Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, Camaro 92 כתב:

בדקת את תקינות הסטרטר הישן מחוץ לרכב?

לא בדקתי, בכל אופן החלפתי את הסטרטר באחד אחר שהוא הביא לי התוצאה היא שזה אותו דבר כמו בסטרטר הראשון.

הפיוז תקין, החשוד העיקרי הוא הריליי פירקתי אחפש כזה..

האם למישהו יש אנדיקציה ???

תודה !

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 24 דקות, shlomiko כתב:

בדקת אם הפיוזים לא נשרפו והכל תקין?

כן, רשמתי שבדקתי את הפיוז והוא תקין, פירקתי את הריליי (אי אפשר לדעת אם הוא תקין) אני יביא ריליי אחר נראה אם יסתדר.

אבל אולי יש למישהו עוד כיוון למחשבה

פורסם

מלכתחילה נראה היה לי שהבעיה חשמלית. אם זה לא הריליי נותרו 2 חשודים עיקריים.

הסוויטץ', או בעיה במערכת אבטחה כלשהי כמו אימובילייזר או קודנית.

 

בגדול המערכת הנעה משלבת כמה גורמים עיקריים:

מצבר, סטרטר, סוויטץ', מערכת אבטחה חשמלית בדמות ריליים פיוזים וכו',

ועוברת דרך מערכת אבטחה של הרכב כמו אימובילייזר קודנית וכו'.

יש לך מערכת אבטחה מסוג כלשהי?

ניסית כששמת מצבר לסגור ולפתוח את הרכב עם השלט?

יש מערכות אבטחה שנמצאות בשלט של הפתיחה. לא מכיר את המערכת בסובארו

פורסם

התסמינים של הרכב שלך קרו לאחי ברכב, ואז הבעיה הייתה בצמת חשמל

 

אבל קודם כל אין לי מושג אם הצמת חשמל באה לפני האלטרנטור או אחרי (כי אם האלטרנטור לא מגיב - הבעיה במערכת עד לשם ולא משם למצבר)

ובנוסף לאחי נשרף איזשהו פיוז ברכב, שגם אחרי שהחליף זה לא עזר עד שחשמלאי רכב סידר לו את הצמת חשמל

 

אני מקווה שהמידע קשור ויכול לכוון אותך או את אחד מחברי הפורום לפיתרון הבעיה

פורסם

השלט במקרה נפל נפתח נשבר?

נסית עם המפתח החלופי?

לפני 1 דקה, shlomiko כתב:

התסמינים של הרכב שלך קרו לאחי ברכב, ואז הבעיה הייתה בצמת חשמל

 

אבל קודם כל אין לי מושג אם הצמת חשמל באה לפני האלטרנטור או אחרי (כי אם האלטרנטור לא מגיב - הבעיה במערכת עד לשם ולא משם למצבר)

ובנוסף לאחי נשרף איזשהו פיוז ברכב, שגם אחרי שהחליף זה לא עזר עד שחשמלאי רכב סידר לו את הצמת חשמל

 

אני מקווה שהמידע קשור ויכול לכוון אותך או את אחד מחברי הפורום לפיתרון הבעיה

התכוונת סטאטר. נכון?

כי לאלטרנטור אין שום קשר להנעת המנוע. 

הוא רק אחראי לספק חשמל למצבר ולצרכני החשמל

.

פורסם
לפני 3 דקות, om2 כתב:

התכוונת סטאטר. נכון?

כי לאלטרנטור אין שום קשר להנעת המנוע. 

צודק, כוונתי היתה לסטרטר. כנראה עברה לי השעה😜

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 39 דקות, נירו72 כתב:

מלכתחילה נראה היה לי שהבעיה חשמלית. אם זה לא הריליי נותרו 2 חשודים עיקריים.

הסוויטץ', או בעיה במערכת אבטחה כלשהי כמו אימובילייזר או קודנית.

 

בגדול המערכת הנעה משלבת כמה גורמים עיקריים:

מצבר, סטרטר, סוויטץ', מערכת אבטחה חשמלית בדמות ריליים פיוזים וכו',

ועוברת דרך מערכת אבטחה של הרכב כמו אימובילייזר קודנית וכו'.

יש לך מערכת אבטחה מסוג כלשהי?

ניסית כששמת מצבר לסגור ולפתוח את הרכב עם השלט?

יש מערכות אבטחה שנמצאות בשלט של הפתיחה. לא מכיר את המערכת בסובארו

מצבר - הוחלף ולא עזר, סטרטר - הוחלף ולא עזר, פיוז - תקין, ריליי - אחליף אותו, קודנית - יש, אבל היא לא חוסמת את הסטרטר מלעבוד רק את המשאבת דלק, הרכב עם השלט נפתח/נסגר, אף פעם אל זכור לי שהייתי צריך לעשות משהו עם המפתח בשביל להניע את הרכב/לתת סטרטר.

 

לפני 40 דקות, om2 כתב:

השלט במקרה נפל נפתח נשבר?

נסית עם המפתח החלופי?

התכוונת סטאטר. נכון?

כי לאלטרנטור אין שום קשר להנעת המנוע. 

הוא רק אחראי לספק חשמל למצבר ולצרכני החשמל

אם היה חלופי הייתי חושד ישר בצ'יפ, אין לי מפתח חלופי רק אותו אחד, יש לציין שהמערכות חוסמות רק את המשאבת דלק ולא את הסטרטר (ז"א הרכב נותן סטרטר אבל לא יניע).

לא יודע על איזה צמה אתה מדבר אבל כשחיברתי את החיבורי חשמל לסטרטר הכל היה נראה תקין...

פורסם

יש לך אפשרות לבדוק שהמנוע מסתובב?

למשל בניוטרל עם בוקסה וראצ'ט לנסות לסובב מהבורג של הפולי קרנק. שים לב שאתה לא מסובב לכיוון הנגדי לכיוון הסיבוב אלא עם כיוון הסיבוב. 

 

 

פורסם

החלפתי ריליי, לא עזר.

אבל מצאתי איזה סרטון ביוטיוב שמישהו לוחץ על השלט כפתור פתיחה כמה פעמים ומכניס לסוויץ' ומסובב ונותן סטרטר - עשיתי את הקוד וכמו שהוא עשה והרכב נותן סטרטר אבל לא מניע..

מה יכול להיות ??

יש לציין שפעם אחת חוברו הכבלים הפוך 5-6 שניות ומאז אחרי נסיעה של 5 דקות יצא עשן לבן מהמכסה מנוע ובאותו יום הרכב הניע וגם למחרת ואחרי שבוע זה מה שקרה..

יכול להיות שהלך מחשב ?

פורסם
לפני 25 דקות, om2 כתב:

לפי מה שכתבת. אני הייתי חושד בקודנית ובעלוקות שלה.

הקודנית לא מונעת מלתת סטרטר, א"כ בלי ה"טריק" למה הסטרטר לא פועל אלא צריך לעשות את ה"טריק" הזה בשביל שהטרטר יעבוד ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...