Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראיון עם מנכ"ל סמל"ת- יבואנית פיאט, אלפא, לנצ'יה ופרארי


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר 3 עשורים של פיאט, אלפה, לנציה תרשו לי להצביע על האשם היחיד :

 

ניהול מחורבן !!!

 

הם הרסו כל חלקה טובה - הרסו את המותג, הרסו את היבוא, שימרו את השרות הרע ובנוסף העלו את המחירים, אין להם מדיניות שיווק ואין להם מדיניות מכירות.

 

בקיצור, הדג מסריח מהראש.

 

דרך הגב, כנראה שלפררי יש בידוד נהדר. אחרת קשה להבין אך בעל הבית איבד לחלוטין קשר עם הקרקע (אולי בגלל העריקה לאל-על).

 

במילה אחת - עצוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יפתח ידידי, יש לציין שהיחסים עם חברת סמל"ת נמצאים היום במקום אחר לגמרי ממה שזכור לך בעבר. זה לא אומר שאין מה לשפר או שאין לאן לשאוף, בהחלט יש מקום לקרבה נוספת בינינו, אך אסור לשכוח שאת הארוע הזה שהיה בהחלט ביוזמתנו, ארגנו ומימנו סמל"ת על חשבונם וזמנם ושלא לדבר על ההפתעה של הזכיה במקום הראשון הכוללת טיסה לאיטליה לקורס מתקדם בבי"ס לנהיגה של אלפא רומאו כולל שהיה במלון לשלושה ימים. אני רואה בהחלט שינוי בגישה שלהם לגבי המועדון ויש לציין במיוחד את אורן חסון(מנהל השיווק בסמל"ת) בנוסף ליקי אנוך, על הרוח החדשה שהכניס ליחסים בינינו.

אני אנצל את ההזדמנות הזו להודות לחברת סמל"ת ולמנהל המוסך המרכזי (מוטי מוטיל) על העזרה הרבה בהפקת הארוע.......כן ירבו.

 

חג שמח......

שי ורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תיקון קטן - הפנדה בסיסית, מיושנת, צפופה ופשוט איננה מכונית טובה. גם לא עם תג מחיר כזה. הגיר הרובוטי באמת מיותר (מי שרוצה ידני יקנה ידני, מי שרוצה אוטומט - יסבול עם הרובוטי).

הפונטו, לעומתה, היא מכונית טובה. הגטס אולי מנצחת אותה במכירות בקלילות, אבל נופלת ממנה ברוב התחומים.

 

רוני

רוני,דווקא הפנדה אטרקטיבית יותר מהפונטו,וזולה ממנה בהרבה.

ולא,הפונטו לא על הגטס בכלום,למעט אולי יחידות הכוח(בדגם ה 16V).החיסרון העיקרי של הפונטו היא יכולת השילדה הנמוכה שלה,היגוי חשמלי מחריד ונוחות נסיעה די נמוכה.הפונטו היא מכונית בינונית למדי,בדיוק כמו הגטס(וזה ניכתב מניסיון של אלפי קילומטרים בשניהן).

הגטס מנצחת אותה במכירות,בעיקר לציי רכב,בגלל שהיא פשוט זולה יותר ואמינה בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני,דווקא הפנדה אטרקטיבית יותר מהפונטו,וזולה ממנה בהרבה.

ולא,הפונטו לא על הגטס בכלום,למעט אולי יחידות הכוח(בדגם ה 16V).החיסרון העיקרי של הפונטו היא יכולת השילדה הנמוכה שלה,היגוי חשמלי מחריד ונוחות נסיעה די נמוכה.הפונטו היא מכונית בינונית למדי,בדיוק כמו הגטס(וזה ניכתב מניסיון של אלפי קילומטרים בשניהן).

הגטס מנצחת אותה במכירות,בעיקר לציי רכב,בגלל שהיא פשוט זולה יותר ואמינה בהרבה.

