Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי בפירוש קודם כל למדוד מפל מתח. אח"כ חוזרים לפורום ושואלים, יש לי מגבר כזה וכזה

ומפל מתחת כזה וכזה על כבל מתח כזה וכזה ומה שלא יהיה ואז בשביל זה אנחנו פה.

אבל צריך קודם לשלוח את הבן אדם למדוד מפל מתח.

 

כתבתי במפורש שצריך למדוד, ולפי זה לעשות החלטות. אל תשים מילים בפי, לא נכנסתי להגדרות

של 8G כמה וואט וכמה "חזקים המגברים" שלחתי בסה"כ את הבן אדם למדוד ואם אין לו בעייה

אז מה הפתרון בדיוק?

ולגולף 2.0:

תהרוג אותי וזהו !:shock:

אני בניגוד לאחרים מתחשב ביושבים מאחור , ולהשלמת הסאונד מעדיף 6על9 עם פחות באס.

6*9 מאחורה עם פחות באס אמרתי לך מאבד את המטרה שלו.

עדיף 5 ורבע או 6 וחצי קואקסליים או אפשר גם קומפוננט ואם יש לך מקום בדלתות

תבנה במה ליושבים מאחורה (אפשרי גם!) אם אתה רוצה "לפנק" את היושבים מאחורה,

תאמין לי ש6*9 מצווח בגבוהים מאחורי האוזניים שלהם לא ממש יעזור...

 

ולא לא ניסיתי לעקוץ אלא רק להסביר שאין טעם ב6*9 מאחורה זו תפיסה מעוותת שנוצרה

בעקבות דרישות שוק.

Race Smart

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

לא דיברתי אליך , התכוונתי באופן כללי בפורום .

פשוט הצורה שניסחת את ההודעה, כאילו מה אמרתי !?

כל הויכוחים והריבים הטיפשים האלה רק מורידים מהרמה של הפורום , אם אף אחד לא העיר על זה ולא רואה את זה , אז זה חמור מאוד .(שוב אני לא מדבר על ההערה שלך , אלא על דברים יותר רצינים).

 

הספק של רמקול 6.5 רגיל הוא לא חזק כמו הספק של 6על9 , אם אני ישים מאחור רמקול 6.5 רגיל הוא לא יספיק ליושבים מאחור , שלא נדבר על האיכות ...

בכל אופן אני עדיין יעדיף 6על9 במגש להשלמת הסאונד.

פורסם
לא דיברתי אליך , התכוונתי באופן כללי בפורום .

פשוט הצורה שניסחת את ההודעה, כאילו מה אמרתי !?

כל הויכוחים והריבים הטיפשים האלה רק מורידים מהרמה של הפורום , אם אף אחד לא העיר על זה ולא רואה את זה , אז זה חמור מאוד .(שוב אני לא מדבר על ההערה שלך , אלא על דברים יותר רצינים).

 

הספק של רמקול 6.5 רגיל הוא לא חזק כמו הספק של 6על9 , אם אני ישים מאחור רמקול 6.5 רגיל הוא לא יספיק ליושבים מאחור , שלא נדבר על האיכות ...

בכל אופן אני עדיין יעדיף 6על9 במגש להשלמת הסאונד.

עכשיו אתה נכנס לתחום של הספק???? אני לא מבין, איך קומפוננט מקדימה מספק אותך?

הרי ההספק שלו לא מספיק לא ??

אמרת שאתה רוצה רמקול למיד וטוויטר, למה לעזעזל צריך את הממברנה של ה6*9?

 

הקונספציה של 6*9 משלימים סאונד היא קונספציה מוטעית ! הם לא משלימים הם מפצים על חיסרון

בסאב שמנגן תדרים נמוכים ! ואם כבר אז הייתי מבין אם אתה רוצה שה6*9 ינגנו רק באס

אז הם נותנים תחום תדרים איפה שסאב 12 מתקשה לעלות ו6.5 מתקשה לרדת, אז עוד איכשהו

אפשר להבין. וופרים 6*9 זה או וופר 8 אינץ FREE AIR שמותקן כמו 6*9 ללא ספק אחלה של דבר.

