Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר את האיביזה 1.8 T החדשה?

 

מומלץ לקנות חדשה?

אך הדגם הזה?

 

אך התנהגות הכביש?

האם הדגם הנוכחי עומד להיות מוחלף גם הוא יחד עם הלאון?

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנה מבחן קצר לחדשה.

 

באופן כללי הגה לא משובח במיוחד, מנוע כן. אני הייתי מעדיף קליאו ספורט משומשת.

 

מה את המחפש ברכב חוץ מכוח? (ובלי לפרסם שוב את הTS שלך, כי זה ימחק)

 

תן לנו יותר פרטים, וגם תקציב לרכישת רכב, חדש או משומש, ונוכל אולי להתאים לך רכב טוב יותר.

 

גיא

פורסם

קודם כל המון תודה על התגובה המהירה

 

אני מאוד מרוצה מהיאריס אבל מחפש משהו יותר חזק

 

קיבלתי הצעה מפתה מהיבואן של סיאט לטרייד אין על האיביזה

 

אבל מנסיעת המבחן שעשיתי בא היה קשה לי להתרשם

 

בעיקר בגלל שרכב המבחן היה מתוחזק ברמה ירודה ביותר

 

הצמיגים היו שחוקים

 

והטורבו עבד מתי שבא לו

 

הרכב לא ממש עשה לי את זה

 

היאריס ,,,כך נראה "יושבת טוב יותר על הכביש"

 

הלאון לעומת זאת ,,,,עשתה לי את זה הרבה יותר

 

רק שליבואן כבר אין לאון ,,,ועבור משומשת אני צריך למכור את שלי קודם

פורסם

אם הלאון עשתה לך את זה יותר, לך עליה. יש גם אחת בפורום למכירה, בצבע צהוב במצב מעולה (חיצוני לפחות, מעבר לזה אינני יודע). ואם כבר משומשות אולי תשקול גם רכבים אחרים, השאלה מה אתה מחפש ברכב. בתקציב דומה אפשר למצוא קליאו ספורט, מיאטה ואי אלו רכבים אחרים.

 

גיא

פורסם

אני הבעלים המאושר של איביזה 1.8T שניקראת FR. האוטו חזק מאוד, סוחב טוב מאוד, מומנט גבוהה כבר בסל"ד נמוך יחסית (2000 סל"ד ומעלה), מראה חיצוני מושך מאוד לדעתי.

התנהגות כביש לדעתי בסדר, רק חבל שאתה מרגיש כל גומחה בכביש (כניראה בגלל החתך הנמוך של הצמיג). בינתיים לא ממש השתגעתי איתה, אבל האוטו ממש נוח, זה משהו שאני כן יכול להגיד.

מבחינת דלק היא די שותה, אני נוסע לרוב הכבישים בין-עירוניים ובינתיים הצריכה היא 1:10.

שיקול שלך.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

תודה על התשובה

 

אם אפשר עוד כמה דברים קטנים:

 

1. כמה קילומטרים כבר עשית איתה?

 

2. בכמה זמן?

 

3. יש לך חלון בגג? מקומי או מקורי?

 

4. המושבים אכן נוחים

 

5. המנוע ידוע כמוצלח וחזק ואולי בעיקר בשרני בסל"ד נמוך השאלה אך השלדה מתמודדת עם הכוח?

 

6. מה לגבי המושבים ? נוחים?

 

7. המזגן?

 

8. ומה לא טוב והיית משנה ברכב הזה?

 

9. האם בשורה התחתונה היית עושה בחירה אחרת ולמה?

 

 

 

שוב תודה

 

ואני באמת מתלבט אם להחליף את היאריס שלי בדגם ספורט

 

לאיביזה וזה רק מחוסר כוח

פורסם
תודה על התשובה

 

אם אפשר עוד כמה דברים קטנים:

 

1.כמה קילומטרים כבר עשית איתה?

 

2.בכמה זמן?

 

3.יש לך חלון בגג? מקומי או מקורי?

