Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

לקיה ריו הזאת המחירון הלא משוקלל הוא 27.5 אלף. אם תיקח קיה פיקנטו מאותו שנתון אתה תגלה שהמחירון הלא משוקלל שלה הוא 47 אלף. יותר מפי 1.5 במחירון.

לא מכיר את המחירון של הריו ואת היחס בינו לבין המציאות, אבל המחירון של פיקנטו מנופח ולא מהיום. 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 20 דקות, cfir71 כתב:

🙏🏼

ורק מנוע 1.4 כן?

למייטב זכרוני לא הייתה 1.0 טורבו תוצרת מקסיקו. רק ה 1.4. 

 

הטורבו נוספה אחרי שכבר שהתחלנו לייבא מקוריאה עם המערכות. 

 

 

פורסם

לוי יצחק משום מה מתמחר את הריו מהדור הזה במחיר נמוך מכפי שהן היו צריכות להופיע. 

ההשוואה הטובה ביותר היא לאחות התאומה היונדאי I20 שבשנת 2017 הגיעה עדיין עם מנוע 1.4 אטמוספרי. המחיר של היונדאי הוא בערך 40 אלף, כלומר עשירייה יותר מהקיה. 

אם הולכים קדימה שנתיים, הקיה שווה לפי לוי יצחק 40 בעוד היונדאי (הפעם עם מנוע טורבו, אבל בהספק נמוך יותר) עולה בין 58 ל- 67 בתלות ברמת הגימור, כלומר הפרש של כמעט 20-30 אלף מהריו, שבאחוזים הוא פשוט הזוי. באופן משעשע הקיה קיבלו בזמנו 7 שנים אחריות על מנוע וגיר בעוד היונדאי כבר סיימו אחריות. באופן משעשע נוסף, היונדאי ברמת הגימור הגבוהה סופרים מופיעה ב- 58 אלף ש"ח בעוד הפריים הנחותה שנמכרה ישר לצה"ל ולציי רכב ללא מערכות בטיחות מתומחרת ב- 67 אלף.

  • מעניין 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

וההזייה הזאת אחראית על מחזור מכירות שלם של שוק יד 2 , וכמה יהיה תשלומי הביטוח של מדינה שלמה... 

 

מילא שוק היד 2 של של אזרחים. כסף של הציבור לא מעניין אף אחד. 

אבל מה עם חברות הביטוח? מה עם חברות הליסינג? איך להם לא מפריע מחירון עם טעויות כה ביזאריות? 

אני מניח שהמנגנון הזה משרת כול כך טוב את הגורמים שציינתי, שהם מוכנים "לקבל" את זה... 

 

 

  • מבאס 1
פורסם (נערך)

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/6grvrq10?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd

 

הנה עוד דוגמה

מבקשים 49,000 

מחירון לוי יצחק 33,000

 

מה עושים??? אנשים קונים אפילו במחיר 45,000 ומפסידים כסף אם הרכב הולך בתאונה/נגנב?

ביד 2 אגב המחירון 44,900

 

IMG_1807.png

עריכה אחרונה על ידי cfir71

כפיר הג'ינג'י

פורסם

יש הבדל בין מה שמבקשים לבין מה שמקבלים,בפועל לא נדע באמת בכמה הרכב נמכר,וכן מי שמשלם מעל המחירון אז במקרה גניבה או טוטאלוס הוא יפסיד את הסכום ששילם מעל למחירון יצחק לוי.מחירון יד 2 לא מעניין ולא רלוונטי לנושא הזה כי חברות הביטוח והשמאות הולכים רק לפי מחירון יצחק לוי.

פורסם

כי המוכר של הריון מוכר לפי יד 2, אישית הייתי עובר הלאה או מחפש דגמים אחרים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, cfir71 כתב:

מה עושים??? אנשים קונים אפילו במחיר 45,000 ומפסידים כסף אם הרכב הולך בתאונה/נגנב?

 

 

זו מצד אחד בעיה, 

מצד שני, שוב, אם יש ציפיה שמישהו ימכור ריו ב-10 אלף פחות מפיקנטו, רק כי לוי יצחק אמר, אתה יכול למצוא את עצמך מחכה עוד המון זמן. 

אם חשוב לך לקנות רכב שהמחיר בפועל יהיה תואם למחירון לוי יצחק, הייתי הולך על רכב אחר

פורסם (נערך)

הנתונים הם מ 12/2024 - כלומר לא הכי מעודכנים

אבל נתקלתי בקיה ריו 2016 שנמכרה מכונס נכסים, כאמור ב 12/2024

המחירון אז היה 27,000 ש"ח

ההצעה הזוכה במכרז 36,000 ש"ח.

כנראה שגם סוחרי רכב מבינים שהמחירון לא מייצג בדגם הזה.

