Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

i20 2009

כשמסובבים סוויץ' ל-on מיד לאחר כיבוי המנוע, יש רעש של דליפת אוויר/ שחרור לחץ (חד פעמי).

לא קורה אם מדליקים סוייץ' שלא בסמוך ממש לכיבוי המנוע.

מה זה? 

 

 

 

אני תוהה האם זה יכול להיות קשור לעניין נוסף: בעלת הרכב טוענת שכמה פעמים בשבועות האחרונים הרכב לא התניע.

הכיוון העיקרי שלי הוא קודנית או אימובילייזר, אבל גם מערכת הדלק היא אופציה.

אולי הרעש הזה קשור לאיזשהו לחץ לא תקין במערכת הדלק, או שאין קשר והרעש הזה תקין?

פורסם

איזה רעש דוחה. או שזה האפקט של ההקלטה.

השניות האחרונות בהקלטה פחות מטרידות אותי לעומת השניות הראשנות בהקלטה.

 

הייתי מתחיל עם בדיקת מתח מצבר (מנוע כבוי) וממשיך לבדיקת טעינה (מנוע דולק).

 

לפני כשעה, itzik123 כתב:

בעלת הרכב טוענת שכמה פעמים בשבועות האחרונים הרכב לא התניע.

הכיוון העיקרי שלי הוא קודנית או אימובילייזר

זה נשמע כיוון סביר.

 

 

לפני 57 דקות, itzik123 כתב:

יש רעש של דליפת אוויר/ שחרור לחץ (חד פעמי).

לפני 59 דקות, itzik123 כתב:

אולי הרעש הזה קשור לאיזשהו לחץ לא תקין במערכת הדלק

לא נראה לי. אבל כל ניחוש הוא ניחוש.

 

תעדכן בשירשור מה יצא בסוף, מה היה, כמה עלה, נשמע מעניין

  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התגובה.

 

השמע בסירטון לא מדוייק, חשבתי על זה לגבי הרעש שעליו שאלתי, אולי זה נכון גם לרעש המנוע.

 

במצבר וסטרטר אני לא חושד.

המצבר תקין,  לאחר יום של מנוחה בדקתי, 12.6v.

אם זה המצב, עדיין רלוונטי מצבו כשהמנוע פועל?

 

אני יודע שהקודנית היא החשודה הראשונה אבל בגלל שיש כספת עם עלוקה בתוכה נראה לי שזה סיפור קצת מורכב/יקר אז אני מעדיף לשלול קודם דברים אחרים.

 

אם מישהו יודע מה זה הרעש המדובר, אשמח לתגובה.

 

בנוסף, אם אצליח לתפוס כישלון התנעה ולא תידלק נורת האימובילייזר, יש דרך לדעת אם הבעיה היא באימובילייזר או בקודנית שמנתקת אותו?

 

שנה טובה לכל עם ישראל.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...