Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את ה BRZ האחרונה שהייתה אצל היבואן. רכב מהמם וכייפי בטירוף. לצערי, לאחרונה (ורק לאחר מספר חודשים) נוכחתי לראות שאין לי ברכב ערכת ניפוח וכמובן גם אין גלגל חלופי. האם מדובר במקרה ייחודי או שככה מכרו את המכוניות ? אשמח לתגובה מרוכשים שביצעו רכישה בשנתיים האחרונות (הדגם האחרון).

פורסם

אצלי BRZ דור אחרון, עליה לכביש 2023.

לא רק שיש ערכת ניפוח, זה גם מצוין מפורשות ברישיון הרכב.

בדוק מה כתוב לך ברישיון הרכב.

 

image.png.461bd7b9b10b731dd72db40a4389430a.png

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

המכוניות נמסרו עם ערכת ניפוח.

אני רכשתי ערכת גלגל חלופי צר מידות בפנצ׳רייה שליד מוסך ״אולימפיה״ באשדוד (מוסך מורשה יבואן של סובארו), רכשתי בורג נעילה והתקנתי אותו בגומחה המתאימה בתא המטען.  לי זה עלה בזמנו 750 ש״ח.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, SBE כתב:

רכשתי את ה BRZ האחרונה שהייתה אצל היבואן. רכב מהמם וכייפי בטירוף. לצערי, לאחרונה (ורק לאחר מספר חודשים) נוכחתי לראות שאין לי ברכב ערכת ניפוח וכמובן גם אין גלגל חלופי. האם מדובר במקרה ייחודי או שככה מכרו את המכוניות ? אשמח לתגובה מרוכשים שביצעו רכישה בשנתיים האחרונות (הדגם האחרון).

כל רכב בישראל חייב גלגל חלופי. כאלה שאין להם גלגל חלופי, מחוייבים בערכת ניפוח וזה גם מצויין ברישיון הרכב שלהם.

אם לא מסרו לך - תחזור ותדרוש מהבחור שמכר לך ערכת ניפוח, קשה לי להאמין שהוא לא ינסה לעזור לך עם זה.

 

לכל מקרה ממליץ על מה ש- menir1 עשה, תקנה גלגל רזרבי, ג'ק, ומפתח ברגים שמתאים אצלך.

מאוד מבאס להתקע בצד הדרך בלי גלגל ספייר או להסתבך עם ערכת ניפוח ולחכות כמה שעות לגרר או חילוץ אחר.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם
בתאריך 3.7.2025 בשעה 18:07, menir1 כתב:

המכוניות נמסרו עם ערכת ניפוח.

אני רכשתי ערכת גלגל חלופי צר מידות בפנצ׳רייה שליד מוסך ״אולימפיה״ באשדוד (מוסך מורשה יבואן של סובארו), רכשתי בורג נעילה והתקנתי אותו בגומחה המתאימה בתא המטען.  לי זה עלה בזמנו 750 ש״ח.

איפה קונים בורג נעילה ?

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם
בתאריך 3.7.2025 בשעה 21:38, ProMeR כתב:

כל רכב בישראל חייב גלגל חלופי. כאלה שאין להם גלגל חלופי, מחוייבים בערכת ניפוח וזה גם מצויין ברישיון הרכב שלהם.

לא מדוייק.

ציי רכבים של משאיות/אוטובוסים יכולים לנוע בדרכים ללא גלגל חלופי ו/או ערכת ניפוח, וזאת בתנאי שהחב׳ כרתה חוזה עם שרות תיקוני־דרך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 50 דקות, ליבמן כתב:

איפה קונים בורג נעילה ?

אני רכשתי באיביי, לאחר שברור במוסך ברשת היבואן הבהיר שאני לא יכול לרכוש כי חלק כזה לא קיים עבור המכונית שלי... 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...