Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי מורכב חלון גג חשמלי מקורי , לאחרונה תושבות הפלסטיק שבתוך התושבת נשברו וחלון לא היה נפתח רק עולה למעלה , ובנסיעה היה קופץ ונכנס מים לתוך הרכב .

בגלל כל התקלות החלטתי שצריך לשפץ או להחליף את החלון , בהתחלה פניתי למתקין במושב גנות שלא ממש עזר לי , לדבריו הוא יפרק לי את החלון ואני אחפש חלקים , במוסכים של מיצובישי בארץ לא ממש שמחו לעזור לי , במוסך אוטו דיזל אשקלון הציעו לי לאטום את החלון עם סיליקון !! .

למזלי מצאתי את החלק בחברת המאגר בראשל"צ במחיר של 1053 ש"ח כולל.

HPIM0278.jpg

HPIM0286.jpg

HPIM0287.jpg

HPIM0288.jpg

HPIM0289.jpg

HPIM0290.jpg

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

טוב עכשיו אפשר לענות .

 

אבא שלי שטף את הריפוד עם אבקת כביסה רגילה , יצא הרבה גיפה ועכשיו הגג נראה נקי כמו חדש .

ולגבי הריפודים יש לי גם תיעוד מצולם של ההחלפה כולל הוצאת וניקוי השטיח מריצפת הרכב .

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה, לא הבנתי למה היה צריך להחליף את כל הסאן רוף בשביל זה?

האוטו נראה ממש מושקע ושמור, שמוןר עליו ככה.

ודרך אגב לא ידעתי שיש לאנסר עם סאן רוף מקורי בארץ, זה יבוא אישי?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

יפה מאד עבודה מושקעת וברמה גבוהה

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

לא הצלחתי להשיג חלפים בארץ ועלות התיקון במושב גנות יקרה מאד כ-4500 ש"ח .

למזלי מצאתי את החלק בפירוק .

לגבי לנסר עם סאן רוף מקורי , יבאו לארץ ב - 93 רכבים בודדים .

גם במוסכי היבואן התווכחו איתי שהחלון לא מקורי עד שבדקו במחשב את מס' הרכב.

 

 

כל הכבוד על ההשקעה, לא הבנתי למה היה צריך להחליף את כל הסאן רוף בשביל זה?

האוטו נראה ממש מושקע ושמור, שמוןר עליו ככה.

ודרך אגב לא ידעתי שיש לאנסר עם סאן רוף מקורי בארץ, זה יבוא אישי?

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

את החלודה ראיתי ולבינתיים ביצעתי תיקון צבע.

אני מתכנן בעוד חודשיים לעשות פחחות וצבע כללי ובאותה הזדמנות לשנות את הצבע ללבן פנינה .

את הפחחות אני עושה בבית ואת הרכב אני לוקח למוסך ערום ( ללא כיסאות,שטיח רצפה וסאן רוף ).

מצורף תמונה של הרכב שלי.

לא יודע אם שמת לב, אבל התחילה לך חלודה באזור הסאן רוף.

חבל שלא טיפלת בזה באותה הזדמנות, כי זה מקום מאוד רגיש.

HPIM0179.jpg

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

×
×
  • תוכן חדש...