Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מומלץ לחכות ל-CUPRA החדשה, בינתיים מסתמן שהיא מוצלחת משמעותית מה-FR. בשבועות הקודמים יתפרסמו מבחנים עליה בעיתונות הרכב ותוכל לקרוא ולהתרשם. לא ידוע עדיין מתי תגיע, אך המחיר יהיה גבוה יחסית (קרוב ל-160 כנראה, כאשר ה-FR עולה כעת 134500)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מומלץ לחכות ל-CUPRA החדשה, בינתיים מסתמן שהיא מוצלחת משמעותית מה-FR. בשבועות הקודמים יתפרסמו מבחנים עליה בעיתונות הרכב ותוכל לקרוא ולהתרשם. לא ידוע עדיין מתי תגיע, אך המחיר יהיה גבוה יחסית (קרוב ל-160 כנראה, כאשר ה-FR עולה כעת 134500)

 

רונילפי מה שאני הבנתי למרות שוני הכיול בשילדה, עדיין הרכב מאכזב מאוד בסיבובים. המנוע, כתמיד, פנינה אמיתית, אך ההתנהגות שלה מאכזבת מאוד.

האם היא יכולה לתת פייט אמיתי לקליאו-ספורט? (במסלול אני מאמין שהיא יכולה גם להיות מהירה מהקליאו ספורט, אבל גם ה V6-4MOTION יכולה. השאלה היא האם היא כיפית וכו').

Back to the original - NC again.

פורסם

לפי מה ששמעתי מיבואני סיאט, מחיר הקופרה יעמוד על 180K שקלים. לפי הדעתי זה מיותר ו FR מספיקה בהחלט, זה אוטו מדהים, אני נהנה בכל רגע שאני באוטו, אני ממש מתאבס מתי שאני צריך לצאת ממנה, אני בכוונה נוסע לפעמים בדרכים יותר ארוכות רק כדי לנסוע עוד ופשוט ל-ה-נ-ו-ת.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

לפי מה ששמעתי מיבואני סיאט, מחיר הקופרה יעמוד על 180K שקלים. לפי הדעתי זה מיותר ו FR מספיקה בהחלט, זה אוטו מדהים, אני נהנה בכל רגע שאני באוטו, אני ממש מתאבס מתי שאני צריך לצאת ממנה, אני בכוונה נוסע לפעמים בדרכים יותר ארוכות רק כדי לנסוע עוד ופשוט ל-ה-נ-ו-ת.לא שאני נגד האוטו,

אבל יש כאלה שיגידו את אותו המשפט בדיוק על איזה יונדאי גטס כי היא חדשה והנסיעה שלה נעימה.

 

ממה אתה נהנה ממנה?

Back to the original - NC again.

פורסם

מהכל ! מהמנוע עתיר המומנט, מהתאוצה המדהימה שאני צריך לעקוף מישהו. מהעברת ההילוכים החלקה (יד הילוכים ממש נוחה). באמת מהכל

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אז ככה בתור בעל FR דיזל ובתור אחד שנהג כבר על הרבה מכוניות אני יכול להגיד לכם שזה הרכב הכי מהנה שהיה לי

 

אני לא יודע מה אתם מקשקשים על התנהגות בסיבובים הרכב נוסע מצויין ומתנהג מעולה בסיבובים עם אפשרות לתיקון החלקות זנב ע"י עזיבה של הגז (כיף אמיתי) והוא בטח עדיף על יאריס בכבישים מפותלים !!! הרכב נוקשה (המתלים בFR הוקשחו ב30%)ההגה מתקשר טוב יש 4 כריות אוויר בקרת החלקה ויחסי העברה קצרים והגיר מעולה חלק ומדוייק אני לא יודע על מה אתה מדבר אבל אני נהגתי רבות על רכב ההדגמה האדום וגם הוא נוסע טוב מאוד הקטע הוא אם אתה מתחבר לרכב או לא וגם אם אתה יודע לנהוג על הנעה קידמית אני יכול להגיד לך שהרכב שלי השאיר עשן(שחור אומנם) להרבה רכבים יקרים וטובים ממנו בהרבה כבישים מפותלים אי שם במרכז הארץ...

אני מאוד מרוצה מהרכב ולא הייתי מחליף את הרכב בשום רכב אחר בטח שלא קליאו משומשת

פורסם
אני לא יודע מה אתם מקשקשים על התנהגות בסיבובים הרכב נוסע מצויין ומתנהג מעולה בסיבובים עם אפשרות לתיקון החלקות זנב ע"י עזיבה של הגז (כיף אמיתי) הרכב נוקשה (המתלים בFR הוקשחו ב30%)

 

אני לא יודע מה איתך אבל בשבילי נוקשה זה לא ממש טוב... בשביל מה אני צריך לשבור את הגב? רק בגלל שהחבר'ה בסיאט לא יודעים לבנות מתלים נורמליים?

 

בנוגע לתיקון החלקות זנב ע"י עזיבה של הגז - אהא. בערך כמו שדייהו לאנוס יודעת לשמור על סחיפת כוח בעזרת הפנייה נגדית של ההגה.

