Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני לפני קבלת רכב ואני מתלבט מה לבחור

חשוב לי בעיקר נוחות, טכנולוגי ושיראה טוב בשביל התחושה הטובה :)

כמובן שלא אכפת לי סחירות, דלק וכו׳

 

כרגע אין לנו ילדים אבל מאמין שבתקופה הקרובה כבר החסידה תתחיל להסתובב סביב הבית

ויש כלב ענק שמרבה לטייל איתנו

 

רנו סימביוז טכנו (שווי שימוש 3388)

גאקו 5 פרימיום (שווי שימוש 3282)

קיה נירו LX (שוווי שימוש 3857)

BYD seal5 DM-I קומפורט (שווי שימוש 3340)

רנו ארקנה אבולושן (שווי שימוש 3915)

 

עוד לא עשיתי נסיעות מבחן כי אני רוצה לפחות למקד את עצמי קצת לפני

הנטיה שלי היא בין הרנו סימביוז לגאקו

(קיה קצת משעממת אותי ויקרה אבל לא פוסל, הסיל 5 סדאן וכבר יש לנו סדאן בבית אז רציתי ששלי יהיה גיפון, ארקנה יקרה ומיושנת) 

 

אני מניח שעל הרנו לא יהיו הרבה חוות דעת כי היא חדשה אבל על הגאקו שמעתי תגובות מעורבות מבחינת איכות הנסיעה ותאוצות הביניים השאלה עד כמה זה משמעותי?

פורסם

אם כולנו היינו חושבים ומרגישים אותו דבר - היינו כולנו נוסעים באותו דגם (לא ממש)

 

אני הייתי מנסה לבצע נסיעת מבחן בשתי המועמדות, ואז מחליט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה דברים:

 

קודם-כל, לא הייתי פוסל אף דגם, ואם אפשר נסיעת-מבחן בכולן. יש מצב ש"על הנייר" הרכב לא יתאים, אבל בפועל הוא יתלבש לך כמו כפפה ליד.

 

מבין הרכבים, רנו נחשב יותר נוח (רנו סימביוז - רק משווק בארץ, וכבר מגיע לליסינג :) ).

הרנו ארקנה מעט יותר גדול , יש  מצב שהאבזור שבו יהיה משופר.

 

לא הייתי פוסל את הקיה נירו - יש לו ממשק נוח וטכנולוגי, וגם נחשב לרכב סביר.

 

לגבי הסינים - הם יותר טכנולוגיים - שליטה יותר מפורטת דרך המסכים, ובד"כ מקבלים יותר אבזור.

אני מניח שאתה לא הולך על הסינים החשמליים.

אבל הג'אקו 5 ההיברידי אכזב במבחנים מבחינת נוחות, וכך גם ה- byd seal5 dmi .

בנוסף ה- byd seal5 זה בכלל רכב מסוג plug in hybrid , כלומר צריך עמדת טעינה והתחברות לחשמל.  

 

מעריך שהרנו סימביוז הכי יתאים בגלל שזה רכב פנאי מרווח יחסית, ויש מקום לכלב, אבל כאמור - נסיעת מבחן מומלצת מאד .

אם יש אפשרות, תביא את הכלב למבחן שתראה איך הוא נכנס ויוצא, או לפחות תיקח מידות של הכלב , כדי לנסות להעריך איך הוא יסתדר ברכב.

 

ולגבי מראה - זה עניין סובייקטיבי. אתה תחליט לבד אם הרכב נראה לך טוב או לא.

 

בהצלחה

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני הייתי בוחר בנירו, יש לה בקרת אקלים מפוצלת (חשוב מאוד לשלום בית) לעומת צמד הרנו שמצויידות בבקרת אקלים חד אזורית...

את הסיניות הייתי פוסל בגלל היעדר גלגל חלופי ובגלל שליטה על כל המערכות דרך המסך.

הסימביוז מהווה פשרה בין שימושיות, גלגל חלופי וכנולוגיה (מסך גדול ומצלמות 360).

אל תוותר על נסיעת מבחן.

פורסם

תבדוק מה באמת השווי שימוש של המכוניות הרשומות. ממה שני מחשב לפחות בסיל 5 שווי השימוש צריך להיות נמוך יותר ממה שרשמת.

בכל מקרה מתוך הרשימה הייתי כנראה בוחר ברנו סימביוז, עם כוכבית שטרם נהגתי בה.

הרנו ארקנה יקרה מדי בשווי שימוש ואני לא מוצא הצדקה.

הסיל 5 מצוינת אבל אתה לא רוצה עוד סדאן.

הנירו גם מצוינת אבל יקרה, והיא לא לכאן ולא לכאן. 

נשארנו עם הג'אקו 5 והרנו סימביוז.

לעיצוב של הג'אקו צריך להתחבר. או שאתה אוהב או שלא.

הסימביוז נראית כמו רכב מושלם לצרכים שלך. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...