Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 25.6.2024 בשעה 09:07, TaylorSammy כתב:

נת"צ כביש בגין (צילום: באדיבות חברת מוריה)

זה מקטע אחר באותו כביש אבל זה מה שמצאתי, ממש אותו עיקרון כמו איפה שהייתי.

 

זה תכנון אדיוטי. הרבה יותר הגיוני היה למקם את הנת"צ בצד שמאל וכך למנוע את הבעיות בכניסות וביציאות.

undefined

פורסם

מצד שני - עשו את השטות הזו ביציאה מירושלים. מה שקורה זה שכשהנת"צ מסתיים האוטובוסים לא טורחים לעבור לימני והנתיב השמאלי תפוס על ידי מפלצות איטיות.

עד שמגיעים כמובן למבשרת ואז כולם חותכים בפראות מהנתיב השמאלי ביותר לימני כדי לרדת לתחנה שבמחלף.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 26.6.2024 בשעה 13:01, Tom_22 כתב:

תעלה את הדו"ח, עם התמונה ובהשמטת פרטים מזהים/לוחית. 

 

אם לא פספסתי בהסתכלות דרך govmap עם תצ"א מ-2023, יש רק כניסה אחת לאורך המקטע של הנת"צ. כשיש משהו כמו 350 מטר עד לסיום נתיב ההשתלבות (עם 3 חצי הפנייה) ועוד כ-120 מטר לאחר מכן עם סימון חץ על הכביש של השתלבות תנועה מהנת"צ לנתיב הרגיל. ממש שם נראה שיש עמוד שאולי כולל את המצלמה, או שהיא בגשר שילוט כ-60 מטר אחרי. 

image.thumb.png.f76cf6dab7be1504957d78788762bc44.png

חזרתי שוב למקום והבנתי שלא דייקתי בתיאור המקרה, עכשיו כשהתסכלתי על התמונה והייתי שם שוב, זה מה שקרה:

עברתי לנת"ץ כשהיו את חיצי ההפניה והנתיב שלי נסגר, אבל כשהיו חיצי השתלבות מהנת"ץ לנתיב הרגיל היה שם עומס רב ולכן לא יכולתי לעבור נתיב חיכיתי להזדמנות הבאה. אחרי שהמקטע הקצר מאוד שמאפשר לי להשתלב בנתיב הרגיל נגמר, יש קו רציף ולכן צריך לחכות להזדמנות הבאה שבה אפשר להשתלב והיא כ-300 מטר משם, שם שוב יש קו מקווקו וחיצי הפניה. כנראה שהמצלמה היתה בין המקטע הראשון שבו אפשר להשתלב למקטע השני, כי בתמונה יש קו רציף, אז כנראה ששם נתפסתי. 

עריכה אחרונה על ידי TaylorSammy

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...