Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה יתרונות בחלונות חשמל :

 

1 . נורא פשוט לעשות שהאזעקה תסגור את החלונות, דבר יעיל מאוד

2. החלון הימני, אם אין לך ח"ח אתה פשוט לא יכול להגיע אליו.

פורסם

800 שקל זה אכן זול, רק שלא ישימו לך חרא חלקים(למרות שזה מישהו מהמשפחה שלך).

אם ההתקנה תהיה מקצועית, אין סיבה שיהיו לך בעיות מיוחדות. לדעתי שווה את הנוחות שזה נותן לך, וזה שיש לך ראלי, לא אומר שאתה לא יכול להנות מדברים כמו ח"ח.

פורסם

תודה על חוות הדעת השונות.

 

עכשיו אני צריך לשקול זאת שוב :wink:

 

אחחח....קשה להיות מזל מאזניים.. :roll:

פורסם

יתרונות -

נוחות, נוחות, נוחות.

 

חסרונות -

בלי להכנס לך לכיס, אבל אתה כל הזמן טוען שאין לך הרבה כסף ולכן אתה מוכר את האוטו.

לא כדאי לחסוך את הכסף לתיקונים יותר משמעותיים? זאת,הרי ראלי ישנה, לא אוטו נקי מקילקולים...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
יתרונות -

נוחות, נוחות, נוחות.

 

חסרונות -

בלי להכנס לך לכיס, אבל אתה כל הזמן טוען שאין לך הרבה כסף ולכן אתה מוכר את האוטו.

לא כדאי לחסוך את הכסף לתיקונים יותר משמעותיים? זאת,הרי ראלי ישנה, לא אוטו נקי מקילקולים...

 

ראלי ישנה?? מממ..לא :!:

 

אתה יודע כמה השקעה יש על האוטו? ובלי עין הרע הכל טופל כמו שצריך ובזמן ולפי הספר.

בעקרון יש משהו בדבריך אבל שוב,אני כרגע רק מתייעץ.

מתחיל לעצבן אותי המנואלה הזאת...התרגלתי לח"ח...מה לעשות...

פורסם
יתרונות -

נוחות, נוחות, נוחות.

 

חסרונות -

בלי להכנס לך לכיס, אבל אתה כל הזמן טוען שאין לך הרבה כסף ולכן אתה מוכר את האוטו.

לא כדאי לחסוך את הכסף לתיקונים יותר משמעותיים? זאת,הרי ראלי ישנה, לא אוטו נקי מקילקולים...

 

ראלי ישנה?? מממ..לא :!:

 

אתה יודע כמה השקעה יש על האוטו? ובלי עין הרע הכל טופל כמו שצריך ובזמן ולפי הספר.

בעקרון יש משהו בדבריך אבל שוב,אני כרגע רק מתייעץ.

מתחיל לעצבן אותי המנואלה הזאת...התרגלתי לח"ח...מה לעשות...

 

שים חלון אחד (ימני) וגמרנו.

פורסם

ערן,אל תתקין.

 

נקודה.

 

אני אכלתי מזה מלא חרא.

 

למה ההיתפסות הזאת לשטויות?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...