 

image.thumb.jpeg.2b57cfef5d609b4250b3447c2531d044.jpeg

עריכה אחרונה על ידי `Infinity
  • מבאס 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
בתאריך 30.9.2025 בשעה 13:22, zvit כתב:

אין מחיר "נכון" יש מחיר שקונה מרצון משלם על רכב שהוא מעוניין לרכוש.

 

ברכב עם קילומטראז' נמוך באופן קיצוני יש לוודא שהטיפולים נעשו לפי הוראות היצרן.

 

אישית לא הייתי רוכש רכב בכזה פער מעל מחירון לוי יצחק, ולו רק מהסיבה הפשוטה שבמקרה של תאונה או גנבה אני לא אקבל סכום שקרוב למה ששילמתי על הרכב.

 

אני לא מאמין שהמוכר ימצא קונה שישלם יותר מ-35K על הרכב. בכל מקרה, שיהיה לו בהצלחה.

זה גם תלוי בסוג רכב, לעיתים לוי יצחק שוחט רכבים ונותן להם ערך לא ריאלי, נגיד רכבים אספנות שלוי יצחק מעריך אותם ב10א שח שבפועל הם שווים 50א וצפונה.

מנגד יש לך רכבים חדשים לרוב גרמניות כמו ואג שהמחירון לוי יצחק שלהן מתרסק בשנים הראשונות, מוכרים שיש להם שכל לא מוכרים במחירון והם מצליחים למכור ב5-10-15 ואף 20 אלף מעל המחירון תלוי בדגם.
כמו כן יש את תופעת העדר הישראלי שקונים רק מאזדה או טויוטה, שגם הרכבים שלהם נמכרים מעל המחירון ב5-10 מעל המחירון לרכב סביר, לא עכשיו קמ מטורף נטו סביר כי טויוטיות עם קמ של 200א נמכרות במחירון ולרוב בזמן קצר. 
נכון אם רכב שנמכר ב50 והמחירון שלו זה 40 במידה ויהיה תאונה תקבל רק 40 וכביכול תפסיד 10, אך למצוא רכבים ספציפים (כפי שציינתי ואגיות יחסית חדשות ורכבים יפנים) אתה לא תמצא רק רכבים עם חצי רגל בקבר או איזה זקן שאין לו מושג בשוק שמעלה מודעה שזה קורה אחת ל. אומנם השוק היום הוא של קונים ולא מוכרים עדיין יש רכבים שבחיים לא תקבל במחיר מחירון. 
בקשר למקרה פה, זה הזיה, רכב של בזק מלפני 10 שנים שרוצים מעל המחירון? בלי קשר לקמ זה הזיה, ניחא היה מבקש כמה אלפים מעל אולי 5א, אך 20+? חי בסרט זה רכב שיש בשבפע ממנו זה לא איזה רכב מפנק שהוא יחזיק ל20-30 שנה שהקמ הנמוך יכול להוות כסיבה מוצדקת. נגיד הייתה שולף איזה מרצדס בת 20 עם 50א קמ אוקיי אפשר לדבר אבל ריו מסכנה? שיהיה בריא...

פורסם
לפני 4 שעות, xdmanxd99 כתב:

או איזה זקן שאין לו מושג בשוק שמעלה מודעה שזה קורה אחת ל

גם כזה לא תמצא, ברגע שהוא מעלה מודעה כזאת, 5 דקות אחרי יגיע אליו סוחר, ישלם לו את המחיר שהוא מבקש וימכור אחר כך ב 10 מעל המחירון. 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 31 דקות, Buki כתב:

גם כזה לא תמצא, ברגע שהוא מעלה מודעה כזאת, 5 דקות אחרי יגיע אליו סוחר, ישלם לו את המחיר שהוא מבקש וימכור אחר כך ב 10 מעל המחירון. 

 

 

 

בדוק, מודעות כאלו נעלמות בפחות מחצי שעה הדרך היחידה למצוא כאלו רכבים זה ברחוב עם שלט של למכירה אחרת אם אתה לא חי ביד2 24-7 אי סיכוי לתפוס אותם.

פורסם
לפני 13 דקות, xdmanxd99 כתב:

אם אתה לא חי ביד2 24-7 אין סיכוי לתפוס אותם.

26/7...

לסוחרים יש מנוי בתשלום שמראה להם את המודעות החדשות שעה או יותר לפני שנחשפות בלוח החינמי.

פורסם
לפני 9 דקות, BoazB11 כתב:

26/7...

לסוחרים יש מנוי בתשלום שמראה להם את המודעות החדשות שעה או יותר לפני שנחשפות בלוח החינמי.

ואללה?את זה לא ידעתי, זה בהחלט יתרון חזק לטובת הסוחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...