Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אכנס לפרטים של הרכב או התאונה כי זה פחות תורם לשאלה.

תקציר, רכשתי רכב יקר ועברתי תאונה לא פשוטה, כולל פתיחת כריות אוויר, באשמתי.

עקב מחיר הרכב, עלות החלפת כריות ותיקון הרכב לא עולים על חצי משווי הרכב. 

כעת יש לי אפשרות לתקן את הרכב, או למכור אותו as is ולחפש רכב אחר.

אבל אני בדילמה כי אין רכב דומה ובעל אבזור זהה בשוק כרגע. ואני מאד אוהב את הרכב.

מצד שני אין לי אמון במוסכי פחחות, במיוחד כאשר מדובר בנזק מורכב שדורש מקצועיות. 

 

אשמח לשמוע דעות של אנשים שהיו בסיטואציה דומה, עם רכבים מיוחדים. שלא פשוט לוותר עליהם ולמכור למרות הנזק. 

האם תיקנתם למרות הכל? או רכשתם רכב אחר בכל זאת?

 

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, J.Daniels כתב:

מצד שני אין לי אמון במוסכי פחחות, במיוחד כאשר מדובר בנזק מורכב שדורש מקצועיות. 

 

זה מה שגורם לי לכתוב שעם כל הרגש, אין מה לתקן.

היית מוכן לנסוע באוטו שעבר תיקון כה משמעותי?

יכול לספר שבמקרה שלי סיאט איביזה 2024 הלכה אובדן להלכה. והאמת שהתבאסתי, אבל דברים הסתדרו בסוף. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

הרכב לא יחזור להיות כפי שהיה ואם אתה מחפש עבודה מושלמת זה לא יקרה.

גם מכירה בעתיד תהיה קשה.

אם יש לך אפשרות לקבל את הכסף, עם כל הצער, הייתי לוקח את הכסף וממשיך הלאה.

  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 28 דקות, J.Daniels כתב:

לא אכנס לפרטים של הרכב, כי זה פחות תורם לשאלה.

דווקא זה היה יותר תורם לשאלה.

ואם היית מוסיף תמונות רלוונטיות אז בכלל היה עוזר.

 

אבל בגלל שאתה לא רוצה להכנס לפרטים, אז בכלליות, לא שווה. (וחבל שלא יצא לך אובדן מוחלט, ואז היית מקבל את כל שווי הרכב).

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 36 דקות, J.Daniels כתב:

עקב מחיר הרכב, עלות החלפת כריות ותיקון הרכב לא עולים על חצי משווי הרכב. 

בכמה אחוז השמאי העריך את הנזק? אולי שווה לקחת שמאי נוסף כדי שהרכב יושבת?

פורסם
לפני 37 דקות, J.Daniels כתב:

אין רכב דומה ובעל אבזור זהה בשוק כרגע. ואני מאד אוהב את הרכב.

נסה לברר עם אלעד וגיא https://www.eladcarservice.co.il/רכבי-יוקרה/

החברה האלה מתמחים ברכבים מיוחדים ורכבי יוקרה. 

זול זה לא יהיה, מצד שני הם כן עובדים עם חברות ביטוח.

 

חברים בעלי רכבים מיוחדים עשו אצלם עבודות שנראות מעולה. אמנם מדובר ברכבי אספנות עם הרבה סנטימנטים אליהם ולכן ערכי מכירה לא שינו. אבל ככל שאתה ״מאוהב״ ברכב. הם עשויים להיות הכתובת .

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...