Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אשמח לעזרה ומידע איך לשטוף ידנית רכב מלוכלך (מצורפת תמונה), המטרה היא רק שלא ייראה יותר מדי מוזנח, מדובר ברכב לא חדש שחונה ברחוב ולא מחפש שיהיה מבריק כל הזמן. עד היום הייתי שוטף מעת לעת בתחנת דלק אבל מסיבות כאלה ואחרות נמאס לי.

 

מצאתי באינטרנט הרבה מידע ומוצרים, אבל נראה לי שהרבה מזה פשוט לא רלוונטי ואשמח לעצתכם כדי להבין מה אני צריך בתכלס. אם הבנתי נכון מה שצריך זה:

1. סבון מתאים לרכב

2. כפפת מיקרופייבר לסבן

3. ג'ילדה לייבש

 

שוטפים את הרכב עם דלי מים, משתמשים בכפפה עם דלי סבון כדי לסבן ומנקים אותה מדי פעם עם מים, בסוף שוטפים שוב עם מים ומייבשים עם ג'ילדה. ככה צריך לעבוד?

 

האם יש עוד דברים ששווה לקנות כדי לחסוך זמן ומאמץ? יכול להזמין מאליאקספרס וכו' מה שצריך, נגיד עד 200-300 ש"ח. למשל ראיתי מקציף סבון אבל לא הבנתי אם זה יעזור לי.

 

תודה לעוזרים

car_dirty - Copy.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

חפש ביוטיוב שיטת 2 הדליים, אם אתה רוצה להימנע משריטות.

עקרונית, אתה ממלא 2 דליים, אחד במים והשני במים עם סבון מוקצף. שוטף את הרכב במים זורמים קודם ומנסה להוריד כמה שיותר לכלוך. אחרי זה אתה לוקח את הספוג עם סבון, מנקה איתו קצת, שוטף אותו בדלי של המים (בלי הסבון) טובל אותו בדלי של הסבון וממשיך ככה עד שאתה עובר על כל הרכב. בסוף יהיו לך דלי של מים חומים מגעילים שניקית בהם את הספוג ודלי מים עם סבון יחסית נקיים.

אחרי זה אתה שוטף שוב עם מים ומוריד את כל הקצף, ומייבש במגבת. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שלב 1:

נכנס ללינקים הבאים ומזמין (לא חייב מהאתר הזה ספציפית, אבל אלה המוצרים שאני משתמש בהם ויכול להמליץ בלב שלם):

https://www.justmotor.co.il/product/כפפת-מיקרופייבר-פרימיום-chemical-guys-waterproof

https://www.justmotor.co.il/product/שמפו-ללא-שטיפה-optimum-no-rinse-onr-0

 

בנוסף קונה מרסס עשבים (כזה או אחר, מה שחשוב שיהיה עם נפח של 3-5 ליטר כדי שיספיק לכל הרכב בפעם אחת):

https://www.hagarin.co.il/product-page/862

 

שלב 1.5 אם הרכב ממש ממש ג'יפה:

לשטוף עם צינור או דלי מים את הלכלוכים הגדולים שיתנתקו בקלות.

 

שלב 2:

מדלל, משפריץ, נותן לחומר לשבת 3-4 דקות, מנקה עם הכפפה או עם ספוג. 

 

שלב 3:

הולך הביתה.

פורסם

תודה על התגובות

 

לגבי הקישורים אני מעוניין לקנות סיני זול באלי או טמו או בארץ (מקס סטוק וכו') אלא אם יש סיבה טובה

 

לא הצלחתי להבין אם יש יתרון לשימוש בדלי עם סבון, לעומת תרסיס?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לרסס סבון על האוטו זה יותר נח מאשר לסבן עם הספוג. אם יש לך צינור בחניה, תקנה משהו כזה מעליאקספרס. אחלה קצף זה עושה.

https://a.aliexpress.com/_c4KmjPcb

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בהכי כנות. הרכב שלך נראה כמו מישהו שהוא לא פדנט למראה הרכב. וזה בסדר גמור. גם אני כזה.

 

מה שאני עושה (שיש לי כוח)

צינור גינה שוטף את הלכלוכים הגדולים והגסים.

אחרי ממלא דלי חצי מים וקצת סבון

לוקח מטאטא רך ומסבן את הרכב

ואז עוד פעם עם צינור גינה.

ואז עובר עם מיקרופייבר.

 

במידה ואין צינור גינה,

אפשר להחליף את זה בדליי מים.

 

כן. זה לא ניקיון של 100%

זה יוצר סרוולים בצבע

כן. אפשר לעשות טוב יותר.

 

אבל אין לי כוח וסבלנות לשטוף איכותי

ואני לא רוצה שרכב יראה כמו אוטו מוזנח.

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם (נערך)

 

 

אני עושה עם שיטת 2 הדליים, דלי אחד עם כ 20 גרם ONR או Ethos המתחרה של ONR, ואז בסוף לא צריך לשטוף את הרכב עם מים אלא רק לנגב עם מיקרופייבר

 

נתנו פה לינק ל ONR לרכישה בארץ:

https://www.justmotor.co.il/product/שמפו-ללא-שטיפה-optimum-no-rinse-onr-0

 

 

"

חפש בעליאקספרס big red sponge lucullan

עולה סביב 4.59$

את הספוג טובלים בדלי עם המים + ONR, ברגע שהספוג מלוכלך מנקים בדלי של המים הנקיים.

 

חפש אחר כך microfiber seametal

תוסיף לעגלה

 

וצריך לברר קופונים למעל 20$ כי אנחנו מתקרבים ל11.11 וכבר יש קופונים להבנתי

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטרף לשרשור ולבקשת המלצות והלינקים

לאחר ששטפתי את הרכב באופן הבא:
1. התזת מים

2. התזת שמפו
3. ניקוי הקצת שמפו בעזרת מטלית מיקרו פייבר
4. ייבוש הרכב בעזרת מטלית מיקרו פייבר

איך כדאי להמשיך לשלב הבא של שמירה על הצבע? מריחת ווקס\אוטם צבע שאתם ממליצים? 

פורסם

quick detailer או אוטם יתנו תוצאות דומות.

יש מבחר יפה בשוק, נסה מה שנוח לך להשיג .

אני משתמש ב sonax עבור הרכב הלבן  ו nanolex הרכב השחור רק בגלל שככה התרגלתי.

תדירות יישום ברכב הלבן 2-3 שבועות בעיקר כי הרכב לא בחניה מקורה.  

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...