Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק VTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

האם מישהו יודע מה זה הדגם הזה ?

 

מה הספק המנוע ?

 

האם יש כאלו בארץ ?

 

תודה לכל העונים.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שמעתי פעם שזה הדגם הספורטיוי של הסיוויק האצבק הישנות.

 

מדובר בהצ'באק עם מנוע 1.6 בעל הספק של 160 כ"ס

 

ולי אישית לא יצא ליראות כזאתי רק שמעתי סיפורים...:?

פורסם

VTI לא קשורה לצורת המרכב , יש גם ב3 דלתות וגם ב2 דלתות ( קופה )

 

VTI זו הגירסא החמה של ההונדה סיוויק מדור מנועי הB של 92-95

מנוע 1.6 תזמון שסטומים משתנה עם קאמשפטים לוהטים שהוציא 160 כ"ס בתור חדש , ביצועים מדהימים ממנוע כזה קטן ו0 ל100 מצוין ( מה שבא לרוב על חשבון נתון מומנט )

 

אני ראיתי ( ולא שמועות או השתלות ) 3 כאלו על כבישי ישראל , 2 מכוניות שלוש דלתות וגירסאת קופה אחת

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
VTI לא קשורה לצורת המרכב , יש גם ב3 דלתות וגם ב2 דלתות ( קופה )

 

VTI זו הגירסא החמה של ההונדה סיוויק מדור מנועי הB של 92-95

מנוע 1.6 תזמון שסטומים משתנה עם קאמשפטים לוהטים שהוציא 160 כ"ס בתור חדש , ביצועים מדהימים ממנוע כזה קטן ו0 ל100 מצוין ( מה שבא לרוב על חשבון נתון מומנט )

 

אני ראיתי ( ולא שמועות או השתלות ) 3 כאלו על כבישי ישראל , 2 מכוניות שלוש דלתות וגירסאת קופה אחת

 

ליביו

אתה מדבר על מקורית או אחת שהשתילו לה מנוע VTI ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

זאת הגירסה החזקה של ההונדות כמו שאמר ליביו לפני

מה ש עושה אותה כ'כ חזקה הוא המנוע בעל גל הזיזים הכפול וה"חם" שמוציא המון כוח יחסית ל1600 ויש עוד כל מיני דברים קטנים ששונים מההונדות המוכרות.

כמו מנתקי הצתה בסל'ד גבוהה יותר גנטים במידה גדולה יותר(15) ועוד..

 

מקווה שעזרתי

רועי:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
אתה מדבר על מקורית או אחת שהשתילו לה מנוע VTI ?

אם ליביו מתכוון לאחת שאני חושב שהוא מתכוון אליה, אז הוא מדבר על מקורית, ייבוא אישי. של שגריר לשעבר (אם אני לא טועה, שגריר מצרים).

Back to the original - NC again.

פורסם

פגשתי בחור עם סיויק קופה ירוקה, שטוען כי באוטו שלו ישנו מנוע VTI מוגדש. הרכב היה במקור 1600 רגיל עם גיר אוטומט. הוא החליף ל- VTI , החליף גיר הוסיף טורבו וטוען שיש לו כיום מעל ל- 200 כ"ס. האם זה הגיוני ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
פגשתי בחור עם סיויק קופה ירוקה, שטוען כי באוטו שלו ישנו מנוע VTI מוגדש. הרכב היה במקור 1600 רגיל עם גיר אוטומט. הוא החליף ל- VTI , החליף גיר הוסיף טורבו וטוען שיש לו כיום מעל ל- 200 כ"ס. האם זה הגיוני ?

אם הוא שם טורבו ל VTI יש לו ה-ר-ב-ה יותר מ 200 כ"ס. סיוויק ESI רגילה שבאה סטנדרט עם 125 כ"ס מגיעה אחרי טורבו ל יותר מ 200.

Back to the original - NC again.

פורסם
שלום רב לכולם.

 

האם מישהו יודע מה זה הדגם הזה ?

 

מה הספק המנוע ?

 

האם יש כאלו בארץ ?

 

תודה לכל העונים.

 

______________________________________________________

 

זה מה שקורה, מפני שלא שמים בדביק את הת'רד:

 

היסטוריה ספורטיביות בישראל מאת:אילן פייביש

 

קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

רנזי

 

באם הת'רד:

היסטוריה ספורטיביות בישראל מאת:אילן פייביש

קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

היה בדביק,לא היית פותח ת'תרד שלך

היית ניגש לדביק ומשכיל,היית מגלה התייחסות לסיוויק VTI

וכן אתה וכל חברי הפורום ,משכילים על שלל ספורטיביות מהעבר ומההווה .

 

ובכלל זה חוסך ה-מ-ו-ן ת'רדים.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אילן מה חשבל שהפסקת לעדכן משנת 2001...

 

מה עם ההמשך? אתה לא עובד על זה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
פגשתי בחור עם סיויק קופה ירוקה, שטוען כי באוטו שלו ישנו מנוע VTI מוגדש. הרכב היה במקור 1600 רגיל עם גיר אוטומט. הוא החליף ל- VTI , החליף גיר הוסיף טורבו וטוען שיש לו כיום מעל ל- 200 כ"ס. האם זה הגיוני ?
אני פגשתי בחור שטוען שיש לו חייזר בתחת שעוזר לו לעוף בלילות מעל הכותל ולדבר עם המשיח.

אותי שחררו הביתה עוד באותו יום, אבל הוא הועבר לבידוד.

לא יודע אם הסיפור שלו נכון או לא, עד שהוא לא יוריד מכנסיים ויתכופף אין דרך לדעת.

אותו דבר לגבי סיוויקים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...