 

בנוגע לקופרה מול FR - ההתרשמות של רוב כתבי הרכב מהקופרה היא חיובית מאוד. לעומת זאת מה-FR לא רבים התלהבו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן אבל מחיר הקופרה הוא כבר גבוה ומוגזם ולא משתלם לפי דעתי

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אני לא יודע מה איתך אבל בשבילי נוקשה זה לא ממש טוב... בשביל מה אני צריך לשבור את הגב? רק בגלל שהחבר'ה בסיאט לא יודעים לבנות מתלים נורמליים?

 

בנוגע לתיקון החלקות זנב ע"י עזיבה של הגז - אהא. בערך כמו שדייהו לאנוס יודעת לשמור על סחיפת כוח בעזרת הפנייה נגדית של ההגה.

 

בנוגע לקופרה מול FR - ההתרשמות של רוב כתבי הרכב מהקופרה היא חיובית מאוד. לעומת זאת מה-FR לא רבים התלהבו...

 

רוני

מי שקונה FR בטח מוכן להתפשר על נוחות על מנת לקבל אחיזת כביש ויציבות (חצי פורום פה החליף מתלים ובולמים לטובת זה)

אבל אני מבין שלא כולם יהיו מרוצים מההתנהגות הנוקשה ובשביל אנשים כמוך המציא את הדייהו לאנוס...

הרכב מהנה מאוד לנהיגה ויש לו אחיזת כביש מצויינת בסיבובים

רשמתי את החלקת הזנב בקשר להנאה מהרכב ולא בקשר להתנהגות הכביש

ואגב אם תקרא קצת מבחנים על הקופרה מאתרי אינטרנט בחול אולי תגלה שדוקא הקופרה מתנהגת פחות טוב בסיבובים עקב עודף כוח שמגיע לגלגלים הקידמיים ורוב כתבי הרכב דווקא ממליצים על הFR

שוב כמו שרשמתי "מי שלא נהג לא יבין"

אז תמשיך להיות חלק מהעדר רק תפנה את הנתיב השמאלי ל"רועים"

פורסם

בתור התחלה אני מוכן להתערב שרוני מראה לך את החלק האחורי של הסקסו שלו בכל כביש מפותל, וגם בהאצה מעמידה ל100.

 

האיביזה טורבו דיזל ל-א מהנה לנהיגה. הגיר נותן תחושה מאוד לא נעימה, הרכב מאוד לא נוח, בנוסף לזה גם לא מתנהג במיוחד. המנוע שלו מעולה, והוא מאיץ יפה מכל סל"ד. ההגה גם לא מתקשר במיוחד. אני לא הייתי קונה אותה גם אם היא היתה עולה 20K שקל פחות, היא פשוט לא מהנה. כל זה מנהיגה על הרכב, ולא מנסיעה. האימפרזה טורבו GT שהיתה לי היתה נוחה מהאיביזה הזו. כאשר חוסר הנוחות לא מגיע עם התנהגות מעולה, זה מציק. אני גם לא אוהב את העיצוב אבל זה כבר עניין של טעם אישי.

 

לא נהגתי על הFR בנזין, ולכן אני לא יכול לתת דעה לגביה. עיקר הבעיה היא שכחדשה אין יותר מדי אופציות אחרות למי שרוצה כוח. אני הייתי הולך על האופציה מבית פ'גו, ה206GTI. או מעדיף קליאו ספורט משומשת. כל זאת בהנחה שהFR בנזין דומה לדיזל, אם כי הגיוני שיש הבדל בניהם. אני מעדיף התנהגות יותר טובה, עם מנוע פחות טוב, מאשר להפך, אבל זה עניין של טעם.

גיא

פורסם
בתור התחלה אני מוכן להתערב שרוני מראה לך את החלק האחורי של הסקסו שלו בכל כביש מפותל, וגם בהאצה מעמידה ל100.

 

גיא

אם זה עושה לך טוב אז סבבה

אני גם בטוח שלא נהגת על FR דיזל אלה על הטורבו דיזל ששונה משמעותית בהתנהגות במתלים במומנט ויחסי העברה(שוב בדוק באינטרנט)

פורסם

יש לך לינקים עם כל ההבדלים?

לפי האתר של סיאט בארץ יש טורבו דיזל אחת, לא שתיים. מה יש לך בדיוק?

בחו"ל יש גרסה עם 160HP, דיזל אבל היא לא מגיעה לארץ.

מה שאני נהגתי היה ה130HP, ידני. ומאוד לא אהבתי אותו.

גיא

פורסם

כלום לכולם

תקציר קל,,,,,,,,

פתחתי כאן את הדיון על האיביזה,,,,לאחר שנכנס לי ז'וק להחליף את היאריס TS שלי בשל העדר כוח

היאריס מאוד מהנה לנהיגה ואפילו נוחה להפליא למי שנהג בא.

