Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצלמת מהירות כתומה בכביש 2 לכיוון צפון לפני זכרון יעקב צילמה אותי, לכאורה נוסע במהירות 143 קמ״ש (בתמונה המצורפת רשום  148 קמ״ש). אני נסעתי בנתיב השמאלי ואני במרכז התמונה. בצילום מופיע רכב שעקף אותי במהירות גבוהה מאוד מימין - נשארתי בנתיב השמאלי כי ראיתי אותו מזגזג מאחוריי ופחדתי להיכנס לו לנתיב ולעשות תאונה. אין לי צילום של האירוע. הטענה שלי יכולה להתקבל בבית משפט? לתובע יש גישה לצילומים / מידע מעבר למה שמופיע בדו״ח? בדו״ח לא רשום באיזה נתיב נמדדה המהירות, לפחות ממה שאני מבין. מצרף את התמונה שהמצלמה צילמה. 

pic.png

Screenshot 2026-01-23 at 0.47.08.png

פורסם

בתמונה מצויין נתיב 1 

 

היכן ממוקמת המצלמה ביחס לכביש .

 

אם עקף אותך מישהו מימין במהירות גבוהה משלך שאותו רואים בחלק העליון של התמונה כנראה שגם הוא קיבל דו"ח .

 

יכול לנסות לקבל את הדו"ח שלו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המצלמה מימין לכביש לכיוון צפון. 

מוזר שכתוב נתיב 1. נתיב 1 לא אמור להיות הקרוב למצלמה? 

פות"ש האם עברת נתיב סביב המצלמה? או שאתה לא זוכר על קיומה? 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בגלל שהמצלמה נמצאת בצד ימין, נתיב 1 הוא הנתיב הימני ביותר. לפי התמונה אתה בנתיב 2.

הייתי מבקש לבטל את הדוח בטענה שאתה לא נמצא על הנתיב שמתייחס לדוח.

אם לא יבטלו ( לדעתי יבוטל אבל אם לא) תבקש להשפט. אתה לא נמצא על נתיב העבירה.

  • מעניין 1
פורסם

היה לנו כאן בעבר ארוע דומה, לדמה לי שזה היה @Buki ושהדו״ח בוטל מיידית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אכן הצלמניה נמצאת מצד ימין דינו של הדו"ח להתבטל

 

פנה למפנ"א לביטולו ועדכן אותנו בתוצאות הבקשה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

היה לנו כאן בעבר ארוע דומה, לדמה לי שזה היה @Buki ושהדו״ח בוטל מיידית.

 

אכן היה מקרה זהה והדו"ח בוטל אחרי פניה דרך מערכת פניות נהגים. 

 

 

פורסם

פשוט בזיון שטעות כזו מתרחשת. זיהוי העבריין זה הדבר הכי בסיסי באכיפה. מעין כמה נהגים שילמו בלי לשים לב לטעות שכזו.

 

ובמאמר מוסגר, מענין אם התמונה הזו חתוכה או שהיא הפריים המלא, כי אז, נראה שעוד כמה קמ"שים והטייס היה מחוץ לפריים :-) (כן כן, ידוע לי שזה לא המקרה).

  • אהבתי 1
פורסם

תודה למגיבים! מה לכתוב למפנ״א? את כל הסיפור עם הרכב שעקף מימין? או לציין רק שכתוב כיוון 1? חשבתי לכתוב כך:

 

בצילום שמופיע בדו״ח רשום ״כיוון 1״ - כלומר עובר העבירה (לכאורה) נהג בנתיב הימני, היות והמצלמה מימין לכביש. בתמונה אני מצולם בנתיב השמאלי. אי לכך הדו״ח אינו מיועד אליי ואבקש לבטלו. הדו״ח אמור היה להישלח לרכב שבקצה התמונה, מלפניי. רכב זה עקף אותי מימין ואני נשארתי בנתיב השמאלי כי פחדתי שיתנגש בי.

 

 

פורסם
לפני כשעה, פאטון כתב:

תודה למגיבים! מה לכתוב למפנ״א? את כל הסיפור עם הרכב שעקף מימין? או לציין רק שכתוב כיוון 1? חשבתי לכתוב כך:

 

בצילום שמופיע בדו״ח רשום ״כיוון 1״ - כלומר עובר העבירה (לכאורה) נהג בנתיב הימני, היות והמצלמה מימין לכביש. בתמונה אני מצולם בנתיב השמאלי. אי לכך הדו״ח אינו מיועד אליי ואבקש לבטלו. הדו״ח אמור היה להישלח לרכב שבקצה התמונה, מלפניי. רכב זה עקף אותי מימין ואני נשארתי בנתיב השמאלי כי פחדתי שיתנגש בי.

 

 

לשלוח בקשה לביטול הדוח ובסיבת הפניה לרשום שהרכב מספר ×××-××-××× איננו נמצא בנתיב שבו העבירה בוצעה.

אם ידחו את הפניה יש להגיש בקשה להישפט.

 

פורסם

כתבתי למפנ״א - לא הסכימו לבטל את הדו״ח היות ו״הרכב נסע על נתיב 1 וגם על נתיב 2 וזוהה על ידי נתיב 1 .״ כנראה שהם מתכוונים שהגלגלים שלי קצת ״זלגו״ לנתיב הימני. אני חושב שכדאי לי לבקש להישפט. לכתוב בבקשה להישפט את אותו דבר? ״נסעתי בנתיב 2 ובדו״ח רשום נתיב 1״?

פורסם

בגלל זה שאלתי אם עברת נתיב, כי מהתמונה זה נראה שהיא צילמה אותך כשאתה במעבר נתיב. 

מה תכלס האמת? אתה זוכר? 

כי אם עברת נתיב הם יודעים את זה ואז השופט עלול להתעצבן עליך. 

אם לא עברת נתיב, אז בהחלט יש לך קייס. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

בגלל זה שאלתי אם עברת נתיב, כי מהתמונה זה נראה שהיא צילמה אותך כשאתה במעבר נתיב. 

אני זוכר שניסיתי לעבור נתיב אחרי שהרכב עקף אותי מימין ע״מ לחזור לנתיב הימני. הם יכולים לראות את זה? איך? אולי עברתי לנתיב השמאלי כשהמצלמה מדדה - את זה אני לא זוכר ממש ואני גם לא יודע באיזה מקום בכביש בדיוק יש את המכשיר שמודד את המהירות של הרכב. בכל מקרה - איך הם יכולים לראות את זה? היה לילה, והמצלמה שלהם לא מצלמת וידאו. במקסימום הם יכולים לראות שהייתה קריאה של מהירות גבוהה בנתיב 1 וגם בנתיב 2 (אם באמת נסעתי במהירות גבוהה מהמותר, מה שאני זוכר שאינו נכון).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...