Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

1. באמת נתיב 1 הוא הקרוב למצלמה.

ביקשתי ממפנ״א שהדוח יבוטל. אם נתיב 1 היה הנתיב השמאלי אין לי ספק שהתגובה מהם הייתה ״נתיב 1 הוא הנתיב השמאלי״. מכיוון שזה לא המקרה - אני משוכנע שנתיב 1 במצלמה הוא אמנם הנתיב הימני. 

 

לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

2. פות"ש חלף על הלולאה באותו מקום שבו הוא נמצא בתמונה

לדעתי אף אחד לא יכול לדעת איפה עברתי ״באמת״ - המידע היחיד שזמין הוא הצילום.

פורסם

מקום ביצוע העבירה הוא קריטי. התשובה של המשטרה: ״היית על 2 הנתיבים״ נשמעת כבלתי סבירה ובלתי מתקבלת. אבל מסייג דבריי בהיעדר הידע הטכני הדרוש.

לדעתי, אין ספק שעו״ד ״מוציא״ אותך מזה. כמה זה יעלה? סיפור אחר...

 

אבל, אם לטענת המשטרה נמדדת על 2 נתיבים, תבקש את 2 המדידות. אם יש פער בין 2 המדידות - המשטרה תצטרך להסביר מה מקור הפער. ואם היא לא תצליח - אולי יסתבר שהמצלמות לא אמינות, אחרי הכל?...

אבל בכל מקרה, גם אם אין פער משמעותי - עדיין תוודא שהאישום נגדך יהיה במהירות היותר נמוכה שנמדדה. זה אולי יוכל ״לעזור״ לתובע לסגור איתך על אישום קל יותר.

פורסם
לפני 7 שעות, Keyser Söze כתב:

התשובה של המשטרה: ״היית על 2 הנתיבים״

השאלה היא מה נכתב בדיוק. וגם מה המידע הלא מזוקק שיש בידי המשטרה. 

 

משום שפותה"ש כתב בהתחלה שבמענה מהמהשטרה נכתב - "הרכב נסע על נתיב 1 וגם על נתיב 2 וזוהה על ידי נתיב 1." 

ובהמשך תיאר בעצמו -"ההסבר של המשטרה (על פי תגובת מפנ״א) היא שזוהיתי גם בנתיב 1 וגם בנתיב 2."

 

אז  השאלה היא האם היה זיהוי רק בנתיב #1 שלפיו הונפק דו"ח ואולי ניתן לתקוף אותו כי מרבית הרכב בנתיב #2 (ורק השוטר החליט לפי התמונה) או שהיה זיהוי של מערכת המצלמה בשני הנתיבים ופשוט הופק דו"ח לפי נתיב #1. 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...