Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רציתי לדעת כמה שאלות אם מישהו יכול לעזור לי כאן כי אני יודע שכול הפורום הזה אחלה פורום ואנשים תותחים יש כאן

אני מביא תפיונר 305 c 800 ואטט ורציתי לדעת איזה תיבה אני צריך בשבילו כאילו אני מביא אותו בלי תיבה

עכשיו יש לי תיבה פנויה בבית ריקה היא יחסית בגודל סבבה אבל מה שלא טוב בה זה שיש בפנים צמר כזה דבוק לפלטות כאילו צמר סלעים לא יודע מה זה ואין לה פורט היא כזאות אטומה יש לה רק חור ממש קטן רציתי לדעת אם זה יהיה טוב חבל שאין לי תמונות שלה הייתי מעלה רציתי לדעת מה הסיכנוים שאני לוקח בתיבה הזאות אם הוא יכול להישרף משהו ביגלל הצמר בפנים אוו יכול ליקרות לו נזק ליפני שאני מחבר תדריכו אותי תודה לכול מי שקרא את ההודעה ועזר לי באמת תודה אתם אחלה פורום ואגב יש לי מגבר של 800 ואט אתם אומרים שזה יעזור לסאב הזה הוא ירים אותו?

תודה אנשים(:

פורסם

גולף תעשה חיפוש בפורום בעצמך.

התיבה הזאתי קטנה משמעותית ממה שנחוץ לסאב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אלו המידות :

גובה : 38 ס"מ .

עומק : 27 ס"מ .

רוחב : 40 ס"מ

 

בשביל לקבל 42.5 ליטרים

 

המידות שמצויינות שם הם דומות ...

רק פה יותר עומק ופחות גובהה זה מתקזז.

פורסם

אני לא ראיתי שום מידות פנימיות, אתה שכחת להוריד את הדפנות.

 

לא לדבר על העובדה שלפי התמונה לפחות, לא מדובר בריבוע, ולכן ניתן להשיג שהדופן האחורית אכן נוטה להיות משולש.

מה שהופך את נתון העומק, לנקודה הכי קיצונית במשולש, ולא להיפך.

 

ומכאן שהתיבה אינה קולעת משמעותית ל42.5 ליטר.

תעשה את החישוב בעצמך ותגיד לי לכמה ליטר הגעת. כי זה לא זה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אולי תפסיקו להאמין לאתרי אינטרנט?

 

תיבה "מקצועית",מגבר "hi-end" ,אחוזי עיוות אפסיים!,

הדבר היחידי שמקצועי הוא שמנהל האתר סופר את הכסף .

טוב ש-mikmik שם לב לעובדה שהתיבה לא נכונה .כי גם אני התפתיתי לחשוב שזה מתאים לפיוניר 800 ואט(כי רוב האתר תומך בפיוניר)

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...