Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

 

טוב אז כרגע תהליכי הנסיעה לתערוכת פרנקפורט מתקדמים ובעזרת השם אני מקווה שהכל יצא לפועל ובאמת נגיע לתערוכה. הגענו לנקודה בה אנו חושבים על השכרת רכב. עלו מספר אופציות. אני בהתחלה חשבתי בכיוון של מכונית קבריולט ואכן כמעט וסגרתי על הslk אך אז נזכרתי שיכול להיות שהדגם הוא שנת 2003 והצורה "ישנה" ולכן שינתי כיוון לz4. לאחר מכן ראיתי שבמחיר הזהה ואפילו בהרבה פחות כסף ניתן להשכיר מרצדס s class או bmw 7 ודומיהם.. מה אתם הייתם עושים? אגב, חשוב לזכור שהתערוכה בספבטמבר היא כבר תקופה די חורפית ולכן אני לא בטוח עד כמה הגג הנפתח "קבריולט" יהיה שימושי במיוחד.

 

דרך אגב, אנו נוסעים זוג אנשים, כל אחד מזוודה בגודל סביר.. למישהו יש נסיון עם רכבי הקבריולט המצויינים לעיל? האם נצליח לאחסן את המזוודות בבגז'? גם כשהגג פתוח?

 

 

תודה לעונים..

Lexus CT200H

פורסם
תשכור אולי רכב פחות גדול מאשר S-CLASS נגיד במוו 330, אפשר גם קבריולט.

Z4 אולי לא תהיה כ"כ שימושית, רכב קטן ולא בטוח שהמזוודות שלכם יכנסו.

 

 

גם אופציה, אבל ה330 לא מכונית יפה כלל וכלל שלא נדבר על כך שהמנוע שלה הוא מנוע 2000 לעומת מכוניות הקבריולט האחרות המצויידות במנועים גדולים יותר ומרכב קטן מה שמאפשר מהירות וסחיבה טובה יותר.



 

 

 

 

Lexus CT200H

פורסם

CLK?

 

תשמע, לדעתי המזוודות כן יכנסו לבגאז של ה-Z4 ואם לא, אז תשים ב"ספסל" האחורי לרגע ותחזיר

את המזוודות למלון/קוטג'/וילה/אחוזה או לא משנה מה, זה לא שתיסע איתם כל הזמן!

אז לדעתי כדאי לך ללכת על הZ4.

פורסם

גם אופציה, אבל ה330 לא מכונית יפה כלל וכלל שלא נדבר על כך שהמנוע שלה הוא מנוע 2000 לעומת מכוניות הקבריולט האחרות המצויידות במנועים גדולים יותר ומרכב קטן מה שמאפשר מהירות וסחיבה טובה יותר.

 

 

משהו פה לא מסתדר לי...

אה, מצאתי! 330 = מנוע 3000. רוב הסיכויים שהוא יהיה יותר חזק משאר הקבריולטים שבד"כ מגיעים בגירסאות כניסה עם מנועים חלשים.

פורסם

לא כדאי להשכיר סידרה 7 או s זה יגמע לך המון המון דלק.

בבגאז של ה z4 יכנסו שתי מזוודות, אבל תברר עם הslk זה הדגם החדש שיש בו חימום מושבים וצוואר, ככה שאפשר לנוסע עם גג פתוח.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מה עם סדרה 6 645 ?

 

 

השאלה עד כמה התקציב מוגבל ...

אני לא יודע אם יתאפשר לך להחזיק מבחינת צריכת דלק מנוע 4500 סמ"ק ,

ואם אתה עם רגל כבדה על הגז אז בכלל :wink:

שחר.

פורסם

אני הייתי יורד מסדרה S וה-7 אלא אם אתה מתכנן איזה צליחת אוטובאנים.

 

אם תצליח לשים יד על 330 על תחשוב פעמים,אז מה עם היא לא יפה לדעתך(רבים

יחלקו עליך)אתה לא הולך לקנות אותה אתה הולך לנהוג בה ולכן היא מומלצת,כמו שנאמר לפני

היא לא מנוע 2,000 אלא 3,000 רכב נהיגה מדהים יותר חזק מרוב מכוניות הקבריולה שתוכל לשים

עליהם יד,שמנוע הכניסה שלהם נחות לעומת המנוע של ה-330.

מכוניות נוספות מומלצות הן ה-CLK,גולף R32 ,מיני קופר S,פורשה בוקסטר וה-330המדוברת.

לא ציינת תקציב אז הצעתי מכונות נהיגה מהנות ממה שעלה לי בראש כרגע,תהנה.

פורסם

לZ4 יש תא מתטען די מפתיע. הוא לא ענק, אבל אם לא תיקח מזוודות גדולות אלא 2 טרולי תסתדר. אופציה שניה זה לקחת תיק רך ולא קשיח. אם זה ממש מטריד אותך, קפוץ לסוכנות BMW במסגר, ותסתכל בתא מטען שלה.

