Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראיון עם מנכ"ל סמל"ת- יבואנית פיאט, אלפא, לנצ'יה ופרארי


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לנצ'הוליסט יקר...

 

שאלה אחת קטנה:

(ועזוב מיסוי ושות' על מכוניות בכלל)

האם אתה מסוגל למצוא לי יבואן אחד בארה"ק שמחירי החלפים שלו הגיוניים?!?!

תראה לי יבואן אחד, מוסך אחד, שמוכר חלקים מקוריים, במחירים, נגיד - סבירים.

 

האם הגיוני שכבל באורך מטר וחצי עם שזירה פנימית יעלה 1200 שקל?(תשאלו את דלק מוטורס).(אה כן ויש עליו עוד מספר חתיכות פלסטיק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בגדול- תימחור בשמיים (של כל הדגמים)' date=' חוסר יחסי ציבור של היבואן (לא משתתף [b']באף ארוע[/b] שמתקיים לסוכנויות), לא מזמין אנשים ולא מתאמץ בהשקות של דגמים חדשים (ה 147 היתה האחרונה שזכתה להשקה נורמלית), לא מוכן לתמוך באף מועדון לא אלפא ולא לנצ'יה, תימחור חלפים מרקיע שחקים!! דוגמה? בשמחה...

לא יפה להשמיץ , רק בסוף השבוע הזה היה אירוע של מועדון אלפא בנוכחות המנכ"ל בעצמו ובשטח האהוב על האלפיסטים - המוסך המרכזי :)

וזה גם ממש לא האירוע הראשון.

 

אתה מוזמן להתנצל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם דבריו של אישפוז.

הבעייה העיקרית של סמל"ת היא העדר מוצרים מתאימים.מאז ומתמיד רוב במכירות של פיאט היתבססו על מכוניות קטנות(600,850,127,ופונטו),שהיו,יחסית,זולות ומהנות לנהיגה.בשנים האחרונות הפיאטים הקטנים איבדו את היתרון המסורתי הזה,הן לא מציעות גיר אוטומטי קונבנציונלי(או רובוטי או רציף)ולא תחרותיות במחירים,עקב עליית שערו של האירו.

בנוסף,עמעט תמיד היו הקטנות של פיאט הטובות בקבוצתן,בעת שבה נימכרו,והיןם זה לא כך.הפיאט פונטו היא מכונית די בינונית,ללא שום גורם משיכה מיוחד.

הפנדה נראית על פניו נחמד,רק חבל שאין לה גיר אוטומטי קונבנציונלי,כי הגיר הרובוטי שלה מחריד.

את ציי הרכב הפסידה הפונטו ליונדאי גטס,שמציעה בנוסף למחיר זול יותר,גם רמת אמינות גבוהה יותר,ומכונית שלא נופלת מהפונטו בכלום.

את מכוניות לנצ'ייה אין באמת הרבה טעם לייבא,הן יקרות ללא פרופורצייה,ואתו כנ"ל לגבי דגמי הסאלון של אלפא(166).

פיאט יוכלו לחזור לשוק אולי אם תהייה להם קומפקטית או מישפחתית 1.6 ראוייה עם גיר אוטומטי נורמאלי,או מחליפה מוצלחת במיוחד לפונטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנימה זו של מוצרים בשוק,

 

אין לי מושג למה עד היום לא הציעו בסמל"ת את הברקטה הכה מוצלחת.

גם מכניס שוק חדש - חובבי הרודסטארים (אמנם עם הנעה קדמית)

 

כולנו ראינו כמה מכרו מהאלפא GT בלי טיפת פרסום וכנראה עם הרבה עבודת שטח, אז למה שהברקטה לא תמכור פה באתם מספרים לשנה לפחות כשהמחיר יהיה מתחת ליפנית המתחרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שאין לסמל"ת מכוניות ראויות לתקופה של היום כמו מכוניות משפחתיות בעלת מנוע 1.6 אוטומטיות, ג'יפים וכ'.

פיאט תקועים בשנות ה- 90 המוקדמות. אל תשכחו כמה מכוניות מסוג 127, אונו ופונטו הם מכרו. את האונו אין מה לדבר, קראתי פעם שבזכות מכירת האונו הם היו מובילים במכירות לאותה תקופה.

 

שייצרו מכוניות נורמליות, שיביאו דגמים של פיאט שהם לא מביאים, שישקיעו בפרסום ויחליפו את ההנהלה, המכירות ייזנקו לפחות ב- 50% אם לא יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנימה זו של מוצרים בשוק,

 

אין לי מושג למה עד היום לא הציעו בסמל"ת את הברקטה הכה מוצלחת.