 

4.המושבים אכן נוחים

 

5.המנוע ידוע כמוצלח וחזק ואולי בעיקר בשרני בסל"ד נמוך השאלה אך השלדה מתמודדת עם הכוח?

 

6.מה לגבי המושבים ? נוחים?

 

7.המזגן?

 

8.ומה לא טוב והיית משנה ברכב הזה?

 

9.האם בשורה התחתונה היית עושה בחירה אחרת ולמה?

 

 

 

 

 

שוב תודה

 

ואני באמת מתלבט אם להחליף את היאריס שלי בדגם ספורט

 

לאיביזה וזה רק מחוסר כוח

 

בקשר לשאלה הראשונה

ברור!!!

 

בקשר לשאלה השניה...

לא.. ממש לא..!

:?:roll:

 

 

בכל אופן, המושבים אכן נוחים ותומכים באופן לא רע, לטעמי מעט חוסר תמיכה בירכיים, אך חוץ מזה היא תופסת אותך (אותי לפחות) כמו שצריך...

 

מנוע אכן חזק ונותן תחושה ותגובה טובה (השהיית טורבו קצרה) לדוושה.

 

גיר כבלים זוועתי, אבל נסבל ומתרגלים אליו במהירות.

 

זוהי דעתי האישית בלבד, שמבוססת על נהיגה קצרה ולא מעמיקה עם הרכב הנ"ל.

 

 

אישית, היתי קונה רכב אחר במחיר הזה (קליאו, מיאטה, אמפרזה, ואפילו לאון)

 

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

1. עשיתי איתה עד כה 2500 ק"מ

2. חודש וחצי בערך

3. חלון גג התקנה מקומית, התקנה מאוד איכותית, אני מרוצה מאוד

4. מושבי ספורט, נוחים מאוד

5. לא יודע איך לענות לך על השאלה הזאת

6. מושבים נוחים

7. מזגן פועל מעולה, אתה פשוט שם טמפרטורה רצויה שזה מה שיהיה

8. הייתי מוסיף יותר סימנים/סמלים שזה איביזה טורבו...

9. לא הייתי בוחר רכב אחר במחיר הזה

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

שוב תודה לשניכם

 

אני עדיין בהתלבטות קשה האם למכור את היאריס ספורט שלי לטובת איביזה

 

עם כל היתרונות והחסרונות שבהחלפה כזו.

 

אם למישהו יש רעיונות ועצות אשמח לשמוע

 

היאריס נהדרת רק שחסר לה קצת כוח לטעמי

פורסם

לדעתי השאלה פה היא מה אתה מחפש ...

אם אתה נהנה יותר מסיבובים אז קח בחשבון

שהאיביזה לא מתנהגת משהו משהו

אם חשקה נפשך בליסוע מהר בקו ישר זה ברכב בשבילך

מנוע מעולה אם המון פוטנציאל

במחיר הזה לא תמצא רכב חדש שיתן לך יותר ממנו

(אגב בימים אלה יש מבצע בסוכנות שווה לבדוק )

 

תנסה להעלות את השאלה לך ב: www.vag-club.com

שם תוכל לקבל מידע מדוייק מהרבה אנשים שנוסעים עליו

 

 

רן

פורסם

באמת כמו שקודמי אמר, חסרים פרטים ברצונותיך.

 

אם אתה רוצה באמת ישורת אז קנה איביזה דור קודם (חבל על האחריות), יש המום פוטנציאל ואפשרי להביא אותה לתוצאות מעולות, בישורות כמובן!

 

לעומת זאת היאריס מתנהגת טוב יותר בסיבובים.

אך לפי מה שרשמת שחסר לה כח אז נראה לי יותר שאתה בקטע הישורות אז עשה שיקולים.

