Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עומד 4 חודשים, כל חודש אני מניע אותו נוסע איתו כדי לשמר עליו.

(מצבר גמור) אתמול חיברתי בוסטר בשביל להניע אותו והרכב לא נותן סטרטר ואפילו הסטרטר לא עושה רעש (חשמל של הרדיו מפסיק לפעול בשניה שמסובבים לסטרטר), ניסיתי כמה פעמים פעם אחת הוא נכנס לפעולה ל-1-2 שניות ומפסיק ושוב לא נותן כלל סטרטר, ניסיתי כבלים, החלפת מצבר, שוב אותו דבר.

מה ששמתי לב שאם מסובבים את המפתח מהר להנעה בלי לחכות שיכבו המנורות בלוח שעונים אז הסטרטר עושה 'טק'.. ולא מסתובב..

יכול להיות שפתאום הולך סטרטר לרכב שעומד ופעם בחודש מניעים אותו ?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם גם עם מצבר אחר זה עדיין קורה 

כנראה סטאטר נתפס.

ניתן לתת הרבה סטרטרים ברצף וזה לפעמים משחרר אותו. אבל זה יכול לקרות שוב. לכן צריך ללכת לחשמלאי לתקן. 

אבל לפני. תוודא שאתה מנסה להניע באמת עם כבלים עבים כי זה נשמע שהמצבר מת לגמרי

.

פורסם

המצבר שהחלפת חדש?

כי נשמע שהבעיה היא יותר במצבר מאשר בסטרטר.

תנסה לחבר את 2 המצברים בטור ולתת סטרטר.

אתה עושה זאת ע"י חיבור המצבר החיצוני עם כבלים למצבר שמחובר לרכב.

 

אם הרכב מונע רק פעם בחודש, ובכל הזמן הזה הוא מחובר ולא מנותק כפי שאמור להיות, הוא לא יחיה הרבה.

זה נקרא פריקה עמוקה ומצברים רגילים לא מתמודדים עם זה טוב.

פורסם

אם שהמצבר מחובר לרכב יש לך אורות וצרכני חשמל נמוכים, זה אומר שהמצבר לא גמור לגמרי ואפי' בוסטר אמור לעזור

 

כאשר החלפת מצבר וזה לא עוזר, החשוד הופך להיות הסטרטר - אבל בגלל שאתה כותב שהרכב שוכב הרבה, אני מאמין שהוא רק נתפס ולא הלך לגמרי

פעם נתפס לי הסטרטר והגיע אחד מידידים ועם כמה מכות פטיש שיחרר אותו 

 

אגב לפי מה שידוע לי - אם הרכב לא מניע אז לא נותנים הרבה פעמים סטרטר, כי אחרת גם הסטטר ילך

פורסם

סולונואיד תפוס?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני חושב שהבעיה חשמלית בגלל המתח שנופל לרדיו כשנותן סטרטר. בעיית מגע, פיוז או ריליי.

מצרף לך סרטון של הפיוזים והריליים שקשורים לסטרטר שלך.

תבדוק את הפיוזים שהוא מדגים. יכול להיות שהסטרטר היה קצת תפוס התחמם ושרף פיוז.

אופציה נוספת אם הפיוזים והכל היה בסדר, תפרק את הריליים שמראה בסרטון, קח לחשמלאי רכב שיבדוק לך אותם,

ובמידת הצורך יחליף לך מה שתקול. לבד לבדוק ריליי דורש ידע, או ציוד לבדיקת ריליים.

 

 

 

פורסם

ממש הוצאת את המצבר הישן ושמת במקומו אחד אחר או שחיברת את המצבר האחר עם כבלים כשהישן עדיין מותקן?

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

ממש הוצאת את המצבר הישן ושמת במקומו אחד אחר או שחיברת את המצבר האחר עם כבלים כשהישן עדיין מותקן?

הוצאתי את הישן ושמתי במקומו חדש.

פירקתי את הסטרטר אני מביא מפירוק ב200 ש"ח עם אחריות ל 3 חודשים בודק אם הבעיה בסטרטר

  • רעיון טוב! 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...