 

אם ממילא יש לך 6*9 ואתה רוצה להשתמש בהם זו המערכת שלך, אבל אם אתה רוצה להצדיק

את הרכישה הזו ולמקם אותה כ"אידיאל" זה כבר משהו אחר !

Race Smart

פורסם

רמקול 6על9 יותר חזק מרמקול 6.5 נקודה ! אם תשים רמקולים 6.5 מאחור עם הגברה של הפאנל הם היו חלשים מידי ולא מורגשים וכל הסאונד יברח קדימה , וגם אם הם יהיו מורגשים אז באיכות ירודה מאוד.

קומפוננט מקדימה מספק אותי כי הוא מוגבר עד שיא היכולת שלו ועוצמתו גבוהה.

רמקול 6על9 שיקבל הגברה מהפנאל ינגן יותר טוב מרמקול 6.5 שיקבל הגברה מהפאנל!

לדוגמא - פיוניר 240 וואט כחולים , 40 RMS. את ההשוואה תעשה עם כל רמקול 6.5 שעולה לך בראש.

לא אמרתי שצריך רק מיד וטוויטר , אמרתי שאת הבאס ברמקולים להנמיך קצת כי יש סאב , לא אמרתי שלא צריכים באס ! גם ברמקול קומפוננט יש באס אומנם לא כמו ב6על9 אבל יש , ולכן מנמיכים אותו קצת.

פורסם

ליותם ק.

 

אחי כרגע חזרתי מסיבוב כדי לראות מה המחירים של מונובלוק לסאב,כולל התקנה וכן צריך גם להחליף את הכבלים.

כתוצאה מחוסר תקציב החלטתי להישאר כך,השאלה את מה עדיף לי לחבר למגבר:

אלפאסוניק 6/9 אחוריים 240 rms שאולי לא ישמעו בהם טוב אם יחוברו לhu

או את הקומפוננט של סרווין ווגה שכרגע נראה לי שלא מנוצלים כי הם מחוברים לhu.

לחבר את ארבעתם אי אפשר.איזה רמקול ילך לhu בהתחשב שהוצאתי 900 שקל על האלפאסוניק

תודה

פורסם
אם תשים רמקולים 6.5 מאחור עם הגברה של הפאנל הם היו חלשים מידי ולא מורגשים וכל הסאונד יברח קדימה ,
רק אני לא רואה בזה פסול?

בכל אופן אני לא מבין מה המרדף לרצות את החברס מאחור על חשבון הבמה שלך?

אם מחפשים יותר עוצמה ניתן להחליף לקומפוננט עוצמתי יותר במקום לפנות ל מילוי אחורי מוגזם.

 

אגב אני רוצה לדעת אם יש פה מישהו שאומר:

"אני אוהב שהסאונד בא מאחור"/ "אני אוהב במה אחורית" / "ככה אני רגיל וככה טוב לי".

ובביתו ומשכנו יושב עם הפנים לטלוויזיה/מערכת/מחשב ואילו הרמקלים מנגנים מאחוריו (סראונד (אמיתי) לא נחשב שכן זהו רק אפקט זמני שמועד להעניק הרגשה של נוכחות ובסרטים בלבד ולא מוסיקה!) אם יש פה מישהו אחד כזה, שיהנה לו בביתו וברכבו, הממזר הרוויח אחלה במה אחורים ברבע מהמחיר שמשלמים על קדמית טובה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
רמקול 6על9 יותר חזק מרמקול 6.5 נקודה ! אם תשים רמקולים 6.5 מאחור עם הגברה של הפאנל הם היו חלשים מידי ולא מורגשים וכל הסאונד יברח קדימה , וגם אם הם יהיו מורגשים אז באיכות ירודה מאוד.

רמקול 6על9 שיקבל הגברה מהפנאל ינגן יותר טוב מרמקול 6.5 שיקבל הגברה מהפאנל!

לדוגמא - פיוניר 240 וואט כחולים , 40 RMS. את ההשוואה תעשה עם כל רמקול 6.5 שעולה לך בראש.

לא אמרתי שצריך רק מיד וטוויטר , אמרתי שאת הבאס ברמקולים להנמיך קצת כי יש סאב , לא אמרתי שלא צריכים באס ! גם ברמקול קומפוננט יש באס אומנם לא כמו ב6על9 אבל יש , ולכן מנמיכים אותו קצת.

