Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני עומד להוציא אופל מוקה 22 יד 1 מטרייד מוביל, 36 אלף ק"מ. במכון רגיל עשו לו בדיקת שלדה בלבד ואמרו לי שכדי לבדוק את בריאות הסוללה צריך ללכת ללובינסקי. האם יש סיכון אמיתי לא לעשות את הבדיקה? מה הסיכוי שלרכב בפרטים הללו תהיה בעיה? ללובינסקי יש אחריות על הסוללה לשמונה שנים, כלומר עוד 5. מה חושבים? למעשה כבר חתמתי על חוזה אבל פתאום חטפתי כאב בטן שאולי פספסתי משהו מהותי.... 

עריכה אחרונה על ידי yaya
פורסם

כדאי לבדוק שעשו את כל הטיפולים והבדיקות, ושהאחריות בתוקף. על הדרך תבקש שיבדקו את בריאות הסוללה.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בלי לוודא את משך האחריות על הסוללה וטיבה לא הייתי מוציא את הרכב מטרייד מוביל.

שים לב לסייגים בלתי נגמרים כמו הסרת אחריות אם לא מבוצעים טיפולים \ רכב יוצא ליסינג ואו השכרה עם אחריות מקוצרת...

 

והכי חשוב , הרכב בעל סחירות נמוכה עד לא קיימת , המקום בו אתה קונה ידוע במחירי מכירה גבוהים ללא סיבה אמיתית , גלם במחיר הקניה את היות הרכב לא סחיר ואת ההפסד העתידי שלך במכירה.

הרכב עם סוללה קטנה וטווח מוגבל , מקווה שביצעת בדיקה ואכן הרכב תואם לצרכים שלך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

סתם דוגמא - הרכב שלי התריע שצריך טיפול ב57 כאשר יש עוד איזה 1k  כלומר איזור 58 ומשהו. אמרתי לליזינג, התגובה שלהם היתה - אי אפשר לעשות טיפול לפני 58.5. אמרו לי לבוא עוד כאשתקרב ל60. התעקשתי  אמרתי להם שכל פעם הם עשו טיפול איזה 500 או 700 קמ קודם וזה מצטבר. אחרי התעקשות שלי בוצע טיפול בסוף בחריגה מינימלית של קמ בודדים מה15אלף.

ובכלל, פעם היו מתקשרים ועוקובים אחרי קמ. זה ממש הפסיק בשנה האחרונה.

 

למה התעקשתי? כי יש מצב שאני קונה אותו. אם לא, בכללל לא היה אכפת לי.

 

רוצה לומר - רכב בליסינג זה מספר. מאוד בקלות אפשר למצוא את עצמך מחוץ לאחריות אחרי אי תשומת לב של החברת ליסינג או של הלקוח. לקוח שעושה הרבה קמ או אפילו שיש לו פתאום הרבה נסיעות לפני טיפול.

מה מוציא מחוץ לאחריות?

ביצוע טיפול במוסך רגיל כאשר יש חוסר בפירוט הטיפולים - נדרש פירוט מדוייק של שמנים ופילטרים למשל.

האם חריגה של 1 קמ מוציאה מהאחריות? תלוי בתנאי האחריות. יש יצרנים שיש אצלפ התייחסות לנושא ויש כאלה שלא.

פורסם (נערך)
בתאריך 6.4.2025 בשעה 18:46, yaya כתב:

אני עומד להוציא אופל מוקה 22 יד 1 מטרייד מוביל, 36 אלף ק"מ. במכון רגיל עשו לו בדיקת שלדה בלבד ואמרו לי שכדי לבדוק את בריאות הסוללה צריך ללכת ללובינסקי. האם יש סיכון אמיתי לא לעשות את הבדיקה? מה הסיכוי שלרכב בפרטים הללו תהיה בעיה? ללובינסקי יש אחריות על הסוללה לשמונה שנים, כלומר עוד 5. מה חושבים? למעשה כבר חתמתי על חוזה אבל פתאום חטפתי כאב בטן שאולי פספסתי משהו מהותי.... 

 

קניתי לאחרונה רכב חשמלי מטרייד מוביל (mg zs), תהליך המכירה היה חיובי והוגן וגם מחיר המכירה וגם שקוף, אני יצאתי מרוצה . 

אתה כמובן צריך לעשות שיעורי בית ולהבין מה אתה קונה ואת כל המשמעויות. 

בקשר לבדיקה בלובינסקי יש סיכוי גבוה יותר לקבל במוסכי המשנה שנגישים יותר ולא במוסך המרכזי, אלא אם הרכב צריך בדיוק לעשות טיפול שנתי.

עריכה אחרונה על ידי yb

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...