Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

קניתי  לפני כחודשיים וחצי יונדאי I 20 2014 עם 60,000 קמ - אוטו שמור (קניה בתוך המשפחה)  שנסעו  עליו באופן מתון. מאז נאלצתי להניע את הרכב כ-5 פעמים עם בוסטר התנעה ניסיתי לתמצת את המקרים ואת הבדיקות שעשיתי: חשוב לציין שהבטריה פשוט מרוקנת ולא ניתן לפתוח את המכונית מהשלט שמחובר לקודנית.
פעם ראשונה: לאחר כ-10 ימים  "הבן" ירד לאוטו והאוטו לא ההניע ( לא ניתן היה לפתוח עם השלט של הרכב שמקושר לקודנית) ונאלצתי להניע עם בוסטר .

פעם שניה: שוב עברו כשבוע -10 ימים והרכב פעם נוספת לא הניע מכיוון שהבטרייה היתה בת חצי שנה נסעתי למקום שנקנתה הבטרייה הטעינה נבדקה ונמצאה תקינה אך  המכשיר שבדק את הבטריה הראה שהיא תקולה (replace battery) והבטריה  הוחלפה במסגרת האחריות.

פעם שלישית: עברו עוד שבועיים שלושה ושוב חזרה הבעיה - שוב ירדתי לחשמלאי שבדק את הטעינה ואת הבטרייה והכול נמצא תקין.
ליתר ביטחון הלכתי אחרי מספר ימים לחשמלאי נוסף שבדק שוב את הסוללה ואת הטעינה ובנוסף בדק אם הרכב " מאבד" חשמל בזמן מנוחה ונמצא כי אין זליגת חשמל מהרכב.

פעם רביעית: אחרי שבוע שהכל היה בסדר - היום פעם נוספת הרכב לא הניע.

אקיצר בתקופה של כמעט 3 חודשים הרכב לא הניע 5 פעמים . 
אשמח לעצתכם בנושא

פורסם

מנסיון עם רכב דומה רק שנת 2013 ותופעה ממש דומה, רק בתדירות רחוקה יותר, זה היה הכבל של המינוס. קרה אצלי אחת למספר חודשים והייתי מחליף מצבר והתופעה חזרה על עצמה. עד שבא בחור לחילוץ בדרך שאמר לי שהתופעה מוכרת ברכב הזה. הוא שיחק עם הכבל של המינוס ופתאום הרכב הניע כאשר לפני זה היה מת לגמרי. יש משהוא בלחיצה של הכבל למחבר שאינו מספיק איכותי לאורך זמן. בקיצור, קניתי כבל מדגם של 2016 מפירוקיה (רכב מתאונה) והבעיה נפתרה. כבר עברו מאז מספיק שנים שאני אוכל לומר בוודאות שהבעיה נפתרה. מדובר על הכבל שמחבר את המינוס של המצבר לגוף של הרכב. כבל קצר, אולי 20 ס"מ. אצלי זו הייתה הבעיה, מקווה שאולי גם אצלך בעיה דומה  ושזה יעזור לך......

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...