 

חזרתי בדיוק מנהיגה בת יומיים על הפנדה לאורך חצי מדינת ישראל, תאמין לי, היא לא אטרקטיבית. היא אמנם זולה יותר מהפונטו, אבל 8000 השקלים שמהווים את ההפרש שווים כל שקל.

 

בנוגע לפונטו מול גטס, עלי להסתמך על מילותיו של מישהו שאני לרוב מסכים עם דעתו, מכיוון שלא נהגתי בגטס לאורך זמן - הפונטו מהנה יותר לנהיגה מהגטס, שסובלת גם מחוסר נוחות וגם מהתנהגות כביש גרועה. הגטס מנצחת במכירות בגלל השיווק של יונדאי, המחירים הזולים לציי הרכב, והאמינות העדיפה. למרות זאת אני יכול להניח שהפונטו זולה יותר לאחזקה, ולו בגלל צריכת הדלק הזוועתית של הגטס עם מנוע 1.3 (לעומת צריכת דלק מצוינת בפונטו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר!!!

לתשומת ליבך, מוסך פיאט ומוסך אלפא לנצ'יה הם שני מוסכים שונים... זה שהם נמצאים באותו מתחם זה לא אומר שום דבר. אם אינכם שבעי רצון מפיאט זה לא מחייב שגם לנצ'יה עובדים גרוע. אין פה מקום להשוואה בכלל.

 

ועוד משהו בנושא: עד לפני חודש היו שני מנהלים, האחד ניהל את אלפא לנצ'יה והשני ניהל את פיאט. לאחרונה החליטו בסמל"ת (ואני באמת לא יודעת מה היו השיקולים) לתת לאדם אחד לנהל גם את פיאט וגם את אלפא לנצ'יה. אז אם תתנו צ'אנס.........!!!

אביטל.

1. לא יודע על שני מוסכים שונים, אבל אותם המכונאים שעובדים על פונטואים עובדים גם על לנצ'יות, ובכלל בשאר המוסכים המורשים של סמל"ת שמפוזרים בארץ הקטסטרופה חוגגת, מכניסים את החולה לזריקת טטנוס ויצאים עם ניתוח אף...

 

2. אין לי מושג לגבי המנהלים אבל זה כלל לא צריך לעניין אותי בתור לקוח.

 

3. על איזה צ'אנס את מדברת?? מה זה סובארו? "צ'אנס" יכול לעלות לי הרבה כסף, וכפי שנוכחתי לדעת גם בזבוז זמן משווע וכאב לרכב המטופל!

 

4. תגידו לי אתם, איך מרכיבים ראש מנוע פסול (!) לתמה טורבו?? לאחר שלושה שבועות שהרכב יצא מהמרכזי פתחו שוב את ראש המנוע וגילו את הבושה. לידיעתכם המנוע הנ"ל מוצג לראווה באחד המוסכים שלנו ותיק תביעה נפתח נגד סמל"ת על הנזק.

 

5. שוב תמה טורבו, מתקן המזגנים במוסך המרכזי "תיקן" את המזגן בתמה (החליף רדיאטור מזגן) ולא שם לב שבעת ההרכבה הוא קיפל את צינור השמן שנכנס למצנן השמן (הצינורות סמוכים מאוד אחד לשני) וגרם נזק בלתי הפיך למנוע, סמל"ת כמובן התנערו מהסיפור. איך משחררים ככה אוטו?? על מה משלמים? על התקנה שלאחר יד?

 

6. דדרה 1.6, מעשנת (דלק) כבד, לאחר מספר בדיקות במוסך מורשה נקבע כי המחשב לא תקין, הלקוח לא הסתפק ונסע למוסך המרכזי שם נאמר לו כי "כבר בדקו את הרכב ונתנו לך דעה מקצועית!" לכן הלקוח תיקן ושילם סכום נכבד (כ-2500 ש"ח על מחשב משופץ) התקלה חזרה לאחר שלושה ימים.

הלקוח פנה אליי הכוונתי אותו למכונאי מסויים והתקלה?, 3 גידים שברחו מצמת ניהול המנוע בחיבור למחשב נגעו בקונקטור סמוך ויצרו קצר חשמלי התיקון? קופסת מלבורו לייט. גם הוא תבע את סמל"ת באיגוד המוסכים.