גם מכניס שוק חדש - חובבי הרודסטארים (אמנם עם הנעה קדמית)

 

כולנו ראינו כמה מכרו מהאלפא GT בלי טיפת פרסום וכנראה עם הרבה עבודת שטח, אז למה שהברקטה לא תמכור פה באתם מספרים לשנה לפחות כשהמחיר יהיה מתחת ליפנית המתחרה.

רפאל ידידי באם הברקטה הייתה משווקת כאן בתג מחיר שפוי מכירותיה היו מגיעים להרבה יותר משל המיאטה הרודסטרית המובילה בישראל (אני מחכה לתגובה של מוטי שיבוא וישמיץ את הברקטה על כך שהיא הנעה קדמית)

GTA זה הכי אחי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנצ'הוליסט יקר...

 

שאלה אחת קטנה:

(ועזוב מיסוי ושות' על מכוניות בכלל)

האם אתה מסוגל למצוא לי יבואן אחד בארה"ק שמחירי החלפים שלו הגיוניים?!?!

תראה לי יבואן אחד, מוסך אחד, שמוכר חלקים מקוריים, במחירים, נגיד - סבירים.

 

האם הגיוני שכבל באורך מטר וחצי עם שזירה פנימית יעלה 1200 שקל?(תשאלו את דלק מוטורס).(אה כן ויש עליו עוד מספר חתיכות פלסטיק)

אני לא יודע על מה אתה מדבר (איזה כבל? של לוויין?....) אבל אם היתה לי פה את רשימת המחירים שקיבלתי (לתיקון התאונה) היית משתגע / מתפוצץ מצחוק... ככה הגיב השמאי כשבא להעריך את הנזק לרכב שלי והעריך באותו הזמן את הנזק של מרצדס C220 חדשה (מונית) שקיבלה גם מכת חזית, אני בעצמי הייתי בהלם מהמחירים של סמל"ת... תשאל כל בעלים של לנצ'יה לא חסר פה בפורום.

 

האם הגיוני שבקלית אחורית בג'יפ גרנד צ'ירוקי (!!) תעלה 580 ש"ח וללנצ'יה תמה אין! "אנחנו לא מחזיקים במלאי" כך סמל"ת "אז תזמין לי" ביקשתי "אני מצתער אני לא יכול להזמין"... וזה להזכירך רכב שיוצר עד שנת 94' וזו הלנצ'יה הכי נפוצה בארץ!

 

האם הגיוני שפנס ערפל לקאפה יעלה קרוב ל450 ש"ח לא כולל מע"מ?

האם הגיוני שפלג מקורי לקאפה (בוש, 6C) יעלה 60 ש"ח לפלג בעוד שאותו הפלג בדיוק אצל בוש יעלה 20 שקל פחות?

 

לא יפה להשמיץ , רק בסוף השבוע הזה היה אירוע של מועדון אלפא בנוכחות המנכ"ל בעצמו ובשטח האהוב על האלפיסטים - המוסך המרכזי :)

וזה גם ממש לא האירוע הראשון.

 

אתה מוזמן להתנצל.

הארוע היה ביוזמת מועדון אלפא, מהכרות טובה שלי עם יו"ר מועדון אלפא (חבר טוב) סמל"ת לא עוזרים להם בכלום, וחבל כי מועדון גדול כמו אלפא יכול לתת זריקת מרץ טובה למותג בארץ, ואני לא מדבר על מועדון לנצ'יה שקטן ממועדון אלפא שלא זוכה כלל ליחס מהיבואן (ניגשתי פעמיים לקבוע פגישה עם המנכ"ל, נענתי ב "נחזור אלייך" ועד היום לא חזרו) אז איזו מן גאווה יש למר אנוך אני לא יודע, שצריך לקבוע איתו פגישה דרך 10 "מחסומים" הרי הוא בסך הכל מנכ"ל...אז הבנתי שמהם לא יצא כלום (בדיוק כמו המקרה של מועדון אלפא) אצל שגריר איטליה היה יותר קל (בהרבה) לקבוע פגישה והוא אפילו שמח מאוד על פעילויות המועדונים האיטלקיים בארץ.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק נותר לקוות שאדון נכבד מר יקי אנוך יראה את התגובות בYNET ואת השרשור הזה ויבין את זעם חובבי האיטלקיות (אניני הטעם)
לא צריך...זה בסדר....

 

אין שום זעם, החשקים שלו ממש לא מפריעים לנו להנות מהמותג ולהרים ארועים יפים בארץ.

