Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , יש לי סאב של נקאמיצ'י 10 אינץ' ואתמול משום מה הוא

הפסיק לפעול .

בדקתי את כול החיבורים של הסאב ושל המגבר והכול תקין והמגבר דולק עם נורה רגילה ירוקה

שמראה שהמצב בסדר,

שמתי לב שכאשר אני לוחץ על הרמקול עצמו הוא מתחיל לעבוד וכאשר אני עוזב הוא שוב

לא פועל .

יש לכם רעיונות לבעיה שלי , והאם אני צריך להחליף סאב או שאפשר לתקן אותו ומה המחיר

של התיקון בערך ?? .

תודה לכולם ברק .

פורסם

מה הכוונה כאשר אתה "לוחץ" עליו הוא עובד..?

על מה בדיוק ספציפית אתה לוחץ? הטרמינל הממברנה העריסה מה בדיוק ?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תעשה בדיקה חזותית ,אולי תראה איזה פגם בחוטים שמגיעים אל הרמקול,

 

אם לא, יש חנות בחולון שנקראת "דואק" ,תיקנתי אצלו רמקול ביתי של celestion.

אני חושב שהוא יעזור לך.

תיקח הצעת מחיר לתיקון,ותברר כמה עולה חדש במקביל.

ZZR

פורסם

לפי מה שאתה מתאר הרמקול לא שרוף , דבר ראשון.

 

הרמקול בנוי מחלק קבוע, (הברזל - בסקט) והחלקים הזזים, שהם הממברנה והספיידר והסליל.

ומה שמחבר בין הבסקט לחלק הזז הוא זוג חוטים (ברמקול עם חיבור אחד ) או 4 חוטים (עם רמקול של 2 סלילים)

ולחוט הזה יש נטיה להתנתק, אחרי שימוש, וכאשר אתה דוחף את הממברנה אחורה הוא מתחבר ואז הוא זז, ושוב מתנתק.

 

אתה צריך ללכת למעבדה (דוגמא: אני מכיר וממליץ מנסיון) רפי האוזמן ברמת גן, שיתרן את החוט הזה.

זה מחיר אני מעמין עד 150 -200 שקל. ולא יותר.

 

ועכשיו אפשר לתקל את זה לבד עם מלחם, אבל אתה גם יכול לגרום לנזר שהתיקון אחרי זה יהיה יקר ומסובך יותר.

תיקון : לפרק את הסאב מהתיבה. לחבר לו רב מודד במצב בדיקת סגירת מעגל.

לגעת בעדינות בחוט שמחבר את קונטקטור למרכז, ולאות עם יש שינוי ברב מודד,

ולמצוא את הנקודה שבה הרב מודד תמיד מגיד שיש חיבור גם כשהממברנה זזה הרבה . קדימה ואחורה, ואז להלחים.

 

אני אישית מנסיון עם הבעיה, לתת למומחה לתקן, במיוחד עם סאב איכותי ויקר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
לפי מה שאתה מתאר הרמקול לא שרוף , דבר ראשון.

 

הרמקול בנוי מחלק קבוע, (הברזל - בסקט) והחלקים הזזים, שהם הממברנה והספיידר והסליל.

ומה שמחבר בין הבסקט לחלק הזז הוא זוג חוטים (ברמקול עם חיבור אחד ) או 4 חוטים (עם רמקול של 2 סלילים)

ולחוט הזה יש נטיה להתנתק, אחרי שימוש, וכאשר אתה דוחף את הממברנה אחורה הוא מתחבר ואז הוא זז, ושוב מתנתק.

 

אתה צריך ללכת למעבדה (דוגמא: אני מכיר וממליץ מנסיון) רפי האוזמן ברמת גן, שיתרן את החוט הזה.

זה מחיר אני מעמין עד 150 -200 שקל. ולא יותר.

 

ועכשיו אפשר לתקל את זה לבד עם מלחם, אבל אתה גם יכול לגרום לנזר שהתיקון אחרי זה יהיה יקר ומסובך יותר.

תיקון : לפרק את הסאב מהתיבה. לחבר לו רב מודד במצב בדיקת סגירת מעגל.

לגעת בעדינות בחוט שמחבר את קונטקטור למרכז, ולאות עם יש שינוי ברב מודד,

ולמצוא את הנקודה שבה הרב מודד תמיד מגיד שיש חיבור גם כשהממברנה זזה הרבה . קדימה ואחורה, ואז להלחים.

 

אני אישית מנסיון עם הבעיה, לתת למומחה לתקן, במיוחד עם סאב איכותי ויקר.

רפי האוזמן גם מתקן רמקולים וגם מוכר רמקולים ברר איתו במקביל כמה עולה אותו רמקול חדש

הוא מתעסק עם תאורה והגברה לאירועים וגם תיקונים ובנוסף הוא מוכר ומתקן רמקולים

(לא פרסומת חס וחלילה)

Suzuki Jimny

פורסם

נו , ביררת.מה התקלה???

 

מעניין אותי. סתם בשביל לראות עם אני וצודק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...