 

7. כבר אין לי כוח....

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שאין לסמל"ת מכוניות ראויות לתקופה של היום כמו מכוניות משפחתיות בעלת מנוע 1.6 אוטומטיות, ג'יפים וכ'.

מישהו אמר פיאט דונה? הברזילאית שהיא לא סתם חיקוי עלוב לאונו סדאן שבעצם מתבסס על פיאט 850? או אולי הרגאטה הכושלת? שנכפתה על מבקרי הרכב?

 

(בכוונה לא ציינתי את האוטומטיות, כי ידוע שאוטומט ופיאט זה מתכון לצרות)

 

 

כל יצרן מתמחה בפלח שוק מסויים. כמו איסוזו וטויוטה בשוק רכבי העבודה והטנדרים, ככה פיאט מתמחה בלעשות רכבים קטנים. למעשה, הרכבים הקטנים הם אלה שבנו את שמה של פיאט, למה שהייתה (אני בכוונה לא אומר: "מה שהיא היום") ואין צורך לציין את ה500, ה127, והאונו. רכבי 3 קופסאות של פיאט כמו הטמפרה והבראבה סבלו ממוניטין מפוקפק (ולעיתים, שלא בצדק!), בעיקר כי הייתה להם חלופה יפנית אמינה יותר (אבל את מר ישראלי לא מעניין שהם היו יותר מאובזרות), וגם כי היה לצעירה יותר, הבראבה, גיר אוטומטי שגרם לבעלים לקלל את הרגע שנולד.

 

לכל יבואן יש תקופה טובה ותקופה רעה - גם עכשיו מאזדה נחה על זרי הדפנה של שוק הליסינג-השכרה-משפחתומטיות, אבל יונדאי נושפת בעורפה של מאזדה, וזו עובדה מוגמרת שבבוא העת - מאזן המסירות יהיה לטובת יונדאי. אנו מקבלים עדות לכך בכל מיני כתבות זעירות ש"המסירות של יונדאי בחודש X עקפו את מאזדה ב-%Y"

 

 

אני מאמין, שבשלב מסויים פיאט תצא מהמשבר - השאלה היא רק כמה חללים יפלו בדרך...:idea:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביטל.

1. לא יודע על שני מוסכים שונים, אבל אותם המכונאים שעובדים על פונטואים עובדים גם על לנצ'יות, ובכלל בשאר המוסכים המורשים של סמל"ת שמפוזרים בארץ הקטסטרופה חוגגת, מכניסים את החולה לזריקת טטנוס ויצאים עם ניתוח אף...

שוב אתה טועה...!!! המכונאים שעובדים בפיאט מטפלים אך ורק בפיאט והמכונאים שעובדים בלנצ'יה מטפלים בלנצ'יה ובאלפא!

 

לגביי התלונות על הלנצ'יות למינהן והבעיות איתן במוסך, מראש לא נכנסתי לנושא התיקונים והבעיות גם כי אני לא רוצה להגיד דברים שאיני בטוחה בהם וגם מהסיבה שאיני יודעת מה הסיפור מאחורי כל מקרה ומשום כך אני לא רוצה להתערב.

 

אני אישית מכירה המון לקוחות מרוצים שנהנים להגיע הן למוסך אלפא לנצ'יה והן לפיאט, זה שהם לא רושמים כאן זה לא אומר שהם אינם קיימים.

ידידי היקר, תלונות - קיימות בכל מקום, בעיות יש בכל מוסך- גם בטויוטה, במאזדה, בפורד וכו' לקוחות לא מרוצים קיימים בכל ענף.

אנשים שאוהבים להשמיץ מוסכים כי "הם שמעו סיפורים" תמיד יהיו.