 

וגם את חלקי החילוף ואת התיקונים של הרכבים אנו (חברי המועדון, וכל מי שאני נתקל בו עם לנצ'יה) לא מבצעים במוסך המרכזי, המכונאים "שלנו" הרבה יותר מקצועיים ומבינים בחיה האיטלקית הזו, אין שום סיבה שאני או חבריי נכניס את הרכבים למרכזי ונסכים למחירים או לעבודה בלתי מקצועית על הרכבים שלנו, ולפני שתשאלו מה בלתי מקצועי... תנסו לברר עם בעלי לנצ'יות כמה טעויות הם מבצעים שם.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולפני שתשאלו מה בלתי מקצועי... תנסו לברר עם בעלי לנצ'יות כמה טעויות הם מבצעים שם.

לא צריך לנצ'יה!!

מספיק שתהיה לך פיאט פונטו כדי לגלות כמה טעויות הם עושים שם, איך לעיתים מזלזלים בלקוחות. לפעמים הייהת לי תחושה שהמקום זועק חוסר מקצועיות ולא רק שם גם בעוד מוסכים מורשים שלהם יש חוסר מקצועיות ולדעתי זו גם אחת מהסיבות שהמותג "פיאט" הוא שם נרדף בארץ לבעיות - חלק מהמוסכים המורשים לא מקצועיים = מבצעים עבודה גרועה ---> אנשים בורחים מהם ולעיתים הולכים לחאפרים שעושים עבודה גרועה אבל בזול שלבסוף מוציאה שם רע למותג שמראש הוא לא שיא האמינות.

 

אנשי פיאט חיים כנראה מאחורי הדלתות ברחוב ראול ולנברג ואין להם מושג מה קורה במוסכים ומה קורה עם הלקוחות שלהם. נכון שאם תתלוננו הם יענו לכם במהירות ואולי גם ייפגשו איתכם אבל עדיין הם עושים טעויות עצומות בשיווק ובתמיכה ברכבים שלהם.

 

אולי היה טוב אם היצרן היה מחליט לקחת מהם את הזיכיון ולתת אותו למישהו שיודע למכור ולשווק רכבים ולא לקפוא על השמרים ולחדש דברים רק פעם בכמה שנים.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

הארוע היה ביוזמת מועדון אלפא, מהכרות טובה שלי עם יו"ר מועדון אלפא (חבר טוב) סמל"ת לא עוזרים להם בכלום, וחבל כי מועדון גדול כמו אלפא יכול לתת זריקת מרץ טובה למותג בארץ, ואני לא מדבר על מועדון לנצ'יה שקטן ממועדון אלפא שלא זוכה כלל ליחס מהיבואן (ניגשתי פעמיים לקבוע פגישה עם המנכ"ל, נענתי ב "נחזור אלייך" ועד היום לא חזרו) אז איזו מן גאווה יש למר אנוך אני לא יודע, שצריך לקבוע איתו פגישה דרך 10 "מחסומים" הרי הוא בסך הכל מנכ"ל...אז הבנתי שמהם לא יצא כלום (בדיוק כמו המקרה של מועדון אלפא) אצל שגריר איטליה היה יותר קל (בהרבה) לקבוע פגישה והוא אפילו שמח מאוד על פעילויות המועדונים האיטלקיים בארץ.

יש לי כ"כ הרבה מה לכתוב לך אבל אני אגיב רק למשהו ספציפי (אומרים שאני לא אובייקטיבית - זו הסיבה).

אולי לפני שאתה משמיץ כדאי שתבדוק, כי לפעמים טועים. ואתה טועה. האירוע היה ביוזמת מועדון אלפא זה נכון, אבל נותנת החסות הייתה סמל"ת. עד היום באמת לא היה שיתוף פעולה גדול בין סמל"ת למועדון אלפא אבל לאחרונה סמל"ת והמועדון התחברו יופי.

המפגש שהתקיים ביום שישי האחרון היה במוסך המרכזי של "פיאט אלפא לנצ'יה" וכמובן שסמל"ת לא דרשו כסף על השימוש במקום.

בנוסף, סמל"ת נערכה לאירוע מראש ודאגה לפרסם באתר האינטרנט שלה והביאה עמה צ'ופרים לחברי המועדון (סיגרים, יינות, אבטיחים) בנוסף ואני חושבת שזה הכי חשוב באותו מפגש ציינו חברי המועדון 20 שנה לאלפא 75 ובמסגרת האירוע הם ערכו תחרות בין ה-75. השופטים היו יקי המנכ"ל, אורן הסמנכ"ל, ואבא שלי מנהל המוסכים פיאט אלפא ולנצ'יה.

אתם יודעים מה היה הפרס שהעניקו סמל"ת??? קורס נהיגה מתקדמת בן שלושה ימים באלפא רומיאו באיטליה, כולל כל ההוצאות (שווי הפרס 7,000 יורו).

נראה לי שזה מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה האמיתית של סמל"ת זו ההנהלה.

