Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

 

לפני כמה שנים (מאמין שבערך 3) קיבלתי דו"ח עירייה. עירערתי וחיכיתי לתוצאות. מאז ועד היום הדוח עדיין בסטטוס ממתין לתשובה. (אאלט גם החליפו אתר לתשלום דוחות מאז)

מצד אחד מתבקש להגיד תתעלם מזה ותמשיך את חייך. 

מצד שני, מההיכרות שלי עם המדינה ומוסדותיה, לא יפתיע אותי אם אחרי שאחליף כתובת ואולי יעברו עוד 15 שנה, זה יצוץ ופתאום ייצבור ריביות ועיקולים ובעיות עם יציאה מהארץ. 

 

האם יש איזשהו תקדים לגבי הנושא שהדבר יתיישן? או איזשהן מגבלות שיש להם בעקבות הזמן שעבר? 

אני לא מעוניין לפנות לעירייה כדי שלא יגידו בוא תשלם עכשיו ואז זה כבר אבוד. 

 

תודה רבה! 😊

פורסם
לפני 22 שעות, אלעדית כתב:

כמה שידוע לי אם לא בוצעה שום פעולה במשך 3 שנים יש התיישנות

ראיתי את זה גם אבל לא ראיתי שום תקדים או מסמך רישמי על זה... 

 

לפני 21 שעות, Be roo כתב:

אתה רואה את הסטטוס מופיע באתר רשמי של הרשות?

אם כן, תתעד ותמתין.

 

כן אבל זה אומר לתעד כל שנה לשארית חיי 

לא יודע אם כבר לא עדיף לשלם 😄

 

מחפש בעיקר דרך חוקית להיפתר מהדוח הזה.. 

פורסם

באיזה עיריה מדובר? יש עריות שבהן ההליך איטי מאוד.

 

קיבלתי דו"ח בצפת באפריל 2021. ערערתי והמתנתי, עקבתי באתר כל חודש-חודשיים.. בסופו דל דבר הערעור התקבל - בדצמהר 2023.

 

אל ייאוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קיבלתי 2 דוחות מעירית ירושלים בשנת 2020, הרכב היה רכב השכרה, וחברת אלבר הסבה את הדוחות על שמי,

פעם ראשונה קיבלתי את הדוחות בשנת 2021 עם מכתב עו"ד לפני עיקול, צלצלתי לעירית י-ם אמרו לי אין מה לעשות תשלם הכל ותגיש ערור ע"ז שלא קיבלת את הדוחות עד עכשיו, ואם זה יתקבל יזכו אותך,

מאז עברו 4 שנים וזה עבר ממחלקה רגילה למחלקה של התובע העירוני, ואין שום תגובה,

לקחת את הכסף לקחו לי, אבל להחזיר הם לא יודעים,

אין להם שום אסמכתא לכך שהם שלחו לי את הדוחות לפני הריבית פיגורים, ובאמת לא קיבלתי שפניתי לדואר ישראל לא היה להם תשובות האם שלחו לי לפני, זה היה בתקופות שהדואר תיפקד במינוס,

שלשום שלחתי הודעה לפניות הציבור של עירית ירושלים אולי משם תצמח הישועה,

האם יש לי מה לעשות מולם?

וסליחה שאני מתעלק על השרשור

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני שעה, schrbgho כתב:

ראיתי את זה גם אבל לא ראיתי שום תקדים או מסמך רישמי על זה... 

האסמכתא היא סדר הדין הפלילי, ושלל אתרים של עורכי דין מסבירים זאת בשפה אנושית:

https://ber-law.co.il/התיישנות-דוחות/#:~:text=הקנס על הדוח הופך לחלוט,מנועה מלנקוט בפעולות גביה כלשהם.

 

השאלה אם באמת לא בוצעה פועלת גביה. מספיק שהם שלחו הודעה בדואר רשום לכתובת שלך במשרד הפנים כדי לחדש את שעון ההתישנות.

עם הדואר בארץ גם אם הכתובת שלך מעודכנת והשם מופיע ברור על התיבה, לא בטוח שתקבל הודעות. האם אתה מקבל הודעות דואר רשום אחרות?

פורסם
לפני שעה, Be roo כתב:

האסמכתא היא סדר הדין הפלילי, ושלל אתרים של עורכי דין מסבירים זאת בשפה אנושית:

https://ber-law.co.il/התיישנות-דוחות/#:~:text=הקנס על הדוח הופך לחלוט,מנועה מלנקוט בפעולות גביה כלשהם.

 

השאלה אם באמת לא בוצעה פועלת גביה. מספיק שהם שלחו הודעה בדואר רשום לכתובת שלך במשרד הפנים כדי לחדש את שעון ההתישנות.

עם הדואר בארץ גם אם הכתובת שלך מעודכנת והשם מופיע ברור על התיבה, לא בטוח שתקבל הודעות. האם אתה מקבל הודעות דואר רשום אחרות?