 

וסתם שאלה שמעניינת אותי מתי אתה ביקרת בפעם האחרונה במוסך המרכזי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי בדיוק מנהיגה בת יומיים על הפנדה לאורך חצי מדינת ישראל, תאמין לי, היא לא אטרקטיבית. היא אמנם זולה יותר מהפונטו, אבל 8000 השקלים שמהווים את ההפרש שווים כל שקל.

 

בנוגע לפונטו מול גטס, עלי להסתמך על מילותיו של מישהו שאני לרוב מסכים עם דעתו, מכיוון שלא נהגתי בגטס לאורך זמן - הפונטו מהנה יותר לנהיגה מהגטס, שסובלת גם מחוסר נוחות וגם מהתנהגות כביש גרועה. הגטס מנצחת במכירות בגלל השיווק של יונדאי, המחירים הזולים לציי הרכב, והאמינות העדיפה. למרות זאת אני יכול להניח שהפונטו זולה יותר לאחזקה, ולו בגלל צריכת הדלק הזוועתית של הגטס עם מנוע 1.3 (לעומת צריכת דלק מצוינת בפונטו).

 

רוני

הן הפונטו והן הגטס לא שייכות לצמרת קבוצתן,בשום מובן,אבל התנהגות הכביש בגטס רחוקה מלהיות גרועה,וגם נוחות הנסיעה בה לא נופלת מזו של הפונטו,ושיכוך רעשי המיתלים עדיפים בה.

פעם הפיאטים הקטנים היו מהנים לנהיגה,בימי ה 127 והאונו,היום כבר לא.

אין בפונטו שום דבר מהנה-לא ההגה ההרבה יותר מידי קל שלה,לא מנוע ה 60 כ"ס ולא הגיר הרובוטי.

אם פיאט לא תיתנער,ומהר,ותציג מכונית מהפכנית כמו האונו בשעתה,היא תיזדקק להרבה ניסים כדי לשרוד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לפונטו מול גטס, עלי להסתמך על מילותיו של מישהו שאני לרוב מסכים עם דעתו, מכיוון שלא נהגתי בגטס לאורך זמן - הפונטו מהנה יותר לנהיגה מהגטס, שסובלת גם מחוסר נוחות וגם מהתנהגות כביש גרועה. הגטס מנצחת במכירות בגלל השיווק של יונדאי, המחירים הזולים לציי הרכב, והאמינות העדיפה. למרות זאת אני יכול להניח שהפונטו זולה יותר לאחזקה, ולו בגלל צריכת הדלק הזוועתית של הגטס עם מנוע 1.3 (לעומת צריכת דלק מצוינת בפונטו).

 

רוני

אני רק רוצה לומר לך רוני שצדק מי שאמר לך שהפונטו יותר מהנה לנהיגה מהגטס. לא רק הפונטו, כל הרכבים מהסדרה הזאת יותר טובים מהגטס.

כשעבדתי בהשכרת רכב יצא לי לנהוג בכל סוגי המכוניות מקטנות אוטומטיות ועד למרצדסים, קרייזלר C300 ועוד רבות וטובות. מנסיון ולאחר שנהגתי בכל סוגי המכוניות הקטנות גיליתי כי הגטס היא פשוט בזיון! כמו שכתבת צריכת הדלק שלה באמת קטסטרופה, מעבר לזה, היא פשוט לא נעימה לנהיגה ולא נוחה בכלל. מנקודת מבט של אישה הגטס לא עושה את העבודה, ההגה והכיסא לא מתכווננים, המראות לא חשמליות, אפילו התופסן של החגורה לא יכול לעלות ולרדת. אז מה נשאר? אישה נמוכה שקונה את הרכב צריכה להביא איתה כרית לפני כל נסיעה, ולדאוג להתקרב מאוד אל ההגה כי אחרת הוא יותר גבוה ממנה. אני התאכזבתי קשות.

אם כבר קטנות אוטומטיות אז יאריס, ואם קטנות גיר רגיל אז פונטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה לומר לך רוני שצדק מי שאמר לך שהפונטו יותר מהנה לנהיגה מהגטס. לא רק הפונטו, כל הרכבים מהסדרה הזאת יותר טובים מהגטס.