תגיד, למה אתה יורה שטויות בקצב? 6*9 יותר מחזק מ6.5? על הגברה של פאנל? למה אתה

קובע כאלה עובדות שלא קשורות? אם יש הבדל הוא יהיה קשור לנצילות של הרמקול ולדרגת

העיוות של הרדיו דיסק שלך.

 

תגיד אתה שומע הבדלים בעוצמה של RMS? כן? אני יכול להשמיע לך RMS ואז תדע כמה אתה שומע?

 

תבין, אם הרמקול מנגן לך יותר טוב על ההגברה של הרדיו דיסק הסיבה היחידה היא לא גודל הממברנה

ולא כמה WAY הקואקסלי הזה, אלא אך ורק הנצילות שלו, מול אחוזי העיוות של הרדיו דיסק.

 

כרגע חזרתי מסיבוב כדי לראות מה המחירים של מונובלוק לסאב,כולל התקנה וכן צריך גם להחליף את הכבלים.

כתוצאה מחוסר תקציב החלטתי להישאר כך,השאלה את מה עדיף לי לחבר למגבר:

אלפאסוניק 6/9 אחוריים 240 rms שאולי לא ישמעו בהם טוב אם יחוברו לhu

או את הקומפוננט של סרווין ווגה שכרגע נראה לי שלא מנוצלים כי הם מחוברים לhu.

לחבר את ארבעתם אי אפשר.איזה רמקול ילך לhu בהתחשב שהוצאתי 900 שקל על האלפאסוניק

תודה

הקומפוננט של סרווין שיושב מקדימה. המטרה שלך היא להשיג שמיעה טובה מקדימה.

זה יפה 6*9 ב900 שקל, אבל זה מותרות, אקסטרה. אז כרגע או שתחבר לHU או שלא תחבר בכלל

או שתעשה את הקומבינה שכבר נכתבה בתר'ד אליו הכוונתי אותך(לא מומלץ במיוחד)

ותחכה עד שיהיה לך תקציב למונובלוק ואז תחזיר אותם להגברה.

Race Smart

פורסם

אני לא אוהב במה אחורית , אני לא יושב הפוך מהטלויזיה , זה בסדר תירגעו.

זו דעתי והיא לא תשתנה , רמקול 6על9 יותר נציל מרמקול 6.5 ויעשה את העבודה יותר טוב להשלמת הסאונד מאחור .

אני לא יורה שום שטויות בקצב וזו דעתי האישית .

לא דיברתי על RMS , הרי בסופו של דבר הם יקבלו את ה20 RMS +- אז מה זה משנה .

פורסם
רמקול 6על9 יותר נציל מרמקול 6.5 ויעשה את העבודה יותר טוב להשלמת הסאונד מאחור
אתה כותב כאן דיעה אישית שלך. זו דיעה, ואתה מדבר על תחום פיזיקלי, מכאני, ואתה

קובע חד משמעית ש6*9 יותר נצילים מ6.5. כבר הסכמת שההגברה היא אותה ההגברה בדיוק,

ז"א שההבדל היחידי ביניהם הוא הנצילות.

זה דבר שאפשר לכמת. האם אתה חושב ש6*9 של חברה X מסידרה Y יהיה יותר נציל

מ6.5 מאותה החברה ומאותה הסידרה? זאת הטענה שלך?

Race Smart

פורסם
שלום לכולם.

רציתי לשאול אם יש אפשרות להשים על מגבר 4 ערוצים גם סט קומפוננט גם 6/9 וגם סאב?

1.אולי יש אפשרות להשים את 6/9 על שתי ערוצים,סאב על אחד, ושתי הקומפוננט על ערוץ אחד?

2.אולי אפשר להשים את שני הקומפוננט על אותו ערוץ של ה-6/9?

3.אולי אפשר לשחק עם האומים האלו שאני לא מבין גדול כלכך בזה...

תודה רבה לעונים,תגובתכם חשובה לי.

אם המגבר יציב ב-2 אוהם, תוכל לגשר ערוץ אחד לסאבוופר ולחבר 2 זוגות רמקולים ל- 2 הערוצים הנוספים. כפי שצויין הדבר אינו מומלץ, מהסיבות שתוארו.

 

תומר


×
×
  • תוכן חדש...