Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי כמה סדקים בקירות שכול הזמן חוזרים.

ניסיתי למרוח סיקה פלקס, קלסימו, בונדרול וצבע.

לא עזר והסדק חזר.

האם יש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע מהסדק לחזור?

או שבגלל שמדובר בתזוזה של הבניין שום דבר לא יעזור?

אולי לשים רשת?

סרט פיבה יכול לעזור?

התייעצתי עם כמה בעלי מקצוע, הם לא נותנים אחריות לתיקון.

הסבירו לי שזה רק יעקב את חזרת הסדק ושום דבר לא יעזור 

פורסם (נערך)

לא מבין גדול בנושא, אבל זה נראה לי בגלל תזוזה של הבניין. הדירה חדשה יחסית? יכול להיות שלא בנו לפי התקן, ואז אתה יכול לשקול לתבוע את הקבלן.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם
לפני 43 דקות, mcaspi כתב:

לא מבין גדול בנושא, אבל זה נראה לי בגלל תזוזה של הבניין. הדירה חדשה יחסית? יכול להיות שלא בנו לפי התקן, ואז אתה יכול לשקול לתבוע את הקבלן.

בניין נבנה לפני 15 שנה

פורסם (נערך)

יש כל מיני סיבות לסדקים, ולכל סוג כזה יש טיפול שונה.

בלי תמונות (רחבות זווית, שמאפשרות לראות את הסביבה), אי אפשר לייעץ.

 

אין דין סדק בשטרבה כדין סדק נימי בגלל טיח עבה מידי, או כדין סדק מבני, שנובע משקיעה.

 

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 2
  • מעניין 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעה, natco כתב:

בשטרבה

איך מבטאים את זה? 

 

ושואל כדי ללמוד, יש לך אולי דוגמאות לזה?  לכל סדק שכתבת? מעניין.. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 3 שעות, guya72 כתב:

מה בעלי המקצוע אמרו ?  מה לדעתם הגורם לסדקים ?

האם תזוזה של הבניין זה דבר וודאי או ניחוש שלך ?

כול בעלי המקצוע ששאלתי אמרו לי זה תזוזה של הבניין.

 

פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

איך מבטאים את זה? 

Shtraba

זה המפגש בין אלמנט בלוק לאלמנט בטון (עמוד או קורה).

כשמבצעים אותו לא נכון, זה מקום קלאסי להווצרות סדקים.

 

  • אהבתי 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

בניינים זזים...

אצל קרובת משפחה שלי זה התבטא ב'גיבנת' של המרצפות בסלון,

כאילו הקירות התקרבו ודחקו את הריצוף. בניין כבן 20 שנה.

 

IMG_20210205_124221.jpg

 

IMG_20210310_085336.jpg

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • מבאס 1
פורסם

קשה לאבחן רק דרך תיאור

אך ככל הנראה אכן מדובר בתזוזות עקב שקיעת יסוד.

 

ואם אכן מדובר בשקיעת יסוד, דרכי הטיפול הם או טיפול קוסמטי חוזר או טיפול רציני הרבה יותר בחיזוק היסודות עצמם שזה כבר סיפור אחר לגמרי.

לכן הגיוני מה שאמרו לך בעלי המקצוע שלא יתנו לך אחריות כי הסדקים יחזרו.

 

 

לפני 11 שעות, BoazB11 כתב:

אצל קרובת משפחה שלי זה התבטא ב'גיבנת' של המרצפות בסלון,

כאילו הקירות התקרבו ודחקו את הריצוף. בניין כבן 20 שנה.

 

שברים/התרוממות הריצוף יכולים לנבוע גם מתזוזות הבניין כפי שציינת אך גם עקב התפשטות תרמית,

לכן מלכתחילה עושים את המרווחים בין המרצפות (פוגות),

לרוב ובמצב נורמלי ובמידה שאין תזוזות משמעותיות בבניין, זה עובד מצוין.

