Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב המצב ובגדול, גם תנאי מזג אוויר שלא תמיד מאפשרים יציאה להליכות מחוץ לבית. אשמח לקבל המלצה להליכון, בעבור הורי המבוגרים. התקציב, כאמור, עד 2,500 ש"ח. הדרישות, שיהיה איכותי, מתקפל וחשוב שיהיו לו ידיות.

 

אשמח לעזרה מבעלי נסיון.

פורסם

צריך לגשת לחנות ייעודית ולמדוד את המכשירים עם הגוף. למשל - רוחב המסילה והמרווח בין הידיות, כי חלק מהמכשירים הזולים צרים מידי.

 

אני משתמש במכשיר York Record Pro שנרכש לפני קצת למעלה מ-5 שנים ועובד בעומס גבוה יחסית למכשירים ביתיים (בממוצע כשעתיים ביום). הושבת פעם אחת בגלל מנוע שהתקלקל והוחלף באחריות, ובאותה הזדמנות הוחלפה גם רצועת ההליכה. הבעיה היא שעלותו כפולה מתקציבכם - אבל נראה לי שהתקציב שלכם לא מספק.

 

חייב לציין לטובה את השירות של היבואן ״אביר ספורט״.

 

לדעתי חשוב לרכוש מכשיר חזק ועמיד באורך ורוחב מתאימים ומנוע מספיק חזק. כמוכן לשים לב שחלק גדול מהמכשירים הביתיים ממותגים במותגי מדבקה. אין שימוש למיליון תוכניות.

 

חשוב להציב את המכשיר בחדר מתאים עם מזגן חזק מאוד (ואני מפעיל, בנוסף, גם מאוורר רצפתי די גדול) וכן עם מסך לצפיה במדיה בזמן האימון.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מבוגרים זה יחסי...

 

בהרבה מכשירים מהזולים יותר, אין שיפוע חשמלי. לדעתי לאנשים "מבוגרים" יהיה עדיף להגדיל את הקושי על ידי הגדלת שיפוע מאשר מעבר לריצה.

לכן לא לוותר על שיפוע חשמלי.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

השליטה החשמלית חשובה גם כדי להתאים את דרגת הקושי תוך כדי אימון.

 

אגב, האם ההורים עוסקים בפעילות גופנית באופן סדיר? האם הם רגילים ללכת על מכשיר הליכה? יש אנשים שמתקשים להסתגל להליכה על המכשיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

 

לפני 13 שעות, sperial כתב:

אגב, האם ההורים עוסקים בפעילות גופנית באופן סדיר? האם הם רגילים ללכת על מכשיר הליכה? יש אנשים שמתקשים להסתגל להליכה על המכשיר.

יוצאים מידי פעם להליכות בחוץ. לא משהו מעבר. אבא שלי התאמן בעבר בחדר כושר והתחיל אימונים על הליכון. עכשיו עם ההתרעות, מניח, שהפעילות הגופנית עלתה מעט ומחפה על האי הליכות בחוץ. ועכשיו ברצינות, אמליץ להם דבר ראשון, לגשת לחנות מתמחה.

יש המלצות לחנויות כאלה באיזור חיפה?

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

מנצל"ש:

מישהו מכיר  מקרוב את המסילות של walkingpad?

העיצוב שלהן ממש מדליק. שוקל לשדרג את ה-york הקשיש שלי לאחד הדגמים שלהם.

החשש היחיד- לא ברור לי איך הם מוציאים 16 קמ"ש ומשקל מתאמן של 136 ק"ג ממנוע של 2.5 כ"ס.

אולי בגלל זה רונלייט נותנים רק שנה אחריות? 😁 היורק שלי 7 כ"ס בשיא, ובקושי סוחב אותי...

 

זה למשל, דגם שקופץ לי בפרסומות כל הזמן. ממש לא יקר, ותופס רבע מהמקום של היורק.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 25 דקות, natco כתב:

מנצל"ש:

מישהו מכיר  מקרוב את המסילות של walkingpad?

העיצוב שלהן ממש מדליק. שוקל לשדרג את ה-york הקשיש שלי לאחד הדגמים שלהם.

החשש היחיד- לא ברור לי איך הם מוציאים 16 קמ"ש ומשקל מתאמן של 136 ק"ג ממנוע של 2.5 כ"ס.

אולי בגלל זה רונלייט נותנים רק שנה אחריות? 😁 היורק שלי 7 כ"ס בשיא, ובקושי סוחב אותי...

 

זה למשל, דגם שקופץ לי בפרסומות כל הזמן. ממש לא יקר, ותופס רבע מהמקום של היורק.

 

יש הבדלים בין מנוע DC או AC עם פחמים (שזה 99.999% מה שיש אצלך) לבין מנוע ללא פחמים (מודרני) מבחינת מומנט. מה גם ש 7 כ"ס זה PEAK POWER...

 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב, האמת היא, שניחשתי שזה משהו כזה. רציתי רק להיות בטוח.

תודה.

מניח שזה כמו ששואבי האבק הנטענים דוגמת דייסון ודומיו נותנים עוצמת שאיבה גדולה פי כמה מהשואבים הישנים שהיית גורר אחריך בכל הבית, עם המנוע הגדול והרועש.

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 44 דקות, samg כתב:

יש המלצות לחנויות כאלה באיזור חיפה?

אני קניתי אצל גיל ספורט ליד אושר עד.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גיל ספורט. המתלה כביסה שלי גם כן משם.

תצוגה (חשוב) שניתן לבדוק ולראות את השטח רצפה, המידות, לבדוק אם הצעדים והשטח מסלול מותאמים טוב זה לזה. 

 

אני ארוך... הייתי צריך משהו קצת יותר ארוך מהרגיל. שמח שבדקתי את זה בחנות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

@natco הסתכלת באתר שלהם? בעיני הוא מוזר - יש מייל וטלפון toll free אבל לא כתובת. משהו לא מסתדר לי ומחשיד לגנריקה (אם כי עם מבחר די מרשים של מכשירים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מניח שהם לא איזו חברה ותיקה שמכרה הליכונים לממשלת בן גוריון.😁

לפי מה שכתוב באתר, הם זכו בכמה פרסי עיצוב די נחשבים (רד דוט וכו') , אז אני מניח שהם גם לא סתם איזו חברת דרופשיפינג. 

אני גם לא מצפה ממוצר שעולה 1500-3000 ש' שישרוד עשור. לא אכפת לי לסכן  את הסכום הזה בשביל הגחמה הזו של הקיפול הקומפקטי.

 

בכל מקרה- התחלתי לצפות קצת ביוטיוב, ושם מככבת (לטוב ולרע) חברה בשם urevo.

 

עוד למדתי, שwalking pad זה בעצם שם כללי לשנמוך של מסלול ריצה, כשאלה ללא מעקה בטיחות או ידיות מוגבלים למהירות של 6 קמ"ש (שזו בדיוק המהירות שאני הולך בה).

 

נראה לי, שכדאי שנחזיר לפות"ש את השרשור שלו, ואני כבר אעדכן חווית משתמש אחרי שארכוש לי איזה קשקוש סיני כזה.

 

 

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
בתאריך 11.3.2026 בשעה 10:34, natco כתב:

מנצל"ש:

מישהו מכיר  מקרוב את המסילות של walkingpad?

העיצוב שלהן ממש מדליק. שוקל לשדרג את ה-york הקשיש שלי לאחד הדגמים שלהם.

תשאל את הקלידן של Rammstein 😆

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...