 

יש פתגם סיני עתיק שאומר: כשהראש דפוק כל הגוף סובל.

אני חושב שההוכחה הניצחת לכך היא העובדה שקאיה כמעט וזרקו אותם מכל המדרגות. אמנם אותו מנכ"ל מספר בראיון שהאשמה הייתה במנהל האיזורי, אבל יש לי תחושה שאותו מנהל איזורי פשוט הבין שנתקע עם משווק לא ממש מוצלח.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לנצ'יה!!

מספיק שתהיה לך פיאט פונטו כדי לגלות כמה טעויות הם עושים שם

אין שום קשר!!!

לתשומת ליבך, מוסך פיאט ומוסך אלפא לנצ'יה הם שני מוסכים שונים... זה שהם נמצאים באותו מתחם זה לא אומר שום דבר. אם אינכם שבעי רצון מפיאט זה לא מחייב שגם לנצ'יה עובדים גרוע. אין פה מקום להשוואה בכלל.

 

ועוד משהו בנושא: עד לפני חודש היו שני מנהלים, האחד ניהל את אלפא לנצ'יה והשני ניהל את פיאט. לאחרונה החליטו בסמל"ת (ואני באמת לא יודעת מה היו השיקולים) לתת לאדם אחד לנהל גם את פיאט וגם את אלפא לנצ'יה. אז אם תתנו צ'אנס.........!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כ"כ הרבה מה לכתוב לך אבל אני אגיב רק למשהו ספציפי (אומרים שאני לא אובייקטיבית - זו הסיבה).

אולי לפני שאתה משמיץ כדאי שתבדוק, כי לפעמים טועים. ואתה טועה. האירוע היה ביוזמת מועדון אלפא זה נכון, אבל נותנת החסות הייתה סמל"ת. עד היום באמת לא היה שיתוף פעולה גדול בין סמל"ת למועדון אלפא אבל לאחרונה סמל"ת והמועדון התחברו יופי.

המפגש שהתקיים ביום שישי האחרון היה במוסך המרכזי של "פיאט אלפא לנצ'יה" וכמובן שסמל"ת לא דרשו כסף על השימוש במקום.

בנוסף, סמל"ת נערכה לאירוע מראש ודאגה לפרסם באתר האינטרנט שלה והביאה עמה צ'ופרים לחברי המועדון (סיגרים, יינות, אבטיחים) בנוסף ואני חושבת שזה הכי חשוב באותו מפגש ציינו חברי המועדון 20 שנה לאלפא 75 ובמסגרת האירוע הם ערכו תחרות בין ה-75. השופטים היו יקי המנכ"ל, אורן הסמנכ"ל, ואבא שלי מנהל המוסכים פיאט אלפא ולנצ'יה.

אתם יודעים מה היה הפרס שהעניקו סמל"ת??? קורס נהיגה מתקדמת בן שלושה ימים באלפא רומיאו באיטליה, כולל כל ההוצאות (שווי הפרס 7,000 יורו).

נראה לי שזה מספיק.

אביטל.

שוב היוזמה היתה מצד מועדון אלפא, לאחר שנים (!) שלא תמכו בכם או הקימו אתכם ארועים, והפרס היה הפתעה מבחינתכם, שכן הרבה מים זרמו במשרדי הנהלת סמל"ת יחד עם ראשי המועדון שלכם שעשו עבודה מצויינת. בלעדייהם (ומבחינת סמל"ת) כל האירוע הזה היה נשאר בגדר חלום (לאלפיסטים) וסיוט (לסמל"ת).

תראי לי עוד יבואן שלא יבין איזה פוטנציאל יש לו במועדון רכב שהוא מיבא לארץ, ועם קהל גדול כמוכם האלפיסטים, רק חמור / טיפש יזלזל ביהלום כזה. (דוגמא?... STI, VAG, PSI, וכו' וכו')

חג שמח.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנדה נראית על פניו נחמד,רק חבל שאין לה גיר אוטומטי קונבנציונלי,כי הגיר הרובוטי שלה מחריד.

את ציי הרכב הפסידה הפונטו ליונדאי גטס,שמציעה בנוסף למחיר זול יותר,גם רמת אמינות גבוהה יותר,ומכונית שלא נופלת מהפונטו בכלום.

 

רק תיקון קטן - הפנדה בסיסית, מיושנת, צפופה ופשוט איננה מכונית טובה. גם לא עם תג מחיר כזה. הגיר הרובוטי באמת מיותר (מי שרוצה ידני יקנה ידני, מי שרוצה אוטומט - יסבול עם הרובוטי).

הפונטו, לעומתה, היא מכונית טובה. הגטס אולי מנצחת אותה במכירות בקלילות, אבל נופלת ממנה ברוב התחומים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...