Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

כשרכשתי רכב חדש מאזדה cx30 מניילונים הגיעו איתו צמיגים של Dunlop sp sport maxx 050 שירתו אותי 6 שנים מיום הייצור ו 4 שנים על הכביש, החלפתי בגלל תאריך הייצור וקצת יובש והיה בהם עומק סולייה, האמת נהניתי מהם מכל רגע אחיזה גבוהה ומרגישים תענוג בכל סיבוב בהגה, אבל פה ההפתעה, החלפתי לפני מספר ימים צמיגים לדגם dunlop sp sport fm800

פה אני פחות מתלהב מהסיבובים כאילו הרבה מהעונג נעלם, מדוע למרות שזה מותג איכותי ולפי מה שקראתי אמורים להיות איכותיים ובעלי ביצועים גבוהים? האם בדרך כלל צמיגים משתפרים עם הזמן בחיכוב עם האספלת ומקבלים תוצאות טובות יותר?

  • מבאס 1
פורסם (נערך)

החלפת דגם מוצלח לדגם דרעק. 

(כן- כן, של אותו היצרן).

 

וגם , באופן כללי, כאשר מחליפים צמיגים UHP ( ultra high perfomance) לצמיגי נוחות, האחיזה פחות טובה, והנאה מנהיגה נעלמת.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לחץ אויר תקין?

אם אתה מדבר על הקילומטרים הראשונים, אז גם צמיג צריך הרצה. לפעמים יש שכבה על צמיג חדש שצריך להשחק כדי לקבל את מה שתוכנן לו.

 

תוכל לדייק מה הבעיה? אחיזה? רעש? פידבק?

 

וכמובן מה שהחבר וולאד רשם - זה הכי חשוב...

 

יש הרבה חומר על עניין הרצת צמיגים. למשל כאן:

https://www.continental-tyres.co.uk/tyre-knowledge/braking-with-new-tyres/

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 36 דקות, vladclar כתב:

החלפת דגם מוצלח לדגם דרעק. 

(כן- כן, של אותו היצרן).

 

מחדד את מה שכתב vlad...

החלפת דגם מעולה לדגם זבל שבזבלים.

 

כשהסתכלת מה קיים במידה, לא ראית שיש שני סוגים של דנלופ? שהדגם המקורי שלך עולה בערך כפול מהדגם שהחלפת אליו?

 

ראה בזה שכר לימוד, נסה לחזור לפנצ'ריה ולהחליף לדגם אחר. תראה איזה זיכוי אתה מקבל ומה האלטרנטיבות, נשמח לעזור לך למצוא צמיגים שיגרמו לך להנות מהרכב שיכול להיות מהנה מאוד, במקום להתבאס מצמיגים גרועים שגם יכולים להפתיע אותך לרעה.

פורסם (נערך)

לחץ אוויר תקין.

כן קילומטרים ראשונים.

תיארתי בפוסט, בצמיגים המקוריים חווית הנהיגה הייתה מעולה תענוג של סיבובי ההגה הרגשה שהצמיגים דבוקים לאספלת, בחדשים לא מרגישים את זה חוסר דיוק בסיבובים ואחיזה פחות טובה, כמעט אין עונג!

עריכה אחרונה על ידי master car
פורסם

א. רשמתי לך - מצמיגים יותר ספורטיביים (בהגדרה שלהם ) עם אחיזה משופרת , 

עברת לצמיגי נוחות. 

 

ב. לא מצאתי את הדגם FM800 בשום מבחן השוואתי , רק חוות דעת של משתמשים.

הצמיג הזה נמכר בעיקר באוסטרליה,  ניו זילנד  וכדומה. ויש משם כבר כמה דגמים של דנלופ במהלך שנים רבות,  שהיו לא מוצלחים.

 

מניסיון איתם על הונדה סיוויק 1.5 טורבו בנזין ( רכב מהיר עם בידוד רעשים בינוני) , הם רועשים מדי, אחיזת כביש בפניות מהירות לא בטוחה, הם בכלל לא מרגישים שנדבקים לכביש.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 23 שעות, vladclar כתב:

א. רשמתי לך - מצמיגים יותר ספורטיביים (בהגדרה שלהם ) עם אחיזה משופרת , 

עברת לצמיגי נוחות. 

 

ב. לא מצאתי את הדגם FM800 בשום מבחן השוואתי , רק חוות דעת של משתמשים.

