Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם הבאה היה בBX, ועכשיו זו כבר פעם נוספת..

אין לי גם את האפשרות בבית הנוכחי לעשות עבודה כזו

פורסם

החלפת קלאצ' מאז ומתמיד הייתה עבודה שחורה וקשה. ללא התדמית היוקרתית של החלפת מנוע. (לדוגמא)

עובדה אנקדוטלית, הבחור הבריטי, במקורו מג'מייקה (;

 

 בהערת שוליים הוא רושם שהוא כבר לא פנוי להובלה,

כל הסרטים שהוא מעלה מעכשיו והלאה הם מארכיון שלו.

 

ייתרון שאני יכול למצוא בעבודה בגובה הקרקע.  

אם חלק מסויים משתחרר בפירוק, הוא לא צונח לריצפה, מגובה של שני מטר.

אלא מגובה של 20 סנטימטר ונבלם. (נפילה רכה).

פחות נזק אפשרי.

 

פורסם

הבן אדם צריך לקבל תעודת רב- אמן בכל הקשור להחלפות קלאצ'ים

ראיתי את ההערה, ראיתי גם שהוא היה גובה 1000 פאונד עבור עבודה+חלקים, מחיר טוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

@EliC25 תודה על השיתוף וההשקעה בצילום כל הפרטים ובעריכה המוקפדת. 

 

לא עשיתי אף פעם עבודה כזו מורכבת ברכב, מה שמעניין אותי איך מצליחים להחזיר הכל בלי 'להישאר עם 20 ברגים ביד' או לחזור ולפרק כמה פעמים כי לא זכרנו לחבר קונקטור כלשהו.  בפירוק, על פניו זה פשוט, 'החלק ההוא מפריע -מפרקים'.   בקיצור האם אתה כותב את כל מהלך הפירוק כולל כל קליפס בשביל שתוכל להחזיר במדויק ובפעם אחת או שיש דרכים אחרות?  

  • מעניין 1
פורסם

וואו, פחד אלוהים.

 

קשה לי להחליט מה יותר קשה, להביא את עצמך לסמוך על מוסך בארץ שיעשה את זה כמו שצריך או ללמוד לעשות כזה דבר בעצמך.

הסרטון הזה זו אחלה פרסומת לרכב חשמלי.

 

וכמובן, מוריד ת׳כובע.

פורסם

כל דבר שהוא מעבר להחלפת פילטר מזגן הוא בגדר פרסומת לרכב חשמלי.

Stay Dirty

  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 19.12.2025 בשעה 16:11, EliC25 כתב:

 

אפשר לשאול את @TDI כמה עלתה לו עבודה ברכב מקביל

 

 

אוקטביה דיזל - 5900 לחלקים ועבודה כולל מע"מ במוסך מומחה.

 

פורסם
לפני 11 שעות, EliC25 כתב:

Stay Dirty

אם היית מברך אותי בזה שבוע שעבר, הייתי אומר לך שאף פעם לא הייתי dirty, אבל בדיוק בסופ״ש הזה זחלתי מתחת לרכב להחלפת שמן ופילטרים ושרדתי כדי לספר - ולך ולסרטונים של הכנופיה יש חלק לא קטן בזה, אז תודה לך.

  • אהבתי 2
פורסם
בתאריך 19.12.2025 בשעה 23:15, EliC25 כתב:

הוא מנוסה ברמות שזה מפחיד

הבחור עילוי בקלאצ'ים, מגניב איך הוא שם את הגיר על החזה ודוחק אותו למקום.
 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 19.12.2025 בשעה 19:16, גולדן191 כתב:

צריך לכוון על בערך 30Nm כמובן שתלוי ברכב שלך, יש כאלה ש 25Nm אני חושב

 

זה ערכים פי 2 או פי 3 גבוהים יותר מהנדרש (לפחות בחלק מהרכבים). חבל שאתה ממליץ על כך באופן גורף, במקום להפנות אותו לחפש מידע שרלוונטי לרכב שלו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 48 דקות, chrono כתב:

 

זה ערכים פי 2 או פי 3 גבוהים יותר מהנדרש (לפחות בחלק מהרכבים). חבל שאתה ממליץ על כך באופן גורף, במקום להפנות אותו לחפש מידע שרלוונטי לרכב שלו.

דיברתי בכללי, ברור שלפי כל רכב צריך לבדוק לפי חיפוש מעמיק בגוגל מכמה מקורות, אבל אלמד להבא לא לתת מספרים כשמדובר בכלליות אלא לציין שנדרשת פה ידית מומנט.

@chronoיש לך דוגמא לרכב שמצריך סגירה רק ב 15Nm?

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

הזמנה של קיט קלאץ' נדרש רישיון יבוא אישי בלבד או גם אישור משרד תחבורה ? [לא מצאתי את הסיווג בקובץ]

מדובר על קיט סטנדרטי של aisin לc1 2018 חצי מחיר מהארץ כולל משלוח. דרך דואר רגיל ולא בלדר

פעם ראשונה מתכוון להזמין מalvadi אז אשמח לדעתכם

https://alvadi.co.il/en/item/aisin-kt-345?concrete=39866755

 

עריכה אחרונה על ידי Yarin_S

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...