 

אם אתה סגור על רגב חדש אז ואללה האיביזה יכולה להיות בחירה מצויינת לטעמי, אך אם אתה מתפשר על רכבים פחות חדשים תוכל להנות משתי העולמות (סיבובים+ישורות) ולרכוש אמפרזה משומשת עד שנת 2002-2003 אפילו במחיר של איביזה חדשה (מעל 140K), גם פוטנציאל שיפורים גדול וגם התנגות מעולה בסיבובים בנוסף ליתרון ההנעה הכפולה שלה.

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

יש לי 4 חברים אם FR

אחד כבר מושבטת

עוד אחד 200 כוח

עוד אחד 250 כוח

עוד אחד מקורית

כולם 2 דלתות

אז ככה אוטו חמוד ביותר אבל אין בוא משהו מיוחד

מקורית לא נוסע ביכלל יפה לאוטו ספורט

לדעתי לא ניראת ספורטיבי

FR לא מזכיר שום דבר שקשור לספורט

ההיתרון מנוע אמין מאוד אפשר להגיע להספקים גבוהים מאוד

פנים של האוטו די פשוט

לדעתי האוטו לא שווה את המחיר אבל כל אחד והמסקנות שלו

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

תודה לכולכם

 

חיזקתם את ההרגשה שלי מהרכב

 

היאריס שלי מתנהגת הרבה יותר טוב בסיבובים

 

ומהנה הרבה יותר לנהיגה

 

מישום מה הרבה אנשים חושבים שזו סתם גרסה חזקה יותר ליאריס הרגילה

 

אני מחפש יותר כוח אבל לא מוכן לוותר על התנהגות כביש

 

ורצוי גם לא יותר מדי על נוחות

 

היאריס נוחה לאין שיעור מהאיביזה

 

קצת מפליא שרכב אירופאי שמתיימר להיות ספורטיבי הוא גם קשיח ומתרסק על כל מהמורה קטנה אבל יחד עם זאת גם לא נותן תמורה בדמות אחיזה טובה.

 

לצערי הרכב שלי חדש מדי ולכן קשה לקבל עליו מחירון

 

נראה לי שאבדוק את האופציה של קיט טורבו לרכב שלי

 

מה אתם אומרים?

פורסם
יש לי 4 חברים אם FR

אחד כבר מושבטת

עוד אחד 200 כוח

עוד אחד 250 כוח

עוד אחד מקורית

כולם 2 דלתות

אז ככה אוטו חמוד ביותר אבל אין בוא משהו מיוחד

מקורית לא נוסע ביכלל יפה לאוטו ספורט

לדעתי לא ניראת ספורטיבי

FR לא מזכיר שום דבר שקשור לספורט

ההיתרון מנוע אמין מאוד אפשר להגיע להספקים גבוהים מאוד

פנים של האוטו די פשוט

לדעתי האוטו לא שווה את המחיר אבל כל אחד והמסקנות שלו

מיכאל.

זה שפנים האוטו הוא די פשוט זה יתרון ! לא צריך יותר מידי מחשבים וכפתורים שרק אלוהים יודע מה התפקיד שלהם. יש כמה כפתורים רב תפקודיים וזהו, לא צריך יותר מידי !!!

 

לאתר התלבטויות רבות מאוד (לפחות שנה ומשהו) הגעתי למסקנה שבסכום הזה האוטו הזה הוא הכי כדאי.

רק תיזכור אם אתה אכן הולך על האוטו הזה, אז 5 דלתות בלבד, ה-3 דלתות זה פשוט סיוט למי שיושב מאחורה ולכיסא הקידמי שכל הזמן צריך לקפל אותו כדי להיכנס.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אם אתה מעוניין בהתנהגות כביש לפחות טובה כמו של היאריס וביותר כח היתי ממליץ לך להשתדרג באיזה קליאו ספורט...

 

 

התנהגות טובה בהרבה מהיאריס!!!

 

וכח יש הרבה הרבה יותר!!!

172 כוח סוס על שלדה מצויינת וכיול ספורטיוי זה שילוב מנצח לדעתי...

 

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998


×
×
  • תוכן חדש...