Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מערכת אידיאלית כוללת - מגבר 4 ערוצים 2 ערוצים בגישור לסאב , 2 ערוצים אחרים לקומפוננט קדמי , ורמקולים 6על9 אחורים מחוברים להגברה של הפאנל.

בשביל להגביר את כל העסק צריך 6 ערוצים , להגביר סאב עם ערוץ אחד זה בדרך כלל לא יספיק כדי לפתוח אותו.

לפצל יציאה אחת ל2 99 אחוז שזה לא אפשרי אלא אם כן עם קומבינות מטורפות.

מערכת אידיאלית לרכב תהיה אקטיבית עם קרוסאובר אלקטרוני ומונובלוק לכל יחידה.

 

תומר

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
אם אתה חושב תביא נתונים שיגבו את הדעה שלך, אם אין לך כאלו ואתה רק משער אז אין טעם לדברייך.

אני חוזר, אם אני טועה , תקנו אותי ..

דבר תכלס לא ברמזים , להפך אני רוצה לדעת ...

פורסם

למה אני צריך לתקן אותך או להתחיל לחפש נתונים? טענת טענה מסויימת אז גבה אותה. לא כל כך קשה למצוא נתוני נצילות של רמקולים שונים.

אם אתה מתעצל אז בכל זאת אומר לך שעשית הכללה. יש מספיק רמקולים עגולים שיכולים לפתח עוצמה גבוהה יותר מ6X9 שונים. אומנם ל6X9 יש יתרון בשטח הממברנה על 6.5" למשל אבל יש 6.5" שיש להם נצילות גבוהה יותר ומהלך ארוך יותר.

פורסם

כמו שאייל אמר יש עניין חשוב ברבה יותר מבחינת הספק וזו הנצילות.

פרט לכך,שאומנם שטח הממברנה ב9*6 הינו גדול יותר אך לא אומר ולו דבר,כי אחרת למה שאתה טוען פה,שסאב של קיקר מרובע יהיה יותר חזק מכל סאב עגול אחר באותה קטגוריה,בגלל שטח הממברנה,

מה שבפועל ממש לא נכון ומה גם שאותם סאבים בעלי נצילות נמוכה יחסית.

אבל זה עדיין אינדוידואלי לגבי השוואה בין 2.

 

בכל מקרה ה"במה האחורית" נועדה להשלים את הסאונד.

אבל הכל זו העדפה אישית של המאזין.

סה"כ הרמקולים האחוריים נועדו לתת את הטאצ' והסאב את הקיק.

הכל עניין של איזון.

ואגב לא קשה למצוא רמקולים 6.5 אינטש נצילים ובעלי מהלך ארוך יותר מאשר 9*6 באותו מחיר ואפילו פחות,וגם לגבי הספק,אז ניתן למצוא גם 6.5 בהספקים של מעל 200 RMS, זה לא אומר ולו דבר אחד.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...