור לא חייב לתקן) מאשר מוסך מתמחה בחלק מסויים שעשוי , גם אם יעשה את עבודתו נאמנה - להוציא כסף מבלי לפתור את הבעייה .

האם אתה רומז שאם הבחור היה מגיע אלי,מיומנתי לא היתה מספקת על מנת לאבחן באם הבעיה

קשורה לקרבורטור/ הצתה/ תושבות מנוע/מצמד, או כל דבר אחר מלבד קרבורטור, ואני הייתי ישר משפץ לו את קרבורטור מבלי לבדוק ביסודיות ובבטחון מלא , שאכן הבעייה קשורה לקרבורטור!

אני חייב לציין שכל הודועתי בשרשור זה אינם מיועדות לכוון את פותח השרשור להגיע אלי מירושלים, אלא לגשת למכון קרבורטורים באזור מגוריו!

אחר הכל רק בן אדם לא שפוי כמו שמר למשל ,יטריח את עצמו להגיע מירושלים אלי!

בברכה

ובאהבה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...