כשעבדתי בהשכרת רכב יצא לי לנהוג בכל סוגי המכוניות מקטנות אוטומטיות ועד למרצדסים, קרייזלר C300 ועוד רבות וטובות. מנסיון ולאחר שנהגתי בכל סוגי המכוניות הקטנות גיליתי כי הגטס היא פשוט בזיון! כמו שכתבת צריכת הדלק שלה באמת קטסטרופה, מעבר לזה, היא פשוט לא נעימה לנהיגה ולא נוחה בכלל. מנקודת מבט של אישה הגטס לא עושה את העבודה, ההגה והכיסא לא מתכווננים, המראות לא חשמליות, אפילו התופסן של החגורה לא יכול לעלות ולרדת. אז מה נשאר? אישה נמוכה שקונה את הרכב צריכה להביא איתה כרית לפני כל נסיעה, ולדאוג להתקרב מאוד אל ההגה כי אחרת הוא יותר גבוה ממנה. אני התאכזבתי קשות.

אם כבר קטנות אוטומטיות אז יאריס, ואם קטנות גיר רגיל אז פונטו.

טוב,אז בגירסת ה GLS ההגה מיתכוונן,הכיסא מיתכוונן(בעזרת 2 "ברזים")המראות חשמליות והתופסן של החגורה עולה ויורד....

לגבי צריכת הדלק שלה-ברור שכמו בכל אגדת עם,גם כאן מתחילים לצאת מפרופורציות.

בנסיעה ממוצעת הגטס צורכת 9.5 ק"מ לליטר,ובנסיעת קריעה(מכוונת,על מנת לבדוק)בת שעה-8.3 ק"מ לליטר.

בנוסף,לפי מה שדווח לי ממנהל צי רכב ענק הגטס אמינה ברמה שהפונטו יכולה רק לחלום עליה,הרבה יותר סחירה והשרות במוסכי היבואן בליגה אחרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפאל ידידי באם הברקטה הייתה משווקת כאן בתג מחיר שפוי מכירותיה היו מגיעים להרבה יותר משל המיאטה הרודסטרית המובילה בישראל (אני מחכה לתגובה של מוטי שיבוא וישמיץ את הברקטה על כך שהיא הנעה קדמית)
הדיון בעניין הרודסטר שהמנוע מחובר בה לגלגלים הלא נכונים נמצא בשרשור הזה -

המיאטה החדשה, צילומים אמיתיים ללא הסוואה! (ודיון על סמל"ת ופיאט ברקטה)

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,אז בגירסת ה GLS ההגה מיתכוונן,הכיסא מיתכוונן(בעזרת 2 "ברזים")המראות חשמליות והתופסן של החגורה עולה ויורד....

לגבי צריכת הדלק שלה-ברור שכמו בכל אגדת עם,גם כאן מתחילים לצאת מפרופורציות.

בנסיעה ממוצעת הגטס צורכת 9.5 ק"מ לליטר,ובנסיעת קריעה(מכוונת,על מנת לבדוק)בת שעה-8.3 ק"מ לליטר.

בנוסף,לפי מה שדווח לי ממנהל צי רכב ענק הגטס אמינה ברמה שהפונטו יכולה רק לחלום עליה,הרבה יותר סחירה והשרות במוסכי היבואן בליגה אחרת.

אז אני דיברתי על גירסת ה- GLF נכון?

השאלה היא , כמה עולה ה-GLS לעומת ה-GLF?

בכל אופן, בהשכרה יש רק את גרסת ה-GLF. ואצלינו הייתה גם את הגטס ספורט (1.6,ידני, סאן רוף, מגנזיום, ספויילר) והיא פשוט מ ד ה י מ ה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני דיברתי על גירסת ה- GLF נכון?

השאלה היא , כמה עולה ה-GLS לעומת ה-GLF?

בכל אופן, בהשכרה יש רק את גרסת ה-GLF. ואצלינו הייתה גם את הגטס ספורט (1.6,ידני, סאן רוף, מגנזיום, ספויילר) והיא פשוט מ ד ה י מ ה !

