Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע להתנעה כבלים-ולמה לא מניע!


onimrod
שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוטו של חבר.

 

היה נוסע כל יום נסיעה קצרה מניע בבוקר, נסיעה של 6 דקות ואז חוזר בסביבות 17.30 בערב מניע ושוב 6 דקות נסיעה.

 

יותר מיממה האוטו עמד בא להניע ולא הניע, בדחיפה הניע , נסע נסיעה של 7 דקות ואז כיבה את האוטו וניסה להניע שוב האוטו הניע!

לאחר מספר שעות שוב לא הניע, צפצפה וכ"ו חלשים , הניע בדחיפה!

היום יצאתי עם כבלים חיברתי הכל והנענו מכה ראשונה, חיכינו מספר דקות, כיבינו ושוב הניע עם הכבלים כמובן.

ניתקנו הכבלים והאוטו לא הניע.*ניסינו מייד לאחר ניתוק הכבלים אך לא הניע.

חשוב לציין עם הכבלים אורות דולקים ,והכל עובד , ללא כבלים הכל מת.

השאלה היא איך ייתכן שעל המצבר מופיע 02/03-05 והאוטו לא מניע??

איך ייתכן שמצבר בן 4 חודשים יהיה עם המון קורוזיה על הקטבים?

לפי דעתכם הבעיה היא במצבר או שמא אלטנטור לא מטעין, מה גם הוא נוסע נסיעות קצרצרות?

 

אנא עיזרו.

תודה א..

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שתארת לא מנחשים.

צריך לגשת למוסך/חשמלאי ולבצע בדיקה של המצבר עצמו ושל טעינת האלטרנטור.

אם המצבר פגום יש להחליפו במסגרת האחריות.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערב הלכתי איתו והנענו עם כבלים.

נסענו כ- 5 דקות ולאחר מכן האוטו נשאר עם מנוע עובד כ- 20 דקות נוספות.

ז"א סה"כ מנוע עובד 25 דקות.

 

לאחר מכן כיבינו את האוטו, והאוטו הניע!

ניזינו מספר פעמים להניע והכל עבר בשלום.

 

יכול ליהיות שהאלטרנטור לא עובד תקין.

אני מקווה שבבוקר האוטו יניע רגיל. :-)

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר עייף ואני אסביר לך, האלטרנטור מטעין אבל המצבר לא יכול להיטען כי הוא עייף גמור דפוק, ברגע שהאוטו עבד הרבה זמן אז המצבר קצת נטען אולם אחרי כמה שעות שוב האוטו לא יניע כי המבר עייף ומתפרק ולא נטען. כל ההשערות האלה כמובן יש לבדוק אצל חשמלאי, אתה גם יכול לבדוק מתח שהאוטו מונע ולא מונע וככה תדע אם אלטרנטור דפוק או המצבר, וגם אולי יש מצב שיש זליגה אבל הכל צריך לבדוק אין להסתמך על במסך והמקלדת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שקורה שלא שמים גריז

 

אני לא יודע מה איתך, אבל המצבר שלי מחזיק כבר מעבר ל חצי שנה אחרי תום האחריות ( כבר שנה וחצי הוא מותקן - ובד"כ מצבר טוב מחזיק שנתיים ).ואין שום קשר לגריז.

בתור אחד ששירת בחיל הים על סטי"ל, אני יכול להגיד לך שלא משנה מה אתה עושה, קורוזיה מגיעה גם על אלומיניום!! כן כן , תאימינו או לא זה קורה!.

אז במקרה שמישהו גר ליד הים, צפה לזה.

מה שנכון, שבמסגרת אחזקה שוטפת אפשר לנקות את הקוטבים עם מברשת פלדה ולשים קצת גריז לבן .

אבל קורוזיה תהיה בכל מקרה לפני שהמצבר נגמר כי הוא מחמצן את עצמו .

לגבי השאלה הראשונה .

צריך גם לבדוק חוסר של מים מזוקקים אם לא זה גם יכול להיות שרמת החומציות במצבר נמוכה, חשמלאי רכב בודק לך את זה בשניות , או מצבר פגום ובתקופה הזאתי ישנה עוד אחריות.

תחליף פשוט לחדש.

יש מצב גם לאלטרנטור דפוק.

יום טוב!.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

בוא נסכם:

מצבר של ארבעה חודשים. עם כבלים - מניע. בלי כבלים - לא מניע.

אחרי שהרכב עבד 25 דקות בלי כבלים - הניע מספר פעמים (מוריד את סברת האלטרנטור תקול).

 

עצתי היא ללכת מהקל אל הכבד, בתור התחלה נקה עם נייר זכוכית טוב טוב את קטבי המצבר,

ואת החלק הפנימי של נעלי הכבל, עד שיבריקו וחבר אותם שוב בחזרה.

 

כשחיברת כבלים מרכב אחר, למעשה עקפת את החיבור של קטבי המצבר שלך עם הנעלי כבל שלו.

כך שאם הייתה קורוזיה בנעלי כבל שבגללה לא עבר זרם מקוטבי המצבר, ע"י חיבור הכבלים עקפת אותה.

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף אחרי שהמצבר התרוקן הוא "מתעייף" וקשה לו יותר להיטען.תנקה טוב את הקורוזיה,שים גריז,תניע וצא לנסיעה ארוכה(תגיד לחבר,אין לי כח להקליד לגוף שלישי...)צא מהעיר,תנקה את הראש,תאכל ארטיק ותחזור.המצבר ייטען כמו חדש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

בוא נסכם:

מצבר של ארבעה חודשים. עם כבלים - מניע. בלי כבלים - לא מניע.

אחרי שהרכב עבד 25 דקות בלי כבלים - הניע מספר פעמים (מוריד את סברת האלטרנטור תקול).

 

עצתי היא ללכת מהקל אל הכבד, בתור התחלה נקה עם נייר זכוכית טוב טוב את קטבי המצבר,

ואת החלק הפנימי של נעלי הכבל, עד שיבריקו וחבר אותם שוב בחזרה.

 

כשחיברת כבלים מרכב אחר, למעשה עקפת את החיבור של קטבי המצבר שלך עם הנעלי כבל שלו.

כך שאם הייתה קורוזיה בנעלי כבל שבגללה לא עבר זרם מקוטבי המצבר, ע"י חיבור הכבלים עקפת אותה.

היום בבוקר לאחר שהאוטו נח משעה 21.20 בלילה עד 6.45 בבוקר האוטו הניע כמו נמר:roll:

ובאמת אני ימליץ שינקה את הקורוזיה ויעבור עם נייר זכוכית.

תודה א.

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...