Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תאונה קטנה של  פחחות 

הרעב נגרר למוסך חברה שבהסדר

לטענת המוסך והשמאי הנזק מעל 60%

מדובר על סיאט איביזה ידנית מחירון כ 17 אלף

הרכב נוסע  מצוין

האם יש מה לעשות  לחפש מוסך אחר  לא בהסדר  או רעיון אחר?image.thumb.jpeg.4f5f3521f91a44be0ecc679087ae1e13.jpeg

תודה

 

תאונהסיאט.jfif

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם
לפני 2 דקות, avri6 כתב:

חפש מוסך אחר  לא בהסדר

תקן על חשבונך, הרכב לא שווה הרבה, אבל ככל הנראה שווה לך.

 

  • רעיון טוב! 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

צור קשר עם טי ג׳י חלפים , ונסה להשיג חלקים מפירוק.

תמצא לך פחח מוכשר , לא דרך ביטוח והרכב יחזור לשרת אותך.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אם חשוב לך להציל את הרכב תדאג קודם כל שלא יבצעו דו"ח שמאות והורדה מהכביש ללא אישורך

'מוסך חברה' - התכוות מורשה יבואן? כי אם כן אז ברור שתוכל למצוא מחירים זולים בהרבה במוסכים אחרים, או אפילו למצוא אצל הבני דודים בעשירית מחיר

אתה לא צריך לוותר על תשלום מהביטוח, רק למצוא שמאי שיקבע לך את הנזק המקסימלי שניתן בלי להוריד מהכביש (לא זוכר את האחוזים המותרים) ואז או שאתה תובע כנגד חשבונית ממוסך שתמצא במחיר הרלוונטי, או שאתה תובע דו"ח גלובאלי ומקבל את הכסף לכיס, ואתה בוחר כמה ומתי להשקיע בתיקון.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, chezik כתב:

אם חשוב לך להציל את הרכב תדאג קודם כל שלא יבצעו דו"ח שמאות והורדה מהכביש ללא אישורך

'מוסך חברה' - התכוות מורשה יבואן? כי אם כן אז ברור שתוכל למצוא מחירים זולים בהרבה במוסכים אחרים, או אפילו למצוא אצל הבני דודים בעשירית מחיר

אתה לא צריך לוותר על תשלום מהביטוח, רק למצוא שמאי שיקבע לך את הנזק המקסימלי שניתן בלי להוריד מהכביש (לא זוכר את האחוזים המותרים) ואז או שאתה תובע כנגד חשבונית ממוסך שתמצא במחיר הרלוונטי, או שאתה תובע דו"ח גלובאלי ומקבל את הכסף לכיס, ואתה בוחר כמה ומתי להשקיע בתיקון.

 דו"ח גלובאלי  הכוונה דו"ח הנזק בלי חובת תיקון?

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם

במקרה דומה, לקחתי כמה שהיו מוכנים לתת לי . (הכוונה לחברת ביטוח כמובן, נפלתי שם על אחד שגילה התחשבות)

אם אני זוכר זה היה משהו כמו 40 אחוז ממחירון הרכב. שגם ככה היה נמוך מאוד.

(אבל זה היה כל כך מזמן, שאני לא יכול להתחייב, לא זוכר פרטים מדוייקים).

 

בסופו של דבר זה עניין כלכלי.

מה שווה לכם, לתת לי מלוא שווי הרכב או רק 40 אחוז ?

פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

במקרה דומה, לקחתי כמה שהיו מוכנים לתת לי . (הכוונה לחברת ביטוח כמובן, נפלתי שם על אחד שגילה התחשבות)

אם אני זוכר זה היה משהו כמו 40 אחוז ממחירון הרכב. שגם ככה היה נמוך מאוד.

(אבל זה היה כל כך מזמן, שאני לא יכול להתחייב, לא זוכר פרטים מדוייקים).

 

בסופו של דבר זה עניין כלכלי.

מה שווה לכם, לתת לי מלוא שווי הרכב או רק 40 אחוז ?

 בודק את זה  מצאנו מוסך  פרטי נראה איך נתקדם עם הביטוח

פורסם
לפני 14 שעות, zaf כתב:

תקן על חשבונך, הרכב לא שווה הרבה, אבל ככל הנראה שווה לך.

 

אין היום רכבים ביד 2
מצב גרוע יותר ממה שהיה אחרי הקורונה
עדיף לתקן ולנסוע כמה שהרכב יסע. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, avri6 כתב:

דו"ח גלובאלי  הכוונה דו"ח הנזק בלי חובת תיקון?

אכן

אתה מקבל את שווי הנזק, ומחליט האם לתקן ובאיזה סכום

לפני כמה שנים עברתי פגיעה מצד ג', היו כמה חלקים מקדימה שנשברו להם קליפסים ובשביל להחזיר את המצב לקדמותו היה צורך בהחלפות בסכום שעבר את ה-60% מערך האוטו, ביקשתי מהשמאי שיפחית את הנזק עד לאחוזים שאפשר להשאיר על הכביש, וקיבלתי 12,000 ש"ח מהביטוח, בפועל עשיתי תיקון קוסמטי בלבד ב-1,500 ש"ח, מכרתי את האוטו במחיר מופחת (עם גילוי נאות כמובן) ובכסף נעזרתי לרכישת הרכב הבא.

פורסם

טמבון + פנס + צמיג ואולי ג'נט,כנף תיקון ו/או החלפה במחיר מלא זה אפילו זול. כבר ראיתי על תיקון קטן בטמבון ודלת אחורית גם 20,000 ש"ח.

אם אתה קונה הכל מהבני דודים אתה יכול לקנות הכל במחיר זול ולתת לפחח להתקין ולסדר. או מראש להכניס למוסך של הבני דודים.

מאמין שאצלם תקבל מחיר בין 4,000 ל 7,000 ש"ח

פורסם

הביטוח הגדיל ראש  ובדק עם כמה מוסכים ומצא מוסך בצפון     שנמצא איתו בהסדר והסכים לתקן  

הם ייקחו את הרכב יביאו רכב חליפי  

ויתקנו הכל אישור השמאי  

מדובר על פח חזית  , פגוש, מכסה  מנוע

2 פנסים , ראשי וערפל  .

הצמיג בסדר גמור .

אעדכן לאחר התיקון

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...