אני גר באותה כתובת בעיר שבה בוצע הדוח. 

 

הם יודעים את הכתובת ולא עברתי דירה. אני מקבל הודעות. 

 

לפחות ציפיתי שבאתר יופיע שהערעור נדחה. אבל כתוב שזה בבדיקה. 

 

לגבי הלינק - כתוב ממועד התשלום. בערעור אין זמן ממש.. אין דד ליין. 

 

פורסם
לפני 10 דקות, schrbgho כתב:

אני גר באותה כתובת בעיר שבה בוצע הדוח. 

 

הם יודעים את הכתובת ולא עברתי דירה.

לא רלוונטי, כאמור, מבחינת החוק מה שקובע זה הכתובת הרשומה במשרד הפנים.

פורסם
לפני שעתיים, WE988244 כתב:

אני קיבלתי 2 דוחות מעירית ירושלים בשנת 2020, הרכב היה רכב השכרה, וחברת אלבר הסבה את הדוחות על שמי,

פעם ראשונה קיבלתי את הדוחות בשנת 2021 עם מכתב עו"ד לפני עיקול, צלצלתי לעירית י-ם אמרו לי אין מה לעשות תשלם הכל ותגיש ערור ע"ז שלא קיבלת את הדוחות עד עכשיו, ואם זה יתקבל יזכו אותך,

מאז עברו 4 שנים וזה עבר ממחלקה רגילה למחלקה של התובע העירוני, ואין שום תגובה,

לקחת את הכסף לקחו לי, אבל להחזיר הם לא יודעים,

אין להם שום אסמכתא לכך שהם שלחו לי את הדוחות לפני הריבית פיגורים, ובאמת לא קיבלתי שפניתי לדואר ישראל לא היה להם תשובות האם שלחו לי לפני, זה היה בתקופות שהדואר תיפקד במינוס,

שלשום שלחתי הודעה לפניות הציבור של עירית ירושלים אולי משם תצמח הישועה,

האם יש לי מה לעשות מולם?

וסליחה שאני מתעלק על השרשור

בסיפור שלך יש גם את חברת ההשכרה. אם הם קיבלו את את הדוחות בזמן החוקי, מתי יצרו איתך קשר? או שהסתפקו רק בהסבה ומשלוח הדוח אלייך?

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 4 שעות, WE988244 כתב:

שלשום שלחתי הודעה לפניות הציבור של עירית ירושלים אולי משם תצמח הישועה,

האם יש לי מה לעשות מולם?

תמתין לתשובה ואם לא תתקבל תוך פרק זמן סביר, תצטרך להחליט אם אתה פונה לצינורות משפטיים.

פורסם

אל תערבב.

תעד והמתן להתיישנות.

לפני 7 שעות, WE988244 כתב:

פעם ראשונה קיבלתי את הדוחות בשנת 2021 עם מכתב עו"ד לפני עיקול, צלצלתי לעירית י-ם אמרו לי אין מה לעשות תשלם הכל ותגיש ערור ע"ז שלא קיבלת את הדוחות עד עכשיו, ואם זה יתקבל יזכו אותך

🤩🙂😃

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 5 שעות, Be roo כתב:

לא רלוונטי, כאמור, מבחינת החוק מה שקובע זה הכתובת הרשומה במשרד הפנים.

הכל מסונכרן... מקבל מכתבים שקשורים לרישיון וכו.. 

פורסם
לפני 7 שעות, fatboy1340 כתב:

בסיפור שלך יש גם את חברת ההשכרה. אם הם קיבלו את את הדוחות בזמן החוקי, מתי יצרו איתך קשר? או שהסתפקו רק בהסבה ומשלוח הדוח אלייך?

רק הסבה,

לא דיברו איתי בכלל.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 21 שעות, schrbgho כתב:

אני גר באותה כתובת בעיר שבה בוצע הדוח. 

 

הם יודעים את הכתובת ולא עברתי דירה. אני מקבל הודעות. 

 

לפחות ציפיתי שבאתר יופיע שהערעור נדחה. אבל כתוב שזה בבדיקה. 

 

לגבי הלינק - כתוב ממועד התשלום. בערעור אין זמן ממש.. אין דד ליין. 

 

כבר כתבתי - היה לי אירו שבו חלפו 32 חודשים מהגשת הערעור עד קבלת תשובה (צפת. להבנתי היתה להם בעיה של העדר תובע עירוני שיטפל בערעורים).

 

הקפדתי לבדוק את סטטוס הערעור באתר פעם בחודש, עד שיום אחד הגיע דוא״ל שבישר על קבלתו, בהמשך הגיע גם דף מודפס. כמובן ששניהם יישמרו עד קץ הימים, כמו האישורים על אירועים דומים שהיו לי בתקופה הפרה-היסטורית בחיפה. לא רוצה הפתעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...