Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי,

 

בסופ"ש האחרון הייתי באילת. חניתי במגרש עפר גדול ליד מלון אקויה, (רחוב חיל ההנדסה) בנתיב הכניסה למגרש אין שום שלט או תמרור, ובמגרש עצמו חנו עשרות רבות של מכוניות.

 

למחרת לא מצאתי את הרכב והתברר שהוא נגרר ע"י העירייה. בתוספת דוח ע"ס 250ש"ח. 

 

חיפשתי שוב ומצאתי בצד המגרש במקום די נסתר מהעין, שלט שמציין שהחניה אסורה בין השעות 24:00 ל 7:00 אזור קנס מוגדל/רכב חונה יגרר.

 

אציין כי בוודאות חניתי בצורה מסודרת בתוך שורת רכבים באופן שלא מפריע ולא חוסם בשום אופן.

 

כמו כן היו באותו לילה במגרש מכוניות רבות נוספות, חלקם קיבלו דוחות חלקם לא, אך הן לא נגררו.

 

האם זה חוקי? מותר לעירייה לגרור רכב שאמנם חונה שלא כחוק אבל לא מפריע בשום צורה לחניה ולתנועה?

 

יש מה לעשות בעניין?

עריכה אחרונה על ידי chopin
פורסם

1. אם יש שלט שמתריע מפני גרירה, סביר להניח שקיים חוק עזר בעניין. בכל מקרה כדאי לבדוק. אם כן, אז כמובן שהגרירה חוקית.

2. זה שלדעתך החניה לא הפריעה לאף אחד, זה לא אומר שכך המצב בפועל.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

ברצועת החוף של אילת אין אפילו חנייה *אחת* שהיא חינמית. כלום. אפס. לא משנה כמה זה נראה כמו דרך עפר/כלום. יש שילוט די ברור, אגב. לגבי הגרירה עצמה - מותר להם, סתם חוסר מזל שלך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעה, chopin כתב:

חיפשתי שוב ומצאתי בצד המגרש במקום די נסתר מהעין

יש לך צילום. צריך להבין האם השלט הוצב באופן תקין לפי הנחיות הצבת תמרורים וברור לכל מי שנכנס למגרש.

 

לפני שעה, chopin כתב:

חלקם קיבלו דוחות חלקם לא, אך הן לא נגררו

יתכן שלא נגררו כי לא הספיקו לגרור את כולם או שלא היה מקום במגרש הגרירה.

לגבי חוקיות הגרירה, כבר היו פסקי דין שאסרו גרירה אם החניה אינה מפריעה. אבל טרם הוכח שזה המקרה. אם אכן מוצב שלט שאוסר לחנות שם, כנראה שיש סיבה.

https://www.bizportal.co.il/general/news/article/145023

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000170919

https://www.haaretz.co.il/misc/2007-05-10/ty-article/0000017f-e0ad-d568-ad7f-f3ef63bb0000

פורסם
בתאריך 7.4.2025 בשעה 11:53, hans כתב:

ברצועת החוף של אילת אין אפילו חנייה *אחת* שהיא חינמית. כלום. אפס.

לא מדויק.

מה שאתה אומר נכון לקטע שמדרום למצפה התת-ימי, איפה שהחוף פתוח לקמפינג.

שם אוכפים באופן קשוח חניות לילה, ובאמת הכל אסור או בתשלום.

 

מול הקצה הצפוני של השמורה (מעבר לכביש) יש מגרש ענק חינמי.

כך לפחות היה עד לפני כשנתיים שהייתי שם פעם אחרונה.

https://www.google.co.il/maps/@29.5119128,34.9236788,3a,90y,298.3h,79.04t/data=!3m7!1e1!3m5!1svL3wXrRw0yjKze0MuYOBfg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D10.963771231645126%26panoid%3DvL3wXrRw0yjKze0MuYOBfg%26yaw%3D298.300415352871!7i16384!8i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDQwMi4xIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

 

Unt888itled.jpg

פורסם

נכון, לפני שנתיים. הייתי באילת בשנה שעברה - נגמר. הכול בתשלום.

  • מבאס 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אילת הפכה למסחטת כסף.

אין שום סיבה להגיע לשם

כל נושא החניה שם בלתי נסבל.

זה לא שיש מצוקת מקום. תעשו מגרשי חינם לאורחים

אבל העירייה... חולבת כל שקל

בחצי כסף תגיע לקפריסין, להבא.

  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 2 דקות, סולל הדרך כתב:

כל נושא החניה שם בלתי נסבל.

זה לא שיש מצוקת מקום. תעשו מגרשי חינם לאורחים

באילת יש מצוקה של חניות (נכון ללפני המלחמה) בגלל אלפים שהיו עוברים לסיני

ומשאירים את הרכבים בחניות האפורות בשכונות הדרומיות (שחמונים).

בקבוצות של סיני היו הרבה תלונות על גרירה במקרה הטוב,

ועל נזקים לרכבים מצד תושבים מתוסכלים שכל מקומות החנייה ליד בתיהם היו תפוסים.

 

בקטע הדרומי שלפני מעבר הגבול הייתה בעייה כפולה.

