Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולכן אני מבטיח לך שבעתיד ישפצו יונדאי גטס או קורולה ואפילו יונדאי אקסנט.

נא לא להשמיץ את ההיונדאי אקסנט, שלי מביא אותי לכל מקום שאני רוצה, כבר שש שנים, בלי להתלונן.

 

אין לי ספק שבעוד שלושים שנה תהיה לנו נוסטלגיה למכוניות של היום. מצד שני אני לא בטוח שיישארו הרבה מהן, כי לא יהיה אפשר לשפץ אותן כמו שאנחנו משפצים את המכוניות של שנות השישים והשבעים. מאיפה ישיגו חלקים ל-19 המחשבים של הפורד פוקוס? ומאיפה יהיה לאספן החובב את ציוד הדיאגנוסטיקה הנדרש?

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם
נא לא להשמיץ את ההיונדאי אקסנט, שלי מביא אותי לכל מקום שאני רוצה, כבר שש שנים, בלי להתלונן.

 

אין לי ספק שבעוד שלושים שנה תהיה לנו נוסטלגיה למכוניות של היום. מצד שני אני לא בטוח שיישארו הרבה מהן, כי לא יהיה אפשר לשפץ אותן כמו שאנחנו משפצים את המכוניות של שנות השישים והשבעים. מאיפה ישיגו חלקים ל-19 המחשבים של הפורד פוקוס? ומאיפה יהיה לאספן החובב את ציוד הדיאגנוסטיקה הנדרש?

יהיה יהיה - בעתיד לבטח יהיה פיתרון טכנולוגי ...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני רק נזכר, שכשהייתי ילד בבית הספר היסודי, בכיתות היותר נמוכות (א'-ג'), הייתי לוקח אסימונים ושורך בהם את שרוכי נעלי הספורט שהיו לי.

 

 

מעניין אם אי פעם נתגעגע לטלכרט, אני רואה שהטלפונים הציבוריים נעלמים להם.

 

 

אני רק יודע, שבגלל הסובארו שהייתה למשפחה שלי בעבר (שנת 85, 1300, בצבע תכלת) אולי גרמה לי לקנות את הסובארו (89 1600 לבנה) שלי לפני כשנה (עד היום אצלי).

 

 

כעת שסיימתי את ללמוד בבית הספר (עם תעודת בגרות מלאה כמובן :) ), ואני מחפש עבודה, אני מתלבט האם להשקיע על הסובארו שלי, כמה אלפי שקלים טובים על הרבה צבע, פחחות וקצת פלסטיקה וג'אנטים מקוריים. או לעבור לרכב חדש יותר.

 

הלבטים:

מצד אחד, הרכב הראשון שלי. שאת האהבה לרכב הראשון אני בטח לא צריך להסביר כאן.

 

מצד שני, העלות הגבוהה. את מה שאני יכול לקבל, אם הייתי חוסך את עלות השיפוץ וכסף על הרכב.

 

ולא פחות חשוב, אני יכול לקנות סובארו במצב מצוין בעלות ההשקעה שלי+ מחיר הרכב, ולהשאר עם עודף.

 

 

מה אתם חושבים?

 

הרגש, מול הריאליות.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אמממ...

שירשור...נחמד... :roll:

 

גם לי יש שני טלפונים כאלה. קיבלתי אותם במצב חדש לחלוטין מהקופסא, לאחר שנשמרו באיזה מחסן. אחד מהם הוא בדיוק כמו שלך.

טלפונים חמודים מאוד!

 

 

אם תרצה, גם אני אעלה תמונות של ה"נבלה"... :hihi:

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

וחזרה לנושא השירשור שלשמו התכנסנו,

 

השגתי מצלמה, אומנם מצלמת-פלאפון, אבל בכל זאת... :roll:

האיכות דיי נמוכה, אבל ניתן לראות את מצב הטלפונים...

לפי דבריו של נמרוד רחמימוב, הטלפונים הם מאוחרים יותר לפי כיתוב ה"בזק".

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

3.jpg

פורסם

זה אספנות???

 

בואו תראו , אצלי יש אספנות הכי עתיקה

אני מתקשר להורי שבכפ"ס ע"י עשן המיתמר אלעל

 

וכאן בתוך העיר אני משוחח עם חמותי ע"י 2 גביעי שמנת עם חוט מחובר ביניהם.:yum::lol::multi::crazyeyes

 

 

 

ירון מאיר

פורסם
טלפון נחמד מאוד. יש לו תווית של משרד התקשורת שזה יותר טוב מהמאוחרים שנשאו תווית של בזק. מה שאהבתי זה את הוראות השימוש שהיו באים על זה: "סובב עד המעצור והרפה". דרך אגב, אני לא בטוח שסבתך תרווה נחת מהטלפון הזה. מה שאתה מגדיר בתור "זבל סיני" הרבה יותר מתוחכם, אמין ונוח לשימוש מהמכשיר הזה.