 

אם רוצים תא מטען גדול יותר בכל זאת, לך על BMW530D. תהיה מהנה יותר מS ו 7 לדעתי. וחזקה מאוד. לכל מי שהזכיר BMW 330, אין להשכיר כזו במחירים שפויים.

 

אני הייתי בוחר בZ4. שנה שעברה באותה תקופה בגרמניה נסעתי לא מעט עם גג פתוח. הSLK תהיה לוודאי הדור החדש, לא ראיתי שם רכבי השכרה בני שנתים שלוש. אם אתה מעדיף את הSLK, אתה יכול לנסות להתקשר ולשאול אותם.

 

גיא

פורסם
לZ4 יש תא מתטען די מפתיע. הוא לא ענק, אבל אם לא תיקח מזוודות גדולות אלא 2 טרולי תסתדר. אופציה שניה זה לקחת תיק רך ולא קשיח. אם זה ממש מטריד אותך, קפוץ לסוכנות BMW במסגר, ותסתכל בתא מטען שלה.

 

אם רוצים תא מטען גדול יותר בכל זאת, לך על BMW530D. תהיה מהנה יותר מS ו 7 לדעתי. וחזקה מאוד. לכל מי שהזכיר BMW 330, אין להשכיר כזו במחירים שפויים.

 

אני הייתי בוחר בZ4. שנה שעברה באותה תקופה בגרמניה נסעתי לא מעט עם גג פתוח. הSLK תהיה לוודאי הדור החדש, לא ראיתי שם רכבי השכרה בני שנתים שלוש. אם אתה מעדיף את הSLK, אתה יכול לנסות להתקשר ולשאול אותם.

 

גיא

הייתי במסגר היום.. ראיתי את הZ4 וגם את הSLK. לגבי הZ אכן יש לה תא מטען נחמד מאוד, לא גדול, אבל אפשר להכניס שם טרולי וזאת בזכות שהגג נכנס למקום משלו ולא תופס שטח נרחב מהבגאז'...

הslk בעלת תא מטען נחמד, אך כשפותחים את הגג הוא תופס חצי מהבגאז' ואני בספק אם נצליח להכניס שם את המזוודות.. הוא כלכך קטן שגם לגבי תיקים אני לא בטוח.

Lexus CT200H

פורסם

slk מניסיון - באגאז' שמתאים למזוודה בינונית אחת .

 

אם יש לך אפשרות לך על ה BMW 330 הכי מהנה ושימושית .

 

בספטמבר לא יהיה חורף אבל 10 ימי גשם זאת תחזית ריאלית .

דרך אגב , אתה לא נוחת בפרנקפורט ? אתה לוקח אוטו מהשכרה כדי להגיע לפרנקפורט ?

פורסם
slk מניסיון - באגאז' שמתאים למזוודה בינונית אחת .

 

אם יש לך אפשרות לך על ה BMW 330 הכי מהנה ושימושית .

 

בספטמבר לא יהיה חורף אבל 10 ימי גשם זאת תחזית ריאלית .

דרך אגב , אתה לא נוחת בפרנקפורט ? אתה לוקח אוטו מהשכרה כדי להגיע לפרנקפורט ?

נוחת בפרנקפורט

Lexus CT200H

פורסם

אם אתה נוחת בפרנקפורט , אז אתה לא משכיר רכב בשביל לסוע ממקום למקום, אלא לנסיעת הנאה אני מניח , אז אולי כדאי לך לברר על השכרת פרארי/פורשה ליום אחד או יומיים שזה נראה לי קצת יותר כיף ( גם יותר יקר ) .

פורסם
אם אתה נוחת בפרנקפורט , אז אתה לא משכיר רכב בשביל לסוע ממקום למקום, אלא לנסיעת הנאה אני מניח , אז אולי כדאי לך לברר על השכרת פרארי/פורשה ליום אחד או יומיים שזה נראה לי קצת יותר כיף ( גם יותר יקר ) .
לא בדיוק, בתערוכה אני מבלה יום אחד (יום שישי) ושבת ראשון אנו נוסעים לטייל לשטוטגרד ולכפרים מעניינים בסביבה ולכן נצטרך את הרכב. לא נשכור פרארי או כל מכונית אקזוטית אחרת לא רק בגלל המחיר אלא בגלל הדלק, הביטוחים ואת האמת.. זה לא מלהיב אותי כלכך. אנו צריכים את הרכב בתערוכה מכוון שהכרטיסים שהוזמנו מהמשרד של אבא שלי הם כרטיסי VIP הכוללים גישה עם הרכב לכל מקום (בין השאר).

בכל מקרה, כנראה שנלך על הZ4 נראית לי האופציה הכי נורמלית בהתחשב במחיר, אבזור וביצועים וכמובן בגאז'..

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...