Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 36 דקות, pasat04 כתב:

מה זה מקדח "חץ", האם זה המקדח הסטנדרטי לקידוח בבטון?

לא, יש מקדח אחר, מקדח זכוכית או קרמיקה זה נקרא, בעליאקספרס ceramic drill , תוכל לראות שם דוגמאות

  • מעניין 1
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקדח בטון נקרא ״וידיה״ ויש לו לוחית בחוד. למקדח חץ ראש עם חוד מעוגל. חפש את המונח בגוגל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קדחתי פעם בקרמיקה עם מקדח וידיה - שמתי על האיזור מסקנטייפ לפני כן, זה הצליח ולא היו סדקים אבל לא הייתי עושה את זה שוב. קונה מקדח נורמלי חץ לקרמיקה.

פורסם

קדחתי הרבה פעמים עם מקדח בטון רגיל, באמצע האריח, מקדחה רוטטת במהירות גבוהה.

עד עכשיו הכל עבר בשלום.

 

אני לא אחראי למי שנשבר לו..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 23.1.2026 בשעה 14:52, pasat04 כתב:

מה זה מקדח "חץ", האם זה המקדח הסטנדרטי לקידוח בבטון?

נראה ככה בגדול (יש הרבה ווריאציות)

מקדח חץ רב תכליתי 4 להבים - מקדח רב תכליתי חץ וכל יכול

נועד לקרמיקה, שיש, **זכוכית (מעולם לא ניסיתי. לא! לנסות! על זכוכית מחוסמת!!! ) וכדומה. 

לבטון יש מקדחים יעודיים משלו ("ווידיה" כמו שהסביר ספריאל). נראים כמו מקדחי פטישון בקצה (מאותה סיבה:lol:). 

מקדחי וידיה 22-Ø3 לבטון ולקרמיקה - טופטול

גם הם אמורים לאכול קרמיקה ושות'- אבל מניסיון, אין כמו החץ בשביל לאכול את הקרמיקה מהר ובלי מאמץ. נדהמתי בשימוש הראשון. 

אפילו עשיתי סרטון שבו אני משתמש בכזה מקדח בעבר בשביל להתקין סטופר לדלת- קדחתי בבלטה.

(אזור דקה 5:40)

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, ברווז כתב:

קדחתי בבלטה.

ראיתי את הסרטון. אם קדחת בין הבלטות, אפשר להשתמש בוידיה, כי זה לא על בלטה. על בלטה מומלץ עם מקדח חץ.

עשיתי בעבר פרויקט של להכניס דבק כדי שמרצפת לא תזוז, עם מקדח וידיה (2.5 מ"מ) בין הבלטות. הפרויקט הצליח. המרצפת לא זזה, הצלקות בין המרצפות זניחות.

המקדח לא שרד אחרי כ-5 חורים, לא נשבר, אלא התעקם.

אז הבאתי מקדח וידיה 2.5 מ"מ אחר.

ועשיתי את זה בעוד 2 מרצפות שקצת זזו, ולא זזות יותר.

 

הדבק הגיע מעליאקספרס (~5$) ואני ממליץ עליו.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 14 שעות, pasat04 כתב:

עד כמה שהצלחתי לראות (הברווזים ברקע גנבו את מירב תשומת הלב שלי), קדחת במרווח בין שתי בלטות, לא?

הברווזים נועדו להסיח את הדעת מהחיקוי של אינסטלטור. 

כבר שכחתי, אבל נראה שכן, אתה צודק... 

בכל מקרה, המקדח הזה אוכל גם בלטות. 

היה לי פה שרשור לפני בערך שנה על איך לעשות משהו כמו 8 חורים בקרמיקה; את כולם עשיתי מהר ובקלות עם מקדח חץ כזה. היה UNDERWHELMING לגמרי... 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מחזיקי המדפים הגיעו הבוקר מ"טמו".

קדחתי בין האריחים עם מקדח "רגיל" לבטון, בשני שלבים, הסופי בקוטר 4 מילימטר.

תודה רבה לכולם על העצות המועילות.

 

20260201_171517.thumb.jpg.1b7acb3d9f82c8f37bec846e0f6a3826.jpg

 

20260201_171725.thumb.jpg.8afafed59f8391e5ed4241a461e853d3.jpg

  • אהבתי 3

פורסם

נראה יפה ונקי. תתחדש ותהנה. 

מה עובי המדף? נראה כמו 8ממ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 9 שעות, Derish כתב:

חסרה רק תמונה של פלס

כבר סימנתי את מיקום הקידוחים בצד שקרוב לראש המקלחת, ואז החלטתי שהמדפים קרובים מידי למתקלח/ת ולמים שיזרמו מלמעלה.

התקנתי אותם בצד הנגדי. וכן, ברור שדאגתי לשיפוע 🤷‍♂️.

 

20260203_072231.thumb.jpg.77693636397564074ad222398a1bbf7c.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

פורסם
לפני 12 שעות, pasat04 כתב:

אכן, 8 מ"מ.

 

מיטוטויו! :yum:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...