 

אפרופו טלפונים, מישהו יודע איפה אפשר להשיג טלפון ציבורי של אסימונים? אני מתכוון לטצ"ג שבא בתכלת או בחום והיה לו חלונית לראות את כמות האסימונים שנותרה. אשמח לרכוש אחד כזה.

 

נמרוד

נמרוד יש לי אחד כזה תקין בצבע תכלת אבל... הוא לא למכירה.

הבעיה העיקרית שלי איתו היא שאני לא מצליח להגיע אם אשתי לעמק השווה בנוגע להיכן למקמו בבית ולכן הוא מונח במחסן כבר כמה שנים.

1965 MGB

פורסם

"הטלפון הציבורי הכי ביזארי שניתקלתי בו היה ממוקם בתוך...מכולת ברחוב החרושת בבת-ים,בימי ילדותי(אולי מישהו מהמישתתפים תושב בת-ים זוכר את מכולת שעשוע)."

 

לסבא שלי היה כזה בבית במרפסת במשך 30 שנה. פשוט הוא גר במושב ועלה בהגרלה אז שמו לו אותו תמורת שמירה ומכירת אסימונים. לפני כ 10 שנים באמת הוא פורק. כשהייתי בפנימיה ואח"כ בצבא הייתי הולך להצטייד אצלו במעט בכל מוצ"ש.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
"הטלפון הציבורי הכי ביזארי שניתקלתי בו היה ממוקם בתוך...מכולת ברחוב החרושת בבת-ים,בימי ילדותי(אולי מישהו מהמישתתפים תושב בת-ים זוכר את מכולת שעשוע)."

 

לסבא שלי היה כזה בבית במרפסת במשך 30 שנה. פשוט הוא גר במושב ועלה בהגרלה אז שמו לו אותו תמורת שמירה ומכירת אסימונים. לפני כ 10 שנים באמת הוא פורק. כשהייתי בפנימיה ואח"כ בצבא הייתי הולך להצטייד אצלו במעט בכל מוצ"ש.

כשהייתי ילד בשנות השישים, גרנו במשך שלוש שנים בשכונת Golders Green בלונדון. במורד הרחוב בו גרנו, מתחת לגשר של הרכבת, גרה משפחה הודית שהייתי מיודד עם אחד מילדיה. אצלם היה טלפון ציבורי בסלון, מתחת לתמונה של בודהה שעקב אחריך בעיניו.

 

נמרוד

פורסם
נמרוד יש לי אחד כזה תקין בצבע תכלת אבל... הוא לא למכירה.

הבעיה העיקרית שלי איתו היא שאני לא מצליח להגיע עם אשתי לעמק השווה בנוגע להיכן למקמו בבית ולכן הוא מונח במחסן כבר כמה שנים.

נמרוד-

 

נראה לי שאתה פשוט צריך קצת לשכנע את אלון ואת אישתו, ולקבל מהם את הטלפון "באופן זמני".

לא באופן קבוע כמובן . . .

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
כשהייתי ילד בשנות השישים, גרנו במשך שלוש שנים בשכונת Golders Green בלונדון. במורד הרחוב בו גרנו, מתחת לגשר של הרכבת, גרה משפחה הודית שהייתי מיודד עם אחד מילדיה. אצלם היה טלפון ציבורי בסלון, מתחת לתמונה של בודהה שעקב אחריך בעיניו.

 

נמרוד

וקרוב לוודאי זה שירות עקוב אחרי ההודי

איצ'יקידנה

אירית

פורסם

לעניין הטלפונים...

 

אני מצאתי טלפון חוגה שכזה בבוידעם של אחת מהדירות השכורות שגרתי בהן... גם אני שיפצתי אותו וניקיתי, למרות שלא הצלחתי לסדר את נושא הצלצול (הוא לא מצלצל).

לסבא שלי היה טלפון במשרד עם 6 לחצנים (לא ממוספרים) בלבד, שאיתו הוא היה מחייג למרכזנית, משהו ממש ישן (ויפה). היום הוא עומד אצל ההורים שלי בסלון.

 

לגבי הטלפון הציבורי, לשכנים שלי יש בדיוק את הטלפון הציבורי המדובר (תכלת עם חלונית), שלטענתם הם מצאו זרוק ליד אחד המושבים בשרון. איך ששמעתי את זה רצתי לאזור, לחפש עוד אחד, אבל לא היה... אגב, לפני כמה זמן ראיתי את בית של טלפון ציבורי (מאלומיניום - עם ספרות שחרוטות עליו), אבל לא היה לי איך לרחת אותו, והוא נעלם...

 

ואני מסכים עם הטענה שאספנות היא אופי, ולא רק לגבי מכוניות. וגם אני חושב שבעתיד האספנות תהיה אחרת (אולי קשה הרבה יותר)

עודד

×
×
  • תוכן חדש...