Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה למחליפה למאזדה cx30


SunshineGC38

פוסטים מומלצים

היי ,

בעוד קצת פחות מחצי שנה יגיע המועד להחליף את המאזדה .

מדובר ברכב שארכוש עם הלוואה עומדת (ב.לאומי). חשבתי כבר עכשיו להתייעץ לגבי 

חלופות מעניינות .

 

תחילה אתחיל במה שאהבתי במאזדה -

1.הcx30 היתה הג'יפון הראשון שלי אי פעם .

המבנה המוגבה מאפשר יציאה מאוד נוחה מהרכב .

2.בזכות המבנה של הרכב , אני מרגיש מאוד בטוח בכניסה לחניות . לא יודע האם הישיבה הגבוה מאפשר לראות יותר מה שמקל על התמרון , עובדתית החניה של הרכב היא פעולה מאוד קלה .

3.תפעול של בקרי הרכב השונים עם כפתורים 

מי שהמציא את הטאץ' לא חשב על הנהג 

מאוד מעציב שרוב היצרנים הולכים אחרי הטרנד הזה.

4.איבזור הבטיחות של הרכב די מרשים .

מכאן אפשר רק להתקדם . כמובן שאסור לסמוך על הטכנולוגיה ב100%אבל היא שם כדי לשמור על כל משתמשי הדרך .

5.בידוד הרעשים די טוב .

6.ישנה הרגשה מיוחדת כל בוקר מחדש ,לא יודע איך להסביר אותה אבל הרכב מיוחד והוא משרה הרגשה טובה כל פעם שאני רואה אותו .

 

 

עכשיו כמה דברים שפחות אהבתי -

1.המתלים נוקשים ,הייתי מעדיף מתלים רכים יותר .

2.משום מה מתקשה גם אחרי כ3 שנים למצוא תנוחת ישיבה נוחה .

3.תא המטען מאוד צפוף ולא נוח .

4.מולטימדיה סתמית .

5.גג נפתח זה גימיק לא מועיל 

6.מושב האחורי צר ולא נוח ,מדי פעם אני נוסע במושב האחורי , בקושי מצליח להיכנס 

היציאה היא פשוט עינוי 

 

מה אני מחפש ברכב חדש -

1.מתלים רכים יותר 

2.אפשרות של התאמות במושב הנהג

רצוי שיהיה מנגנון תמיכה בגב תחתון 

3.מעדיף ישיבה גבוהה . לרכבי סדאן קרוב לוודאי לא אחזור . הישיבה במאזדה אמנם די גבוהה , אין בעיה לשבת עוד יותר גבוה 

4.לא יודע איך בדיוק להסביר את זה אבל אני מחפש את השקט , אולי זה מנוע שקט או בידוד אקוסטי . אני לא אוהב נהיגה אגרסיבית

ביצועים זה הדבר האחרון שמעניין אותי .

5.רצוי צריכת דלק נמוכה יותר 

6.רכבים סיניים לא באים בחשבון , גם לא מזדה !

שירות הלקוחות במאזדה גרוע וזו הסיבה שבחיים לא ארכוש רכב של החברה הזו .

 

תקציב -לא יודע מהם מחירי השוק 

קרוב לוודאי אשאר בקבוצת הג'יפונים הקטנים 

 

תודה 

 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יותר חסכוני תקבל מהיברידי.

אני מניח שאתה מעוניין גם בשמירת ערך טובה ככל הניתן, כדי להפסיד פחות בהחלפה הבאה...

לא יודע מה הזמינות של קורולה קרוס היברידית, אבל זאת אופציה סולידית.

קיה נירו היברידית החדשה - מכונית מוצלחת.

מקבילה של נירו ( וקצת יותר זולה )- יונדאי קונה היברידית , אבל יש זמן המתנה ארוך לקונה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על המענה .

כאמור ,ההחלפה צפוי בעוד כחצי שנה .

שמירת ערך בהחלט חשובה במקרה שלי.

קיה נירו תהיה רלוונטית רק אם המהנדסים עבדו בדגם החדש על שיפור משמעותי של כיסא הנהג. החיסרון המשמעותי בנירו היה כיסא לא תומך שגרם לכאבי גב .

 

חשוב לי מאוד נושא הנוחות , בשנתיים האחרונות סובל מכאבי גב וכאבי ירך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותי אם אני טועה ,cx30 נחשב בין הדגמים המובילים בקבוצה שלו . הוא לא מושלם כי אין דבר כזה רכב מושלם 

אבל יחד עם זאת ,לא יהיה פשוט למצוא רכב אחר שלא ירגיש כאילו אני מתפשר על משהו 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ישנו דגם היברידי תוצרת אירופה (בעל נוחות עדיפה )

שיכל להתקרב לשמירת הערך של המאזדה ?

כפי שציינתי ,המתלים במאזדה די קשיחים ואני מחפש נסיכה רכה ונוחה יותר .

תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, SunshineGC38 כתב:

האם ישנו דגם היברידי תוצרת אירופה (בעל נוחות עדיפה )

שיכל להתקרב לשמירת הערך של המאזדה ?

 

כנראה שלא.

מציע לבצע נסיעת מבחן על נירו היברידית.

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו מוזר ששמתי אליו לב 

החלק עליו יושבים (ברח לי השם שלו )

קצר מדי ולא תומך בכל הירך האחורית 

מה שהופך ישיבה ארוכה יחסית (כל בוקר 50דק') ללא נוחה .

האם ישנה דרך לשפר את המצב ?

אשמח להבין את המצב האופטימלי כדי לדעת מה לבדוק ברכב החדש שיירכש 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי חושב לכיוון פז'ו 2008/3008

לא עם מנוע 1.2 כמובן. אלא דיזל או בנזין 1.6.

לנו אחד במשפחה (3008 דיזל 2017), למעט סיפור האוראה (הוחלף מיכל, הבעיה רק בדיזל) הרכב מגלה אמינות. נוח לנהיגה (צריך להתרגל להגה הקטן).

אחזקה קצת יקרה מהיפניות/קוראניות. גיר פלנטרי אמין.

בקיצור שווה לחשוב לכיוון.

אמנם, רוב ההפעלה היא בטאצ'. 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה ההבדל בין יונדאי קונה לקיה נירו, שתיהן היברידיות.

מעוניין אם מישהו עשה מבחן השוואה?

 

מרכבים ללא כפתורי שליטה פיזיים אני מעדיף להימנע. זה לא נוח מניסיון ולא בטיחותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, SunshineGC38 כתב:

לא הבנתי מה ההבדל בין יונדאי קונה לקיה נירו, שתיהן היברידיות.

מעוניין אם מישהו עשה מבחן השוואה?

 

מרכבים ללא כפתורי שליטה פיזיים אני מעדיף להימנע. זה לא נוח מניסיון ולא בטיחותי.

רכבים דומים מחברות שמשתפות ייצור 

בספק אם יתאים כי הקונה ההיברידית מניסיון מכוילת לצד הקשיח אז לא בטוח שזה יהיה שדרוג , וגם המושבים הם סבירים ברמה של המאזדה ולא נוחים מאוד כפי שאתה אולי מחפש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...