אבל הישלדה באמת גדולה על המנוע שמפיק 108 כ"ס מאוד זמינים וחלקים,

הגיר נהדר,,,,אם כי קצר ושילוב ההליכות פנטסטי,

הבעיה היחידה מבחינתי היא העדר סוסים

לקחתי איביזה FR למבחן ודי התאכזבתי מהאחיזה, הישיבה והנוחות הזוועתית

על השאר אפשר להתפתשר

בסיכום הייתי אומר שמה שחסר ליאריס יש לאיביזה בשפע

אבל לצערי מה שחסר לאיביזה יש ליאריס בשפע,

די התאכזבתי

ולכן העלתי את הנושא כאן

לא בא לי ממש לקנות רנו משומשת שתתקלקת ותילל כל הזמן

לא בא לי לקנות אימפרזה שתעשה 1\5

בא לי רכב עם מנוע טוב כמו ה 18 T עם כל הפוטנציאל אבל יחד עם שילדה טובה

אפשר לדעתכם לשפר את השלדה באיביזה?

מישהו עשה את זה כבר בהצלחה?

כלומר החלפת קפיצים בולמים וכאלה?

פורסם

בא לי רכב עם מנוע טוב כמו ה 18 T עם כל הפוטנציאל אבל יחד עם שילדה טובה

אפשר לדעתכם לשפר את השלדה באיביזה?

מישהו עשה את זה כבר בהצלחה?

כלומר החלפת קפיצים בולמים וכאלה?

חפש כתבה על מכוניות משופרות בעיתון "הארץ" במוסף רכב שיצא בחודש אפריל או מאי...

יש שם כתבה על 3 משופרות ביניהם סיאט ליאון קופרה שהושקע בא הרבה מבחינת שיפור השילדה...

בכתבה רשום שבעל הרכב הפך את השלדה "העילגת" של הגולף (ליאון,A3 וכו'..) למשהו משובח...

אני במקומך הייתי חושב לכיוון הליאון (נראה לי שהיא למכירה עכשיו..) . רכב יותר רציני מהאיביזה ונראה הרבה יותר טוב והרבה יותר מרווח , נ.ב: הרכב מגיע סטנדרט עם 180 סוסים ... ויכולת השיפורים היא עצומה.

למכירה פנסים שקופים -טויוטה יאריס:

 

פרטים בה"פ.

פורסם
כלום לכולם

תקציר קל,,,,,,,,

פתחתי כאן את הדיון על האיביזה,,,,לאחר שנכנס לי ז'וק להחליף את היאריס TS שלי בשל העדר כוח

היאריס מאוד מהנה לנהיגה ואפילו נוחה להפליא למי שנהג בא.

אבל הישלדה באמת גדולה על המנוע שמפיק 108 כ"ס מאוד זמינים וחלקים,

הגיר נהדר,,,,אם כי קצר ושילוב ההליכות פנטסטי,

הבעיה היחידה מבחינתי היא העדר סוסים

לקחתי איביזה FR למבחן ודי התאכזבתי מהאחיזה, הישיבה והנוחות הזוועתית

על השאר אפשר להתפתשר

בסיכום הייתי אומר שמה שחסר ליאריס יש לאיביזה בשפע

אבל לצערי מה שחסר לאיביזה יש ליאריס בשפע,

די התאכזבתי

ולכן העלתי את הנושא כאן

לא בא לי ממש לקנות רנו משומשת שתתקלקת ותילל כל הזמן

לא בא לי לקנות אימפרזה שתעשה 1\5

בא לי רכב עם מנוע טוב כמו ה 18 T עם כל הפוטנציאל אבל יחד עם שילדה טובה

אפשר לדעתכם לשפר את השלדה באיביזה?

מישהו עשה את זה כבר בהצלחה?

כלומר החלפת קפיצים בולמים וכאלה?

תשקול רכישת ערכת טורבו יעודית לTS מטויוטה. דובר עליה כבר בפורום ואתה יכול לחפש.

 

לדעתי היא תביא לך את מה שאתה מחפש - זה אומנם עלול לצאת קצת יותר יקר משיפורי שילדה לסיאט אבל לדעתי זה ישתלם בפן הריגשי וגם יהיה לך רכב יחסית נדיר לארצנו.

 

אגב מאיזה שנה היאריס? אני שואל כי לפי זיכרוני לא ניתן להתקין ערכה כזאת כל עוד הרכב באחראיות.

 

nax

 

בתור חובב רכב אתה צריך לדעת שדיזל ומכונית ספורטיבית לא נכנס באותה הקטגוריה. נכון הרכב מהיר, הרכב קשיח אבל עדיין מנתק ב 5K (ואני קיצוני) זה לא מכניס את הרכב לקטגוריה הזאת.

 

רכב נוסף מאוד חמוד שלא הובא ערצה הוא פביה RS אבל גם הוא לא ספוטיבי לדעתי.

 

רכבים סוג אלו הם פתרון נהדר למי שמרבה לנסוע ולהרגיש ספורטיבי כי הכלים האלו הם הכי קרובים לשם.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...