 

כאן די הפלת את עצמך, אני מצטער. לא יכול להיות שגרסת הכניסה של רכב מסוים תהיה נוראה ואיומה, וגרסת ה"על" שלו תהיה מדהימה עם רווחים. אל תשכחי שהבסיס הוא אותו בסיס, ולא מדובר כאן על יותר מסופר מיני מצויה. מנוע יותר חזק וגיר ידני לא הופכים רכב למדהים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשעבדתי בהשכרת רכב יצא לי לנהוג בכל סוגי המכוניות מקטנות אוטומטיות ועד למרצדסים' date=' קרייזלר C300 ועוד רבות וטובות. מנסיון ולאחר שנהגתי בכל סוגי המכוניות הקטנות גיליתי כי הגטס היא פשוט בזיון![/quote']פה קבור הכלב.

מדובר בגרסת ציי הרכב - שהיא גרסה ספרטנית שאמורה להיות כמה שיותר זולה (אם אני לא טועה אין בה ABS) ויעודה הוא להביא אותך מנקודה א' לנקודה ב', אל תצפי ליותר מזה.

 

נכון שהגטס היא לא מגהצת פניות ונוחה כמו ה106, מהסיבה שהיא לא נועדה למאומה מלבד נסיעות מנהלתיות, אבל בהשוואה ליונדאים הקודמים (ויצא לי לנהוג על גטס וגם על יונדאי אקסנט של שנות ה90) - יש הבדל תהומי בין השניים.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אתה טועה...!!! המכונאים שעובדים בפיאט מטפלים אך ורק בפיאט והמכונאים שעובדים בלנצ'יה מטפלים בלנצ'יה ובאלפא!

 

לגביי התלונות על הלנצ'יות למינהן והבעיות איתן במוסך, מראש לא נכנסתי לנושא התיקונים והבעיות גם כי אני לא רוצה להגיד דברים שאיני בטוחה בהם וגם מהסיבה שאיני יודעת מה הסיפור מאחורי כל מקרה ומשום כך אני לא רוצה להתערב.

 

אני אישית מכירה המון לקוחות מרוצים שנהנים להגיע הן למוסך אלפא לנצ'יה והן לפיאט, זה שהם לא רושמים כאן זה לא אומר שהם אינם קיימים.

ידידי היקר, תלונות - קיימות בכל מקום, בעיות יש בכל מוסך- גם בטויוטה, במאזדה, בפורד וכו' לקוחות לא מרוצים קיימים בכל ענף.

אנשים שאוהבים להשמיץ מוסכים כי "הם שמעו סיפורים" תמיד יהיו.

 

וסתם שאלה שמעניינת אותי מתי אתה ביקרת בפעם האחרונה במוסך המרכזי?

הבנתי את עמדתך ולמה את "מגינה" על סמל"ת.

 

אני מזמין אותך לגשת למוסך ב.ט בבאר-שבע (מורשה), ולראות את המכונאים של קאיה!! עובדים על אלפא.

 

מוסך "אוטו-גת" (מורשה) בקרית-גת אין דין ואין דיין.

 

המוסך המורשה באשדוד (ברח לי השם..) אותו הסיפור.

 

ולא "שמעתי סיפורים" אלא רוב הפגועים של סמל"ת עוברים דרכי!! וכל המקרים שהזכרתי ושיש לי להזכיר אמיתיים ועצובים מרמת האחזקה.

 

מבחינתי אין שום סיכוי שאני יכנס למרכזי / מורשה, את כל חלקי החילוף שאנו צריכים אנו משיגים בעצמנו. אין לי שום עניין של הסתה או פגיעה במוסך, וכבודם (?) במקומם מונח אבל אמת היא אמת!

תשאלי שם מישהו אם הוא יודע מידות וכיוונים של דלתא HF טורבו של פריזמה סימבול או רחמנה לצלן של אינטגרלה (מנוע תמה טורבו).

 

ומתי את גברתי הנכבדה יצאת וסיירת במוסכים של סמל"ת?

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...