בכול מקרה ובעיקר במקרים כאלה של התרוממות/שברים - מומלץ מאוד להשאיר מרווח של 1 ס"מ בין קצוות הריצוף לבין הקיר (מתחת ל'פנלים')

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
לפני 16 דקות, shilo_v כתב:

מומלץ מאוד להשאיר מרווח של 1 ס"מ בין קצוות הריצוף לבין הקיר (מתחת ל'פנלים')

זה בדיוק מה שהרצף שהבאנו זיהה כגורם להתרוממות הזו.

הוא אמר שכנראה האריחים התאימו בול עד לקיר, ובבנייה התעצלו לחתוך את הס"מ הזה...

בדירות אחרות בבניין לא הייתה בעייה כזו.

  • אהבתי 2
פורסם

אחי נכנס לדירה חדשה לפני מס' שנים 

החברה שבנתה הודיעה שאם יש סדקים להודיע לה והיא תבוא לתקן אחרי שנה מהאכלוס

כי עד אז הבניין מקבל משקלים חדשים ריהוט חפצים וכו' ורק אחרי שנה זה נרגע

פורסם (נערך)
בתאריך 17.4.2025 בשעה 03:23, tan tan כתב:

החברה שבנתה הודיעה שאם יש סדקים להודיע לה והיא תבוא לתקן אחרי שנה מהאכלוס

כי עד אז הבניין מקבל משקלים חדשים ריהוט חפצים וכו' ורק אחרי שנה זה נרגע

נכון מאוד, בטון מגיע להתקשות מלאה (כמעט...) אחרי 12 חודשים, בבניינים חדשים זה לא אמור להטריד. 

פות"ש, האם הסדקים אצלך הם רק בצבע, או שהם נראים עמוקים יותר? 

זה מתפרס בכל הבית או רק בחדר ספציפי? 

מה עם שכנים מעל / מתחת? גם להם יש?

כתבת שזה תמיד חוזר, אחרי כמה זמן? יום? שנה? האם יש בניה לא חוקית בבניין / מרתף שמשפיע על היסודות או עומסים גבוהים? 

בניין לא אמור לזוז ולא אמורות להיווצר בו סדקים, אם יש לך תמונה של הסדק כדאי שתעלה.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 57 דקות, לב טוב כתב:

נכון מאוד, בטון מגיע להתקשות מלאה (כמעט...) אחרי 12 חודשים, בבניינים חדשים זה לא אמור להטריד. 

פות"ש, האם הסדקים אצלך הם רק בצבע, או שהם נראים עמוקים יותר? 

זה מתפרס בכל הבית או רק בחדר ספציפי? 

מה עם שכנים מעל / מתחת? גם להם יש?

כתבת שזה תמיד חוזר, אחרי כמה זמן? יום? שנה? האם יש בניה לא חוקית בבניין / מרתף שמשפיע על היסודות או עומסים גבוהים? 

בניין לא אמור לזוז ולא אמורות להיווצר בו סדקים, אם יש לך תמונה של הסדק כדאי שתעלה.

אני חושב שהסדקים קצת יותר עמוקים משכבת הצבע.

כשפתחתי את הסדקים היה צריך להפעיל כוח.

הסדקים מופיעים בכול החדרים, חוץ מהממד.

תמיד בדיוק באותם מקומות. בערך 2 סדקים בחדר. הם מאוד דקים, בעובי שערה שחורה.

מדובר בבניין 13 קומות, נבנה לפני 15 שנה.

כול השכנים גם סובלים מזה.

הסדקים מתחילים להופיע בערך חודש אחרי התיקון. 

לפני 5 שנים הזמנתי בעל מקצוע שפתח את הסדק, מרח סיקה פלקס, ואחרי יבוש, קלסימו.

זה החזיק קצת יותר זמן אבל אחרי כמה חודשים הופיעו פסים בעובי של הסיקה.

כמו תבליטים מתחת לצבע.

מבחינה אסתטית, היה צריך פשוט לא לגעת וזהו.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...