Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 פיתרונות, הליקוייל, או מילוי בריתוך...

 

הליקויל - דובר עליו הרבה לאחרונה...

מילוי בריתוך - צריך לקחת את הבלוק

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

עליקוייל ממליץ מאוד!!!

זה קל זה עמיד וזה אמין וטוב

ואפילו זול!

זה מעין סליב קטן שניכנס לתוך ההברדה שנהרסה ותוך העליקוייל אתה מבריג את הבורג כאילו לא קרה כלום ממליץ בחום!!!!

רק קח בחשבון שאתה צריך מידה מדוייקת של הבורג.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

למה לא לשים בורג פלדה טיפה יותר רחב?

 

או לקנות פלדה נוזלית,יש באייס, עולה 30 ש"ח, מגיע בשתי שפורפרות שמערבבים , מיועד בדיוק לדברים כאלה.

פורסם
למה לא לשים בורג פלדה טיפה יותר רחב?

 

או לקנות פלדה נוזלית,יש באייס, עולה 30 ש"ח, מגיע בשתי שפורפרות שמערבבים , מיועד בדיוק לדברים כאלה.

אין קשר. הפלדה הנוזלית היא גם לא מיועדת לכך ולא מספיק חזקה וגם לא ניתן להגיע לתחתית ההברגה החרושה. הפתרון כאן הוא פשוט מאד, כמו שאמרו קודמי - הלי-קוייל. פשוט יותר ונכון יותר מאשר להגדיל לבורג רחב יותר.

פורסם

היה כאן שירשור על זה...

מומלץ לפנות לבעל עסק שזו העבודה שלו... שלא תדפוק משהו אחר...

(עצה חמה)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

להגדיל את החור לשתול בוקסה עם הברגה חיצונית והברגה פנימית ולסגור אותו עם לוקטייט וזהו

 

וזה יותר אמין ויותר חזק מאליקוייל

 

(ואם אתה מחפש בוקסה כזאת ניתן למצוא אצל חרט או שתפנה אליי בפרטי ואני יעזור לך)

פורסם

שלום.

 

אליקויל לא מתאים למטרה הזאת !!! הוא יעקר בזמן חיזוק הראש.

יש שתי דרכים לפתור את הבעיה. האחת כפי שציין מישהו וזה להרכיב בטכסה אם הברגה חיצונית "אוברסיז"

ובתוכה ההברגה המקורית אבל צריך לדעת לעשות את זה.

האפשרות השניה זה לקנות מברז מידה אחת יותר גדולה + בורג פלדה מחוסם ומתאים ולתקן את ההברגה.

בכול מקרא יש לפרק את הראש כדי לבצע את העבודה ולהחליף את סתם הראש.

 

 

בברכה בני ל.

אגב הבחור שהציע להדביק את הבורג אני ממליץ להישתמש "ברוק" התוצע זהה.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

קח בחשבון שאם תשתמש בהליקוייל - תצטרך להחזיר בורג במידה קטנה יותר מהמקורי - קודם תבדוק אם יש כזה שיתאים לפני שתתחיל עם ההליקוייל.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
קח בחשבון שאם תשתמש בהליקוייל - תצטרך להחזיר בורג במידה קטנה יותר מהמקורי - קודם תבדוק אם יש כזה שיתאים לפני שתתחיל עם ההליקוייל.

אריאל

 

שלום.

לפעמים יש לי הרגשה שאני מדבר לקירות!!! הרי כתבתי במפורש "אליקואיל לא מתאים למטרה בתור תבריג לבורג ראש כי הוא יתלש, יקרע ,יהרס ,בחיזוק הראש".

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אז ככה,כמובן שאת העבודה עושה מכונאי ולא אני,היום שבאנו לסגור את הראש נתקלנו בבעיה,בכל מקרה אני אנסה את ההצעה של בני,ראיתי שבהליקוייל השתמשו לקרטר שמן ולא לראש מנוע,ובורג ראש נראה לי קצת יותר עדין מקרטר שמן.

 

תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...