גם מצד העוברים לסיני שהיו משאירים רכבים בכל פינה במרחק הליכה מהגבול,

וגם מצד נופשי האוהלים ברצועת החוף שחנו ממש על החוף

עד שבשלב מסוים נוצרה שם סוג של מעברה, ואז התחילו להגביל חניות לילה.

 

בקבוצות של סיני דיברו על החניון היחיד בעיר שמאפשר לחנות (בתשלום) כמה ימים, בשדה התעופה הישן,

או חינם אבל רחוק, בשדה התעופה רמון.

בביקורים האחרונים שלי בסיני העדפתי להגיע באוטובוס+מונית לגבול ולהשאיר את הרכב בבית.

 

מקרובי משפחה אילתים הבנתי שמצוקת החנייה שם אמיתית, במיוחד בקיץ ובחגים

וזו לא סתם גחמה או גרידיות של העירייה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

באילת יש מצוקה של חניות (נכון ללפני המלחמה) בגלל אלפים שהיו עוברים לסיני

ומשאירים את הרכבים בחניות האפורות בשכונות הדרומיות (שחמונים).

בקבוצות של סיני היו הרבה תלונות על גרירה במקרה הטוב,

ועל נזקים לרכבים מצד תושבים מתוסכלים שכל מקומות החנייה ליד בתיהם היו תפוסים.

 

בקטע הדרומי שלפני מעבר הגבול הייתה בעייה כפולה.

גם מצד העוברים לסיני שהיו משאירים רכבים בכל פינה במרחק הליכה מהגבול,

וגם מצד נופשי האוהלים ברצועת החוף שחנו ממש על החוף

עד שבשלב מסוים נוצרה שם סוג של מעברה, ואז התחילו להגביל חניות לילה.

 

בקבוצות של סיני דיברו על החניון היחיד בעיר שמאפשר לחנות (בתשלום) כמה ימים, בשדה התעופה הישן,

או חינם אבל רחוק, בשדה התעופה רמון.

בביקורים האחרונים שלי בסיני העדפתי להגיע באוטובוס+מונית לגבול ולהשאיר את הרכב בבית.

 

מקרובי משפחה אילתים הבנתי שמצוקת החנייה שם אמיתית, במיוחד בקיץ ובחגים

וזו לא סתם גחמה או גרידיות של העירייה.

זה לא שיש מחסור במקום... למה לא להכשיר מגרשי חניה? 

ברור שאנשים יתפסו מקומות של תושבים אם הרשות לא מכשירה מקומות חניה. כסף הם יודעים לקחת אבל להוציא אותו...זה סיפור אחר.

כמו הרכבת בבית יהושע. אין חניה! הפקח שם דופק קנסות כאילו אין מחר לטובת הרשות אבל להכשיר עוד חניה, זה לא! זה יפגע בהכנסות הרשות.

הזיה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 28 דקות, סולל הדרך כתב:

אם הרשות לא מכשירה מקומות חניה

הכשירו למיטב ידיעתי את שדה התעופה הישן בלב העיר לחניון שמאפשר גם חנייה לכמה ימים.

זה שטח של העירייה, ההכשרה שלו עלתה כסף והתחזוקה גם לא בחינם.

מעבר לזה, כמו כל דבר שיש לו ביקוש גבוה והיצע נמוך - גובים עליו מחיר.

אילת לא המציאה את זה. חנייה חינם בערים עמוסות או מתויירות זה נחלת העבר.

אחת הטענות של עיריית אילת היא שיש (היו עד 7/23) אלפי חונים שאילת היא רק תחנת מעבר עבורם בדרך לסיני,

והעירייה (והתושבים) אינם מרויחים מהשהות שלהם, אלא רק "שומרים" להם על הרכבים, אז שישלמו...

25-30₪ ליום זה לא כזה נורא.

פורסם

בהתעלם מהיורדים לסיני...

האם גם לאורחי המלונות לא מגיע לחנות בחינם?

גם ככה המלונות כ"כ יקרים. המסעדות יקרות. העירייה מתפרנסת יפה מאלו, למה גם להקשות עם חניה?

אני כבר הרבה שנים לא טורח להגיע לעיר הדרומית שמלאה בערסים וועדי עובדים ועוד לשלם על התענוג מחיר מופקע, בשביל שואב רובוטי בלי מע"מ?

  • אהבתי 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

האם גם לאורחי המלונות לא מגיע לחנות בחינם?

אין למלונות חניונים?

מהעבר הרחוק אני זוכר שקלאב הוטל ולקלאב אין היו חניונים לאורחים.

 

פורסם
לפני 52 דקות, BoazB11 כתב:

אין למלונות חניונים?

מהעבר הרחוק אני זוכר שקלאב הוטל ולקלאב אין היו חניונים לאורחים.

 

לא לכולם יש ולא תמיד יש מקום בהם

הייתי שלוש פעמים בקלאב הוטל (לפני 20 שנה)

פעם ראשונה, פעם אחרונה ופעם אחת יותר מידי... החניון היה מלא! (במרצדסים)

איזה ערס לנד!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

איזה ערס לנד!

לגמרי!

אבל כמו בבדיחה ההיא -  "מה לעשות, הבטחתי לילדים..."

וגם לא עלה לנו כלום (קיבלנו שבוע נופש כזה שפעם היו מוכרים שבוע בשנה ונתקעים איתו)

קלאב אין דווקא היה קצת יותר סימפטי.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...