הצמיג הזה נמכר בעיקר באוסטרליה,  ניו זילנד  וכדומה. ויש משם כבר כמה דגמים של דנלופ במהלך שנים רבות,  שהיו לא מוצלחים.

 

מניסיון איתם על הונדה סיוויק 1.5 טורבו בנזין ( רכב מהיר עם בידוד רעשים בינוני) , הם רועשים מדי, אחיזת כביש בפניות מהירות לא בטוחה, הם בכלל לא מרגישים שנדבקים לכביש.

 

ישנם דגמים מסוימים תוכל להמליץ?
ה FM800 הרגשתי שהם נוחות כלומר לא מרגישים מהמורות בכביש כמו ה sport maxx 050

פורסם (נערך)

במקומך כבר לא הייתי עושה שום דבר, משאיר את הצמיגים שקנית.

תגמור את הסט הזה ותחליט מה יותר חשוב לך - אחיזה או נוחות.

הרכב שלך ( תסלח לי ) זה סתם ג'יפון שמגיע משום מה  עם צמיגים בעלי חתך נמוך. 

בעיר בכבישים משובשים זה לא כיף גדול,  אז לצמיגי Touring יש כאן יתרון.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מהשרשור שצרף @Tom_22
כרגע מורכבים על הרכב Michelin Primacy 4 VOL 99v XL (תת דגם של פרימסי שתוכננו ל Volvo Cross country). הם אוחזים מצוין (במיוחד לאחר שהתחממו), שקטים מאוד ומורגש גם חסכון בדלק. יש גם חסרונות יפורטו בהמשך.
לאחר 4 שנים עם CX30, המסקנות שלי:
1. הרכב לא אפוי מבחינת suspension, במיוחד הקורת מתח האחורית. ולדעתי בולמי הזעזועים המקוריים האחוריים שמותקנים בו מתוכננים לא טוב וחלשים מדי (הוחלפו כבר פעמיים תוך 50,000 ק"מ).
2. הוא תזזיתי וקופצני ויש רעידות במרכב מהרגע הראשון שנרכש גם לאחר שימוש ב 3 סוגי צמיגים.
3. בכל החלפה עתידית, איזה דגם צמיג שלא יהיה, אני אבחר להיצמד לקוד מהירות ועומס 95H בלבד. למה? כי בגלל הקופצנות, מוכרחים ברכב הזה להרכיב צמיגים כמה שיותר רכים וקלי משקל. ה 99v XL בנויים לרכבים כבדים יותר (XL = Extra Load), ולכן הם קשיחים יותר וכבדים יותר מ 95H (ככלל). הרכב הזה לא אוהב לא צמיגים קשיחים ולא כבדים.
4. אם הייתי מחליף כיום, חד וחלק שהייתי רוכש בעדיפות ראשונה Kleber Dynaxer HP4 או Kleber Dynaxer SUV - מה שיש במידה הזו - יש לי נסיון מצוין עם ה SUV שהורכבו לאחרונה ב CX5  לאחר התייעצות בפורום. בעדיפות שניה - Falken ZE310.
למרות כל האמור לעיל - ההיגוי חד, הרכב דינמי בצורה בלתי רגילה, שובב וכיפי לנהיגה!

CX30 זה האלפא של המזדות. והתחליף היחידי ל CX30 הוא CX30 אחרת.
zoom zoom.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 38 דקות, vladclar כתב:

במקומך כבר לא הייתי עושה שום דבר, משאיר את הצמיגים שקנית.

תגמור את הסט הזה ותחליט מה יותר חשוב לך - אחיזה או נוחות.

הרכב שלך ( תסלח לי ) זה סתם ג'יפון שמגיע משום מה  עם צמיגים בעלי חתך נמוך. 

בעיר בכבישים משובשים זה לא כיף גדול,  אז לצמיגי Touring יש כאן יתרון.

חשוב לי אחיזה אני חובבן נהיגה ורוצה להתענג מההיגוי. לכן אינני יודע איזה צמיגים לבחור יש מלא בשוק תוכל לסדר לי את העניין?

פורסם
לפני 8 דקות, master car כתב:

חשוב לי אחיזה אני חובבן נהיגה ורוצה להתענג מההיגוי. לכן אינני יודע איזה צמיגים לבחור יש מלא בשוק תוכל לסדר לי את העניין?

לדעתי התגובה של @BassDriver עונה לשאלתך, וכן הייתי מחפש גם את אלו

https://tires4u.co.il/tire/23667/215-55r18-95h--effigrip-perf-renault-tl

אם הם קיימים במלאי.

 

בהצלחה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...