Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולם שמו כבר חצאיות, הנמכות, אגזוז לחץ, רמקולים, סאבים מגברים וכ"ו.

 

עכשיו הפנים של האוטו:

 

מה שיניתם בפנים? לדים למינהם? הגה שונה, שעונים, ריפודים, ידית גיר דוושות וכ"ו.

אני מתכוון בעיקר דברים ליופי..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברשותינו 2 מכוניות- טויוטה ולנטיס חדשה.

לשניהם הזמנתי מחו"ל:

לוח שעונים לבן,דולק כולו בלילה (כמו מסך LCD) עם שלט לבחירת צבע.

פדלים דולקים.

בקליות אחוריות שקופות.

פסי ניקל (לטויוטה).

לוח ניקל מסביב ללוח שעונים.

 

את רוב חלקי הפלסטיק בדש בורד (בשני הרכבים), פירקתי, ונתתי לפחח שיצבע בצבע דמוי אלומיניום מט(!), (פתחי מזגן,ידיות בדלתות ,ועוד כל מיני)

 

בתכלס- סביבת נהג חשובה יותר,כי אתה יושב 99% מהנסיעה בתוך האוטו ולא על הגג, ככה שמה שאתה רואה זה את הבפנים.

לרוב,אלה שמשפרים מראה מבחוץ-הם פוזאיסטים שאוהבים להראות יותר מאשר לראות!

I30 CW

פורסם

אני לא שיפרתי הרבה, אולי שעון גדישה, שעון יחס אוויר דלק

שעון מעורר ושעון חורף.

 

 

 

 

*האוטו לא שלי.

Cruiser.jpg

פורסם

כן, בכיף הייתי שולח לך גם 10, אבל מכרתי את המצלמה...

אני ילך לחבר ויצלם.

אגב עוד "תוספת" קטנה אחרונה-

שמתי רשת ניקל צפופה בפתחי מזגן מהצד הפנימי. יצא מגניב (וממש לא ערסי!)

I30 CW

פורסם
אני לא שיפרתי הרבה, אולי שעון גדישה, שעון יחס אוויר דלק

שעון מעורר ושעון חורף.

 

 

 

 

*האוטו לא שלי.

 

 

לא ידעתי שיש שעון גדישה בגולף V6 :twisted:

פורסם
ברשותינו 2 מכוניות- טויוטה ולנטיס חדשה.

לשניהם הזמנתי מחו"ל:

לוח שעונים לבן,דולק כולו בלילה (כמו מסך LCD) עם שלט לבחירת צבע.

פדלים דולקים.

בקליות אחוריות שקופות.

פסי ניקל (לטויוטה).

לוח ניקל מסביב ללוח שעונים.

את רוב חלקי הפלסטיק בדש בורד (בשני הרכבים), פירקתי, ונתתי לפחח שיצבע בצבע דמוי אלומיניום מט(!), (פתחי מזגן,ידיות בדלתות ,ועוד כל מיני)

בתכלס- סביבת נהג חשובה יותר,כי אתה יושב 99% מהנסיעה בתוך האוטו ולא על הגג, ככה שמה שאתה רואה זה את הבפנים.

לרוב,אלה שמשפרים מראה מבחוץ-הם פוזאיסטים שאוהבים להראות יותר מאשר לראות!

 

רגע, אם אלה שמשפרים מבחוץ הם פוזאיסטים, אז מה אלה ששמים לוח שעונים דולק, פדלים דולקים (??), בקליות, פסי ניקל וכולי - בקורולה ולנטיס?????

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ברשותינו 2 מכוניות- טויוטה ולנטיס חדשה.

לשניהם הזמנתי מחו"ל:

לוח שעונים לבן,דולק כולו בלילה (כמו מסך LCD) עם שלט לבחירת צבע.

פדלים דולקים.

בקליות אחוריות שקופות.

פסי ניקל (לטויוטה).

לוח ניקל מסביב ללוח שעונים.

את רוב חלקי הפלסטיק בדש בורד (בשני הרכבים), פירקתי, ונתתי לפחח שיצבע בצבע דמוי אלומיניום מט(!), (פתחי מזגן,ידיות בדלתות ,ועוד כל מיני)

בתכלס- סביבת נהג חשובה יותר,כי אתה יושב 99% מהנסיעה בתוך האוטו ולא על הגג, ככה שמה שאתה רואה זה את הבפנים.

לרוב,אלה שמשפרים מראה מבחוץ-הם פוזאיסטים שאוהבים להראות יותר מאשר לראות!

 

רגע, אם אלה שמשפרים מבחוץ הם פוזאיסטים, אז מה אלה ששמים לוח שעונים דולק, פדלים דולקים (??), בקליות, פסי ניקל וכולי - בקורולה ולנטיס?????

 

רוני

 

אנשים "דלוקים" :twisted:

:hihi:

L'amour Toujours

פורסם
כן, בכיף הייתי שולח לך גם 10, אבל מכרתי את המצלמה...

אני ילך לחבר ויצלם.

אגב עוד "תוספת" קטנה אחרונה-

שמתי רשת ניקל צפופה בפתחי מזגן מהצד הפנימי. יצא מגניב (וממש לא ערסי!)

 

איפה שמת את הרשת?

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

פירקתי את כל הלוח המרכזי (איפה שהמערכת,מזגן), ושמתי רשת בין התעלה של המזגן לתריסים של כיוון הרוח.(מבפנים,אבל לא קרוב מידי).

ככה ניהיה "רקע" לתריסים ולא "חור שחור"

רקע=רשת באלכסון ככה שנוצר מעויינים יפים...

לא קריטי , אבל נחמד מאוד... (כמו גריל רשת אלומיניום לטמבון)

I30 CW

פורסם
אני לא שיפרתי הרבה, אולי שעון גדישה, שעון יחס אוויר דלק

שעון מעורר ושעון חורף.

 

 

 

 

*האוטו לא שלי.

 

אם אני לא טועה האוטו בתמונה זה סקודה??? :shock::mad::evil:

פורסם
פירקתי את כל הלוח המרכזי (איפה שהמערכת,מזגן), ושמתי רשת בין התעלה של המזגן לתריסים של כיוון הרוח.(מבפנים,אבל לא קרוב מידי).

ככה ניהיה "רקע" לתריסים ולא "חור שחור"

רקע=רשת באלכסון ככה שנוצר מעויינים יפים...

לא קריטי , אבל נחמד מאוד... (כמו גריל רשת אלומיניום לטמבון)

 

נשמע נחמד אולי תצלם ותראה לנו איך יצא???

מזדה LANTIS F

שנת 98


×
×
  • תוכן חדש...